جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.3
(6)

دنیای کار می‌تواند سخت باشد. اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، باید متفاوت و کاربلد باشید. و گاهی اوقات، این موفقیت و پیشرفت منجر به جلب حسادت افرادی می‌شود که با آنها کار می‌کنید. البته راهکارهایی برای رفتار با همکار حسود وجود دارد که با هم در این نوشتار می‌بینید.

رفتار با همکار حسود

برای رفتار با همکار حسود از این نوع راهکار استفاده کنید:

خودتان را بررسی کنید

از خود بپرسید آیا من این رفتار را تحریک کردم؟ خود اندیشی در مواقع متفاوت صدمه ای برای شما نخواهد داشت. این امکان وجود دارد که شما نسبت به افرادی که با آنها کار می‌کنید چندان متواضع نباشید. آیا بعد از آن ترفیع، زیادی لاف زدید؟ شاید همین رفتار شما باعث برانگیختن حسادت همکارتان شده است.

سکوت یک راهکار طلایی است

اگر احساس کردید که نیاز به لاف زدن دارید، این کار را در خارج از محل کار انجام دهید. شما که نمی خواهید در دفتر کار و بین همکاران‌تان مغرور به نظر برسید. هیچ کس نمی‌تواند سکوت را اشتباه برداشت کند.

به کار و رفتار درست‌تان ادامه دهید

سست نشوید، حتی اگر دیگران به شما حسادت کنند. شما هنوز مسئولیت هایی دارید و سایرین برای انجام کارها به شما وابسته هستند. حسادت می‌تواند به خاطر کار بزرگی باشد که انجام داده‌اید. اگر اینطور است، پس ادامه دهید!

همه چیز را به خودتان نگیرید

بیشتر اوقات، حسادت ناشی از ناامنی های خود آن شخص است نه کاری که شما انجام داده اید. دفعه بعد که مورد حسادت قرار گرفتید، بهتر است این را مد نظر داشته باشید که آن فرد ممکن است با احساس بی کفایتی خودش مشکل داشته باشد. موفقیت شما تهدیدی برای عزت نفس اوست.

رهبر باشید

اگر به خاطر انجام کاری خوب شناخته شده اید، چرا علم خود را به اشتراک نمی گذارید و به افراد اطراف خود آموزش نمی دهید؟ شما مانند یک بازیکن تیم همه گروه را تقویت خواهید کرد. چه از این بهتر؟

روی افراد حامی تمرکز کنید

شما نمی توانید همه را راضی نگه دارید. بهتر است انرژی خود را در اختیار افرادی قرار دهید که قدردان آنچه ارائه می‌دهید، هستند. اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که شما را تشویق می‌کنند و نظر شما برای‌شان مهم است.

سرعت حرکت تان را کم نکنید

همدلی چیز خوبی است. اما چرا نباید به خودت افتخار کنید؟ شما راه خود را پیدا کرده و سخت تلاش کرده اید تا به آنجا برسید. فقط به این دلیل که کسی کمی حسادت کرده است، سرعت حرکت تان را کم نکنید.

زاویه دیدتان را تغییر دهید

اگر آنها آدم هایی حقیر هستند، از غرق شدن در بازی آنها پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که حسادت می‌تواند نشانه ای از ناپختگی باشد. بهتر است خودتان را درگیر چنین چاله ای نکنید.

او را نادیده بگیرید

حسادت محصول جانبی موفقیت است. اجازه ندهید نظرات دیگران مانع شما شود. حسادت ممکن است با کم توجهی شما از بین برود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان