جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

داستان الهام بخش ۹ فرد مشهور که شکست را به پیروزی تبدیل کردند!

داستان الهام بخش ۹ فرد مشهور که شکست را به پیروزی تبدیل کردند!
خواندن 7 دقیقه
3.5
(11)

حتما بارها شنیده‌اید که هیچ کس در قدم‌های اول به موفقیت نمی‌رسد. در واقع تعداد خیلی کمی از افراد مدت کمی پس از شروع موفق شده اند، باقی افراد باید مسیری طولانی و پر پیچ و خمی را برای رسیدن به موفقیت طی کنند. زندگی برای اکثر مردم مثل سفری برای کشف درون‌شان است– اطلاع از این که چه کسی هستیم، در انجام چه چیزی استعداد داریم و چگونه می‌توانیم تغییری در دنیا ایجاد کنیم. متأسفانه، موانع اجتناب ناپذیری که در مسیر ما قرار دارند، می‌توانند باعث توقف ما در این راه شوند و حتی آنقدر دلسردمان کنند که دست از تلاش برداریم.

اما درست وقتی به چنین احساسی دست پیدا می‌کنید، باید به خواندن داستان الهام بخش افراد مشهور رو بیاورید تا بتوانید انگیزه‌تان را تقویت کنید و به تلاش خود ادامه دهید. ممکن است برخی از آن‌ها را شنیده باشید، و حتی خواندن تعدادی از آن‌ها شما را غافلگیر هم کند اما خوب فراموش نکنید که خواندن داستان الهام بخش این افراد به شما کمک می‌کنند در مسیر پیشرفت پاهایتان سست نشود. اگر شما هم به یک تلنگر نیاز دارید، حتما این مقاله را تا آخر بخوانید.

اپرا وینفری

داستان الهام بخش 9 فرد مشهور

اپرا به عنوان یکی از تأثیرگذارترین زنان جهان و یک مولتی میلیاردر شناخته می‌شود و مطمئناً تلاش بی وفقه‌اش باعث شده در این جایگاه قرار بگیرد. او با اجرای موفقیت آمیزش در شوی تلویزیون اپرا وینفری، نمایش‌های رادیویی و سعی در کاهش وزن‌اش تصور زندگی بی‌نقص‌اش را در نظر دیگران از بین برد و همه دانستند که این زن موفق با تلاش فراوان و غلبه بر چالش‌ها و مشکلات زیاد در زندگی‌اش توانسته این سطح از شهرت و موفقیت برسد.

او از یک مادر مجرد فقیر به دنیا آمد و با فقر هم بزرگ شد. حتی با آزار جنسی متعدد هم دست از تلاش بر نداشت و توانست به زن مشهور امروز تبدیل شود.

استیون کینگ

داستان الهام بخش 9 فرد مشهور

بسیاری از ما استیون کینگ را به عنوان نویسنده‌ای مرموز با ویژگی‌های شخصیتی پیچیده می‌شناسیم که تقریباً همیشه داستان‌هایش را در ژانر ترسناک می‌نویسد. او تا به امروز بیش از 350 میلیون نسخه از رمان هایش را چاپ کرده و فروخته است. اما نویسنده بودن همیشه آسان نیست زیرا با رقابت زیادی همراه است.

شاید هرگز باور نکنید که اولین رمان کینگ در مجموع 30 بار قبل از انتشارش توسط یک شرکت رد شد. او حتی کتاب (کری) را در سطل زباله انداخت و از چاپش صرف نظر کرد. با این حال باید بگوییم که این از خوش شانسی ما بود که همسرش آن را از سطل زباله بیرون آورد و بعدها به چاپ رسید و از آن 30 هزار نسخه فروخته شد.

جی.کی. رولینگ

داستان الهام بخش 9 فرد مشهور

چه طرفدار هری پاتر باشید یا نه، مسیر موفقیت این زن بریتانیایی برای هیچکس پوشیده نیست. ارزش مجموعه هری پاتر حدود 15 میلیارد دلار است (بله، درست خواندید، 15 میلیادر دلار). چیزی که بسیاری از مردم در مورد رولینگ نمی‌دانند این است که او قبل از چاپ کتاب‌هایش، دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته است.

او ازدواج کرد، مورد آزار و اذیت قرار گرفت، صاحب یک دختر شد، سپس از شوهرش طلاق گرفت. رولینگ مادرش را به دلیل ام اس از دست داد و مجبور شد فقط برای گذراندن زندگی‌اش کار کند و پول به دست آورد. علاوه بر این، در این دوران اولین کتاب هری پاتر هم توسط همه مؤسسات انتشاراتی بزرگ بریتانیا رد شد تا این که بالاخره یکی از انتشارات به او پاسخ مثبت داد و بلافاصله به دست چاپ سپرده شد.

بیل گیتس

سخت ترین سال بیل گیتس داستان الهان بخش 9 فرد مشهور

بله، بیل گیتس هم برای رسیدن به موفقیت و شهرت زمان زیادی از زندگی‌اش را صرف کرده است. او را بیشتر با نام مایکروسافت می‌شناسند و همین امر هم منجر به ثروت فوق العاده‌اش شده است. علیرغم استعداد و هوش باورنکردنی این مرد در تجارت، در اولین سرمایه گذاری تجار‌ی‌اش شکست خورده است.

اما خوب گیتس نه تسلیم شد و نه تلاشش را کم کرد، بلکه او همچنان به جلو قدم برداشت تا امروز در رده‌های اول فهرست مشهورترین و ثروتمندترین افراد جهان قرار بگیرد.

بتانی همیلتون

داستان الهام بخش 9 فرد مشهور

بتانی همیلتون یک موج سوار حرفه‌ای با استعداد است که در مسابقات قهرمانی ملی NSSA موفق به کسب جایزه شد. او در 13 سالگی با فاصله خیلی نزدیک با مرگ، جان سالم به در برد. اما بازوی چپش به طور کامل توسط یک کوسه گاز گرفته شد.

اگر شما هم در دنیای ورزش به دنبال یک الگوی موفق می‌گردید، قطعا پس از خواندن این مطلب به بتانی همیلتون آفرین می‌گویید. این دختر شجاع تنها یک ماه بعد از این حادثه، دوباره تخته موج سواری‌اش را برداشته و به سمت دریا بازگشته است.

جیم کری

داستان الهام بخش 9 فرد مشهور

جیم کری مردی فوق‌العاده پرانرژی و خوش ذوق امروز، چنانچه فکر می‌کنید به آسانی وارد دنیای کمدی نشده است. خانواده جیم کری در اوایل نوجوانی‌اش چنان فقیر و بی پول شدند که مجبور بودند در یک ون زندگی کنند. جیم جوان حتی مدرسه را رها کرد تا به خانواده‌اش کمک کند. کری پس از سال‌ها رفتن و آمد میان باشگاه‌های کمدی برای اجرای استندآپ، سرانجام به عنوان یک استعداد بزرگ در دنیای کمدی شناخته شد و اکنون یکی از بزرگترین ستاره‌های این صنعت است.

ورا وانگ

داستان الهام بخش 9 فرد مشهور

ورا یکی از شناخته شده‌ترین نام در صنعت مد امروزی است که از 40 سالگی شروع به طراحی لباس عروس کرده است. او نمونه‌ای عالی از کسی است که مشکلات زندگی هرگز نتوانسته مانعی برای پیشرفتش شوند. ورا وانگ به ابتدا می‌خواست یک ورزشکار موفق شود اما نتوانست به تیم اسکیت بازی المپیک 1968 راه یابد.

درست همان زمان ورزش را کنار گذاشته و به عنوان ویراستار ووگ در این شرکت کارش را شروع کرد اما هیچ وقت به اوج شهرتی که می‌خواست دست پیدا نکرد. تا این که تصمیم گرفت کسب و کار خودش را راه اندازی کند.

امروز، این زن موفق در عرصه مد با کسب و کاری که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارد، نامی آشنا است. او حتی با موفقیت وارد صنعت طراحی جواهرات هم شده است.

والت دیزنی

داستان الهام بخش 9 فرد مشهور

همانطور که تقریباً همه می‌دانند، شرکت دیزنی با استانداردهای بالا در کیفیت کاری‌اش و جریانی بی‌پایان از نوآوری‌ها یکی از پرسودترین شرکت‌های موجود در آمریکا است. خود والت در اوایل زندگی کاری‌اش مجبور شد از روزنامه نگاری دست بکشد، زیرا خلاقیت کافی برای انجام این کار نداشت.

اما پس از چند بار شکست خوردن در کسب و کار‌های متنوع، نگاه خوشبینانه دیزنی توانست او را به موفقیت برساند. او با ساخت انیمیشن‌های فوق العاده زیبا معروف شد اما با ساخت انیمیشن سفید برفی شهرتش به اوج رسید.

مرلین مونرو

داستان الهام بخش 9 فرد مشهور

شاید مرلین الگوی الهام بخش خیلی افراد نباشد، اما نمی‌توان موفقیت او در زمینه کاری‌اش را انکار کرد. او مشهورترین بازیگر و خواننده آمریکایی است که نامش در حوزه پاپ ماندگار شده است.

شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید که ابتدا مرلین از سوی یک آژانس مدلینگ رد شد و به او گفت شد که به درد این کار نمی‌خورد و بهتر است به عنوان منشی در این شرکت کار کند اما خوب او این طور فکر نمی‌کرد. مرلین با تلاش زیاد توانست به یکی از موفق ترین مدل‌های امریکایی تبدیل شود.

کلام پایانی

زندگی سخت است. مخصوصاً وقتی خیلی مطمئن نیستید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید یا به کجا بروید. اما باید با قدرت مبارزه کنید تا پاداش خوبی به دست آورید. امیدوارم امروز با خواندن این مطلب به شما انگیزه کافی برای ادامه دادن داده باشیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان