جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.7
(16)

اگر به قانون جذب اعتقاد دارید، حتما داستان الهام بخش شهاد سلمان مدل سعودی را بخوانید. شهاد سلمان، 23 ساله، تنها یک دختر معمولی بود که مانند باقی دختران در مکه، مقدس‌ترین شهر عربستان سعودی زندگی می‌کرد. او مانند بسیاری دیگر از سعودی‌ها از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌های روزمره از زندگی‌اش با مردم جهان استفاده می‌کرد که عمدتاً به اشتیاق او به مد و زیبایی اشاره داشت.

او چهره زیبایی دارد، صورتی باریک با چشمانی مغناطیسی و موهای مشکی فر تا کمرش می‌رسد و صورتش را قاب می‌گیرد. وقتی به شهاد نگاه کنید، ابتدا رنگ پوست قهوه‌ای تیره‌اش که دور لب‌هایش را لکه‌ای سفید رنگ پوشانده، توجه‌تان را به خود جلب می‌کند. او یک بیماری پوستی به نام ویتیلیگو دارد که با لکه‌های سفید رنگ روی پوست مشخص می‌شود.

زندگی الهام بخش شهاد سلمان مدل سعودی

شهاد سلمان

شهاد با بیماری ویتیلیگو توانست معیار زیبایی دنیا را زیر پا بگذارد. داستان زندگی الهام بخش این ستاره نو ظهور دنیای مد خواندنی است.

همانطور که گفتیم شهاد سلمان در شهر مقدس مکه بزرگ شده اما مثل اکثر مردم که زندگی سنتی دارند، هرگز به سنت‌های این شهر توجه نکرده و چهره منحصر به فردی از خود را به جهان نشان داده است.

ویتیلیگو باعث می‌شود رنگدانه‌های پوست شما رنگ اصلی‌شان را از دست داده و به رنگ سفید شیری تبدیل شود که می‌توانست مانع مهمی برای حرفه مدلینگ او باشد. با این حال، سلمان از ویژگی منحصر به فرد پوستش برای به چالش کشیدن کلیشه‌های زیبایی و ترویج تنوع در صنعت مد استفاده می‌کند.

از شهاد سلمان به عنوان “وینی هارلو سعودی” هم یاد می‌شود

شهاد سلمان

در سال‌های اخیر، اکثر برندهای مد در حال به چالش کشیدن معیارهای زیبایی سنتی و پذیرش تغییرات و تنوع هستند.

چندین برند، مانند GAP و Nike، مدل‌هایی را استخدام کرده‌اند که نمایانگر ویژگی‌های ظاهری افراد است. افراد زیادی چه با حجاب یا مبتلا به سندرم داون و ویتیلیگو یا افراد دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگر توانسته اند روی فرش نمایش مد برندهای مختلف و معتبر قدم بزنند. با انجام این کار، آن‌ها در حال ترویج فراگیری و شکستن موانع و کلیشه‌های اجتماعی هستند.

وینی هارلو و شهاد سلمان نام هایی هستند که در راستای شکستن این موانع در صنعت مد کار می‌کنند. آن‌ها به عنوان مدل‌های مبتلا به ویتیلیگو، یک بیماری پوستی که باعث می‌شود رنگدانه‌های پوست شما رنگ اصلی‌‌شان را از دست بدهند، معیارهای زیبایی مرسوم را به چالش کشیده و با ایجاد تغییر در صنعت مد روی فرش نمایش‌های مد حضور پیدا کرده اند.

عکس هر دو مدل روی جلد مجله Vogue Arabia چاپ شده، به این امید که زنان را در سراسر جهان با الهام از آن‌ها به دنبال علایق‌شان بروند. برندهای مد شهاد سلمان را دختری جذاب می‌دانند که پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به مدل در دنیای مد را دارند.

قدردانی شهاد سلمان از حامیانش

شهاد سلمان

سفر سلمان به سوی موفقیت، سفری چالش برانگیز بوده است. به عنوان یک زن مبتلا به ویتیلیگو، او با فشارها و دید متفاوت مردم در اجتماعی روبرو شده است که دائماً سعی می‌کنند او را به چیزی تبدیل کنند که نیست. با این حال، با حمایت خانواده‌اش، او بر این چالش‌ها غلبه کرده است و سعی کرده احساس خوددوستی را به دیگران هم بیاموزاند.

شهاد سلمان از خانواده‌اش که همیشه حامی او بوده‌اند، قدردانی کرده و تاکید کرده است که آن‌ها باعث شده‌اند تا او به شهاد امروز تبدیل شود. خانواده‌اش بزرگترین مشوق او بوده اند تا خود را و ویژگی‌های منحصر به فردش را پذیرفته و رویاهایش را دنبال کند. سلمان توانست با اعتماد به نفس و اطمینان لازم برای موفقیت در دنیایی که دائما در تلاش است همه را به یک جهت و معیار سوق دهد، حرکت کند.

شهاد سلمان با چالش های زیادی مبارزه کرده است

شهاد سلمان

سلمان می‌گوید: “به چالش کشیدن کلیشه‌ها و داشتن اعتماد به نفس خیلی مهم است که یکی از قوی‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات شخصیتم به حساب می‌آید. دانستن این که می‌توانم منبع الهام مردم باشم، به من کمک کرد تا هرگز تسلیم مشکلات نشوم و به آنچه می‌خواهم برسم. من می‌دانستم که قرار است کجا باشم، به همین دلیل دست از تلاش برنداشتم.”

شهاد سلمان نه تنها با نمایش مدل‌های زیبای غیرمتعارف کلیشه‌ها در صنعت مد، معیارهای زیبایی را زیر سوال برد، بلکه با درهم شکستن باورهای غلط درباره زنان مسلمان، نشان داد که زنان با هر نژاد و مذهبی توانایی پیشرفت و رسیدن به موفقیت را دارند. سلمان به عنوان یک مدل عربستان سعود در مکه، نه تنها نماینده زنان کشورش به حساب می‌آید، بلکه با معیارهای زیبایی سنتی مبارزه کرده و تصویر جدیدی خلق کرده است.

شهاد سلمان

سلمان از طریق کارش به عنوان یک الگو و مدافع تغییر و تنوع پذیری در جامعه حضور پیدا کرد که نه تنها دیدگاه مردم جامعه را به چالش کشید بلکه همه افراد را تشویق کرد تا با به آغوش کشیدن ویژگی‌های منحصر به فرد ظاهری‌شان همچنان دست از تلاش برای رسیدن به آرزوهایش برندارند. موفقیت او در صنعت مد گواهی بر قدرت ایمانش به این باور و فکر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 16

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان