جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
54 بازدید

زندگی الهام بخش تایلا کلمنتی، مدلی موفقی که هرگز نخندیده است!

زندگی الهام بخش تایلا کلمنتی، مدلی موفقی که هرگز نخندیده است!
خواندن 4 دقیقه
3.8
(19)

وقتی تایلا کلمنتی را ملاقات کنید، ابتدا چشمان جذابش توجه شما را جلب می‌کند که از گرما و مهربانی می‌درخشند. اما از لب‌های بدون لبخند او تعجب خواهید کرد. تایلا با یک بیماری نادر به دنیا آمده است. با این حال، این بیماری هرگز مانعی برای رسیدن به رویاهای او نشد. این مدل موفق بر خلاف باور دیگران، ثابت کرد که زیبایی ظاهری هرگز نمی‌تواند شما را از رسیدن به آرزوهایتان باز دارد. اگر می‌خواهید در مورد زندگی الهام بخش تایلا کلمنتی بدانید، به خواندن ادامه دهید.

تایلا به دنبال داشتن زندگی آرام است

تایلا کلمنتی، مدل 25 ساله نیوزلندی است که به دلیل ابتلا به یک اختلال عصبی نادر نمی‌تواند لبخند بزند. او به خاطر این بیماری نادر که سندرم موبیوس نام دارد، در تمام سال‌های زندگی اش به خصوص در دوران مدرسه مورد تمسخر دیگران قرار گرفته است. افراد مبتلا به تایلا کلمنتی قادر به حرکت دادن چشم‌ها، ابروها و لب بالایی‌شان نیستند. این بیماری عضلات صورت را که مسئول کنترل حالات و حرکات چشم هستند، ضعیف یا فلج می‌کند.

او مشتاق یک “لبخند معمولی” بود، اما بعد ها یاد گرفت که با این ویژگی منحصر به فرد، بیماریش را در آغوش گرفته و بیشتر بر رسیدن به آرزوهایش تمرکز کند. تایلا بر این باور است که او “به دنیا آمده تا منحصر به فرد باشد”.

حالا او خود حامی افراد معلول است، سعی می‌کند آن ها را کمک کند و به آن‌ها انگیزه و انرژی بدهد. با این که تایلا خودش چالش‌های فراوان دارد و به این بیماری نادر مبتلا است، اما روحیه تزلزل ناپذیر و نگرش مثبتش می‌تواند الهام بخش همه افراد باشد.

سفر دشوار تایلا برای رسیدن به موفقیت

او که حالا بیش از 30 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، راه طولانی و پر از چالش داشته است. او سال‌ها تحقیر شده و همیشه در آرزوی یک لبخند “عادی” زندگی کرده اما برخلاف انتظار با آن قد بلندش مغرورانه در مقابل همه آن‌ها ایستاده است.

تایلا در طول زندگی‌اش با همه مشکلات و تحمل چالش‌ها، به خواسته واقعی و قلبی‌اش پی برده و برای رسیدن به آن تلاش کرده است و خواسته او چیزی نبود جز مشهور شدن و جلب توجه مثبت مردم در سراسر جهان.

سندرم و ناتوانی او در “لبخند زدن” ویژگی منحصر به فردی به او بخشیده که افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده است.

عمل جراحی ناموفق

در 12 سالگی، تایلا یک عمل جراحی اصلاحی داشته که کمی وضعیت سلامتیش را تغییر داد و توانست برخی از حرکات را با عضلات صورتش انجام دهد. این عمل که «عملیات لبخند» نام داشت، شامل پیوند بافت نرم از ران او به دو طرف صورتش بود.

هدف این جراحی این بود که تایلا بتواند دهانش را به شکلی شبیه لبخند ببندد. با وجود جراحی طاقت فرسا 8 ساعته، این عمل موفقیت آمیز نبود. با این وجود، او هیچ وقت دست از تلاش نکشید و با وجود ناامیدی‌ها، همچنان به ایجاد تغییر امیدوار بود و با روحیه تزلزل ناپذیرش توانست الهام بخش خیلی افراد در سراسر جهان باشد.

کلمنتی مدل موفق

وقتی از زندگی الهام بخش تایلا حرف می‌زنیم، منظور از تلاش شکست ناپذیر او است که به لطفا Zebedee Talent با آن چهره آرام، در حال شکستن موانع و الهام بخشیدن به دیگران است. این آژانس که در بخش صنعت مدلینگ افراد دارای معلولیت کار می‌کند، با قبول تفاوت‌های ظاهری افراد و کشف استعداد آن‌ها، جایگزینی برای ظاهرشان ایجاد می‌کند تا آن‌ها بتوانند زندگی رضایت بخشی برای خود بسازند.

تایلا با امضای قرارداد بین المللی مدلینگ اخیرش بهترین مرحله زندگی‌اش را سپری می‌کند و داستان منحصر به فرد زندگی‌اش را با دیگران به اشتراک می‌گذارد. او به عنوان یکی از معدود افراد در جهان که به بیماری نادری به نام سندرم موبیوس معروف است، مصمم است تا از پلتفرمش برای الهام بخشیدن به دیگران و آگاهی بخشی به جامعه استفاده کند.

تایلا با شجاعت و عزم باور نکردنی‌اش، معنای جدیدی به مدلینگ داده و همواره در تلاش است تا در این صنعت بدرخشد. کلمنت گفت: “امیدوارم بدانید که مهم نیست که شکل ظاهری‌تان چگونه است، شما می‌توانید زندگی کنید، هر کاری که دوست دارید انجام دهید و به هر چیزی که می‌خواهید برسید… وجود شما در این جهان دلیلی دارد، رویاهایتان را از بین نبرید، آن‌ها را نادیده نگیرید بلکه برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 19

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان