جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
33 بازدید

زندگی الهام‌بخش زنی که به خاطر خال‌های مادرزادی میمون خطاب می‌شد

زندگی الهام‌بخش زنی که به خاطر خال‌های مادرزادی میمون خطاب می‌شد
خواندن 3 دقیقه
3.5
(15)

بئاتریز پوگلیسه (Beatriz Pugliese)، یک زن دوست داشتنی از برزیل، با یک ویژگی منحصر به فرد است. او یک خال مادرزادی دارد که 80 درصد از بدنش را پوشانده است. با این حال بئاتریز پوگلیسه عشق زندگی‌اش را پیدا کرده و حالا 9 سال است که با همسرش رابطه محبت آمیزی دارد. بئا تصمیم گرفته برای تغییر ظاهرش تن به هیچ عمل جراحی دیگری ندهد.

آن ها به من می‌گفتند شبیه میمون هستم

Beatriz Pugliese یک زن زیبای 28 ساله از سائوپائولو است که با لکه و خال‌های مادرزادی به دنیا آمده است. این بیماری خیلی نادر است و از هر 500000 نفر فقط یک نفر با چنین ویژگی به دنیا می‌آید.

بئاتریز پوگلیسه

وقتی از بئاتریس در مورد زندگی‌اش سوال شد، گفت: “من همیشه به دیگران می‌گویم که باید یاد بگیریم با داشته هایمان زندگی کنیم. به خصوص اگر تفاوت زیادی با دیگران داریم. مهم نیست که ظاهرمان چگونه باشد، مهم این است که درونمان زیبا باشد. ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد اما این حقیقت دارد، همه ما باید خودمان را همانطور که به دنیا آمده‌ایم بپذیریم.”

او پس از انجام آخرین عمل جراحی‌اش در سال 2008، تصمیم شجاعانه‌ای گرفت و آن این که دیگر هرگز به جراحی یا روش های پزشکی برای تغییر ظاهرش نرود و به جای آن ظاهر منحصر به فردش را بپذیرد. به قول خودش: “امیدوارم دیگران را ترغیب کنم تا آنچه را که هستند بپذیرند.”

Pugliese علیرغم تحمل طعنه‌های دوران کودکی، درست وقتی که او را با میمون مقایسه می‌کردند، عشق عمیقی به حیوانات پیدا کرده است. او اکنون آرزو دارد تا با موسسه ها و شرکت هایی کار کند که در زمینه پرورش حیوانات کار می‌کنند، زیرا هر روز بیش از قبل عاشق طبیعت و حیوانات می‌شود.

عشق و عاشق شدن به داشتن نوع خاصی از پوست نیاز ندارد

بئاتریز پوگلیسه

بئاتریز پوگلیسه علاوه بر زندگی الهام بخشش، عشق را هم در زندگی‌اش پیدا کرده است. همسرش فلیپ کوروبوف 30 ساله آشپز است و 9 سال است که با هم زندگی می‌کنند. آن‌ها در جام جهانی 2014 که در برزیل برگزار شد با هم آشنا شدند. از آن زمان، رابطه آن‌ها شکل گرفت.

بئا می‌گوید: “لکه های مادرزادی روی پوستم هرگز مانعی برای عشق ورزی او به من نشده است.” شوهرش این خال‌ها را دوست دارد و به او هم کمک کرده تا نسبت به خود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. او اعتراف می‌کند که همسرش همیشه از او حمایت کرده و هر آنچه نیاز داشته را فراهم کرده است.

خانواده‌ای که هرگز با بئاتریز پوگلیسه رفتار متفاوتی نداشتند

بئاتریز پوگلیسه

بئا از خانواده اش به خاطر حمایت های مداوم‌شان قدردانی می‌کند. او تاکید کرد که خانواده اش هرگز نگذاشتند او فکر کند با سایر کودکان فرق دارد. آن‌ها به او آزادی پوشیدن هر لباسی را که می‌خواست، می‌دادند و هرگز به او اصرار نمی‌کردند که برای پوشاندن و پنهان کردن پوستش لباس های پوشیده بپوشد.

پذیرش و تشویق بی قید و شرط خانواده‌اش نقش حیاتی در تقویت اعتماد به نفس بئاتریز پوگلیسه داشته و باعث شده تا او قبول کند که منحصر به فرد است و با دیگران فرق می‌کند.

افراد با چنین خال‌های مادرزادی مانند ظاهر منحصر به فردشان، داستان زندگی منحصر به فردی هم دارند که خبر از زیبایی آن‌ها در این دنیای پر از تنوع و رنگ است. ویژگی ظاهری آن‌ها به این دنیای پر از جنب و جوش بشریت جذابیت می‌بخشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 15

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان