جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
46 بازدید

آزمون شناسایی آدم ربا؛ آیا می توانید در 8 ثانیه آدم ربا را تشخیص دهید؟

آزمون شناسایی آدم ربا؛ آیا می توانید در 8 ثانیه آدم ربا را تشخیص دهید؟
خواندن 4 دقیقه
3.9
(204)

آزمون شناسایی آدم ربا: انجام تست های هوش، معماها و بازی های فکری برای مغز مهم هستند. حل کردن آنها باعث می شود تا بر روی ذهن خود فشار بیاورید و در بلند مدت مهارت های ذهنی شما بهبود می یابد. آزمون تصویری امروز نیز یک تست هوش کارآگاهی است که برای محک زدن ضریب هوشی شما ساخته شده است. چالش خیلی ساده است. آیا می توانید آدم ربا را در عرض 8 ثانیه تشخیص دهید؟

اگر برای انجام کارهای خود به تمرکز نیاز دارید اما آن قدر ذهنتان خسته است که نمی توانید هیچ کاری انجام دهید، راه حل این جا است. بله شروع به حل معما و تست های مختلف کنید. آن وقت ذهن شما آرام شده و بهتر می توانید کارهای خود را انجام دهید.

آزمون شناسایی آدم ربا در تصویر

آیا می توانید آدم ربا را در عرض 8 ثانیه تشخیص دهید؟ در آزمون شناسایی آدم ربا شما می توانید دو تصویر را ببینید که کنار هم قرار گرفته اند. در هر دو تصویر یک کودک و یک زن وجود دارد. به هر حال، یکی از این زنان یک آدم ربا است و کودک را دزدیده. اگر می خواهید هوش خود را محک بزنید پس آدم ربا را شناسایی کنید. آدم ربا کیست؟

این بازی فکری آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. برای رسیدن به جواب باید حواس تان را جمع کرده و تصویر زیر را با دقت بررسی کنید.

آدم را شناسایی کنید

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربا در پایین صفحه قرار دارد، اما قبل تقلب نکنید!

.

.

.

.

تست دقت: آیا می توانید پروانه پنهان شده در میان گل ها را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آدم ربا

خیلی ها شاید بگویند که زن سمت چپ آدم ربا است چون از دست پسربچه کفری شده است. اما اگر با دقت به تصویر سمت راست نگاه کنید متوجه می شوید که او آدم ربا است. او در حالی که کودک را محتاطانه زیر نظر دارد با کسی در تلیفون صحبت می کند. همچنین به بلوک های آلفبا دقت کنید، کودک کلمه HELP (کمک) را درست کرده است، یعنی او دزدیده شده است. بنابراین پاسخ آزمون شناسایی آدم زن سمت راست است.

پاسخ آزمون آدم ربا

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. آزمون ها میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

تاثیر بازی های فکری بر ذهن

معماها و بازی های فکری برای تمرین مغز شما در ساخته شده اند. جدول کلمات متقاطع، معماهای تصویری، جستجوی کلمات و بازی های منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی آدم ربا لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

حل منظم بازی های فکری همچنین تمرکز، هوش و مهارت های مشاهده شما را افزایش می دهد. امروز، ما یکی از این چالش های بازی فکری ویروسی را برای شما داریم. اما مراقب باشید، شما باید از تمام قسمت های مغز خود برای حل آن استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 204

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان