جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1234 بازدید

آیا شما جذب کننده ثروت هستید یا خیر؟ (بر اساس تاريخ تولدتان)

آیا شما جذب کننده ثروت هستید یا خیر؟ (بر اساس تاريخ تولدتان)
خواندن 4 دقیقه
3.3
(58)

رسیدن به موفقیت، اولویت اول هر فرد در زندگی است. برای داشتن یک زندگی راحت و سالم، مردم تلاش زیادی می کنند تا بتوانند از نظر مالی باثبات و بدون استرس زندگی کنند. همه افراد کار می کنند اما فقط تعداد کمی از آن ها می توانند موفق شوند. این جاست که باورها و ارزش‌هایی ایجاد می شوند که به فرد جهت جذب رفا پول و ثروت را می‌دهند. بر اساس متون مقدس هند کهن، اعداد بر زندگی افراد تاثیر می گذارند. اعداد مربوط به تاریخ تولد یک فرد می تواند چیزهای زیادی در مورد شانس یا شانس هایی که در طول زندگی خود دارند یا ممکن است داشته باشند را بیان کند. برای محاسبه عدد موفقیت هر فرد، از تاریخ، ماه و سال استفاده می شود. اگر به دنبال جذب ثروت هستید، از این روش استفاده کنید!

عدد واحدی که از تاریخ تولد شما قابل محاسبه است نشان می دهد که چقدر در زندگی موفق خواهید بود. به عنوان مثال، تاریخ تولد شما 1 اکتبر 1982 خواهد بود که منجر به عدد تک رقمی 1+10+1982=1+1+0+1+9+8+2 =22 = 2+2 = 4 می شود.
این یک روش بسیار تحلیلی برای درک آینده شماست. به گفته اعداد شناس راشمی میتال، در این جا اعداد تک رقمی تعیین می کنند که آیا شما می توانید پول جذب کنید یا خیر.

مطلب مرتبط: چطور با روانشناسی پول به ثروت، خوشبختی و سلامتی بیشتری برسیم

جذب ثروت، عدد 1

کسانی که عذذ موفقیت شان ۱ است با بهترین شانس برای موفقیت مالی متولد می شوند. نیروی بی حد و حصر، نگاه تخیلی و شجاعت شما به شما در دستیابی به رفاه کمک می کند. سعی کنید برای رشد مداوم از تکبر و غرور بیش از حد خودداری کنید. آن هایی که روزهای یکشنبه بیشتر احساس ناراحتی می کنند، باید مقداری شکر بخورند.

عدد 2

عدم ابتکار و سرسختی شما مهمترین عاملی است که مانع موفقیت مالی شما می شود. با وجود تمام تلاش‌های تان، نمی‌توانید برنامه‌های تعیین شده خود را اجرایی کنید. بنابراین، روی ایده ها و اهدافی که قابل انجام هستند تمرکز کنید. شما قادر به تعامل با دیگران هستید. پیشنهاد می شود افراد در این گروه، روز دوشنبه را روزه بگیرند تا شانس سعادت خود را افزایش دهند.

لینک مرتبط: ۱۲ قانون پس انداز پول که ثروتمندان دنبال می ‌کنند

عدد 3

خرد و تفکر افراد در گروه سوم نیز دارایی آن هاست. برای موفقیت، از توانایی های شبکه ای خود استفاده کنید. با این حال، مرتکب کار اشتباه یا جرم نوشید. پوشیدن لباس زرد در روز پنجشنبه برای افراد گروه سوم، راه حلی برای افزایش ثروت است.

عدد 4

توانایی شما در کار بسیار سخت، چیزی است که به شما امکان می دهد به اهداف مالی خود برسید. شما می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید، اما باید از تفکر منفی دوری کنید. به یاد داشته باشید که هیچ راه سریعی برای ثروتمند شدن وجود ندارد. اگر اتفاق بدی در زندگی‌تان افتاد، صبورانه از آن عبور خواهید کرد.

جذب ثروت، عدد 5

هوش قوی و ویژگی‌های هوشمندانه کسب‌وکار، نقطه قوت شما هستند. شما می توانید با دنبال کردن علایق علمی و مهندسی درآمد کسب کنید. با این حال، زیاده خواهی شما می تواند نتیجه بدی داشته باشد.

پیشنهاد می شود بیشتر بخوانید: با زیباترین پول های جهان آشنا شوید!

عدد 6

شما دارای ثروت فوق العاده و پتانسیل قوی برای جذب پول هستید، اما باید هزینه های خود را کنترل کنید. شما بهای زیادی برای تمایل خود به راحتی و رفاه بیشتر خواهید پرداخت. برای بهبود وضعیت مالی خود در روزهای پنجشنبه مقداری مواد قندی مصرف کنید.

لینک مرتبط: ۱۱ حرکت جسورانه برای ثروتمند شدن: به این دلایل اکثر ما ثروتمند نمی شویم!

عدد 7

اگر می‌خواهید پول جذب کنید، باید یاد بگیرید که خلق و خوی خود را کنترل کنید و کمی خوش‌بین باشید. توانایی شما برای داشتن و تصور رویاهای بزرگ یکی از بهترین ویژگی های شماست، بنابراین باید ترس خود را از ناشناخته ها کنار بگذارید تا شانس خود را برای ثروتمند شدن به حداکثر برسانید.

عدد 8

سطح رفاه شما بر اساس نحوه زندگی شما تعیین می شود. در نتیجه، اگر مثبت باشید، موفقیت را تجربه و پول را جذب خواهید کرد. در ابتدا باید سخت کار کنید و بر موانع غلبه کنید تا جایگاه خود را به دست آورید. شما نباید بی حوصله باشید و منفی فکر کنید.

مطلب مرتبط: فنگ شویی ثروت؛ با ۱۰ نکته از فنگ شویی، ثروت را به زندگی خود وارد کنید

جذب ثروت، عدد 9

با توجه به عددی که از تاریخ تولد شما به دست آمده، شما پتانسیل و توانایی یا راه حل کسب درآمد زیادی را دارید. اما باید خوب برنامه ریزی کنید و حوصله داشته باشید تا هر ایده خود را عملی کنید. حتما نتیجه شجاعت و انرژی خود را خواهید دید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 58

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان