جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
44 بازدید

آزمون یافتن چوب لباسی: آیا می‌توانید میان انبوه لباس‌ها رخت آویز پنهان را پیدا کنید؟

آزمون یافتن چوب لباسی
خواندن 3 دقیقه
3.2
(12)

حل آزمون یافتن چوب لباسی فقط یک جفت چشم تیزبین می‌خواهد و کمی دقت، مطمئنا با این مهارت موفق خواهید شد.

در این تست هوش شاید به نظر یافتن چوب لباسی یا رخت آویز سخت به نظر برسد، چون میان این همه لباس دنبال این شی کوچک گشتن کمی دشوار است، اما اگر بیشتر دقت کنید، راحت تر آن را خواهید یافت.

آزمون یافتن چوب لباسی

آزمون یافتن چوب لباسی

معماهای تصویری و بصری راهی عالی برای فعال نگه داشتن مغز و عملکرد ذهنی شما هستند. بر اساس مطالعات روانشناسی این بازی‌های فکری به تقویت عملکرد شناختی از جمله حافظه کمک می‌کنند. باعث می‌شوند، تمرکز بهتری داشته باشید و با تیزبینی قدرت جزئی نگری‌تان نیز تقویت شود.

مانند همین تصویر، گاهی در مرتب کردن لباس‌های داخل کمدتان حتما با چنین شرایطی رو به رو شده اید، که رخت آویز میان لباس‌هایتان گم شده باشد و مجبور شوید همه لباس ها را یکی یکی بردارید تا آن را پیدا کنید. در این تصویر نیز دقیق همین وضعیت وجود دارد، با این تفاوت که اینجا نمی‌توانید از دستانتان کار بگیرید، فقط باید چشمتان را به کار بی اندازید و با دقت همه لباس ها را از نظر بگذرانید تا چوب لباسی را پیدا کنید.

کمتر کسی موفق به حل آزمون یافتن چوب لباسی می‌شود، در واقع باید گفت کسانی که به حل این آزمون پرداخته اند توانسته اند در 97 ثانیه آن را پیدا کنند. بنابراین زیاد هم به خودتان مطمئن نباشید، زیرا ممکن است یافتن و تشخیص آن وقت زیادی ببرد.

.

.

.

سرنخ تصویر

حالا بیایید یک بار دیگر با دقت به تصویر نگاه کنیم، جوراب، شلوار، پیراهن، بلوز، جلیقه و دامن آن قدر زیاد و نامرتب است که سرتان سوت خواهد کشید.

آزمون یافتن چوب لباسی

.

.

.

به نظر من یک و نیم دقیقه برای یافتن رخت آویز خیلی زیاد است اما خوب چاره چیست، اگر در این مدت زمانی بتوانید آن را پیدا کنید، باز هم موفقیت بزرگی به حساب می‌آید.

سعی خود را بکنید، حتما موفق خواهید شد!

پاسخ آزمون یافتن چوب لباسی

آیا توانستید، رخت آویز را پیدا کنید؟ اگر دانه دانه لباس‌ها را از نظر گذرانده باشید، حتما این چوب لباسی را گوشه تصویر قسمت پایین و سمت چپ یافته اید. اما اگر هنوز هم به دنبال آن می‌گردید، بهتر است ما به کمکتان بیاییم. بله به تصویر زیر نگاه کنید، ما چوب لباسی را برایتان برجسته کرده ایم، تا به آسانی مشاهده کنید.

آزمون یافتن چوب لباسی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن چوب لباسی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان