جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
45 بازدید

تست تشخیص چهره ها: در این تصویر باید چهره 4 زن را تشخیص دهید!

تست تشخیص چهره ها: در این تصویر باید چهره 4 زن را تشخیص دهید!
خواندن 3 دقیقه
3.4
(280)

اگر می خواهید امروز مغز و هوش‌تان را به چالش بکشید، تست تشخیص چهره ها را حل کنید. تلاش کنید تا بتوانید این توهم نوری جذاب را حل کنید. نقاشی از هنرمند اوکراینی اولگ شوپلیاک است که ابتدا در نگاه اول فکر می‌کنید تصویر یک زن نقاشی شده است، اما در واقع، چهار زن در این نقاشی پنهان شده‌اند.

تست تشخیص چهره ها

تست تشخیص چهره ها

ظاهراً تنها دو درصد از مردم می‌توانند در تست تشخیص چهره ها، هر چهار چهره زنانه را پیدا کنند. بنابراین به تمام نقاشی به دقت نگاه کنید تا بتوانید این چالش را در کمترین زمان ممکن حل کنید. اما فراموش نکنید، حل این توهم نوری آن قدرها هم که فکر می‌کنید آسان نیست. بنابراین با مهارت بینایی و جزئی نگری تان به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

سرنخ تصویر

هنگامی که برای اولین بار به تصویر تست تشخیص چهره ها نگاه می‌کنید، به نظر می رسد طراحی مداد تنها زنی با موهای بلند و مواج را نشان می دهد که با تلفن صحبت می کند. اما اگر دقت بیشتری به خرج دهید، ممکن است بتوانید چهره چهار زن دیگر را نیز در عکس ببینید.

در حالی که اولین زن قبلاً شناسایی شده است، یافتن سه زن دیگر کمی پیچیده و سخت است.

.

.

.

پاسخ تست تشخیص چهره ها

بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که چگونه هر یک از آن ها را پیدا کنید، در زیر باز هم سرنخ‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

  • دومی را می توان دید که به دست زن نزدیک گونه اش نگاه می کند.
  • در یافتن چهره زن سوم، کمی بیشتر تلاش کنید، اما اگر به بازی زن نگاه کنید، او را خواهید دید.
  • اکنون چهارمین و آخرین زن راحت تر قابل دیده شدن است. اگر به دقت به شکم زن نگاه کنید، یک جفت لب می‌بینید و کل تصویر چهره یک زن

اگر موفق به مشاهده هر چهار چهره شدید، به شما تبریک می‌گوییم اما اگر هنوز به دنبال آن می‌گردید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

تست تشخیص چهره ها

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست تشخیص چهره ها لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 280

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان