جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
26 بازدید

آزمون یافتن مسواک: 7 ثانیه زمان دارید تا مسواک پنهان داخل کشتی را پیدا کنید!

آزمون یافتن مسواک: 7 ثانیه زمان دارید تا مسواک پنهان داخل کشتی را پیدا کنید!
خواندن 3 دقیقه
2.7
(47)

برای حل آزمون یافتن مسواک در این تصویر شلوغ از مهارت تیزبینی و قدرت جزئی نگری‌تان استفاده کنید. بازی‌های فکری یک راه عالی برای تمرین ذهنی است که می‌توانند توانایی مغز شما و ضریب هوشی تان را محک بزنند.

در حالی که برخی به آزمایش سطح هوش شما کمک می‌کند، برخی دیگر می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی شما را آشکار کنند و صد البته که راهی فوق العاده هیجان انگیز برای سرگرمی است.

تشخیص ماهی میان گربه ها

آزمون یافتن مسواک

فراموش نکنید اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در این گونه شرایط دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون یافتن مسواک را حل کنید.

یافتن مسواک کار خیلی آسانی است، کافی است جزء به جزء تصویر را از نظر بگذارنید و سعی کنید مسواک را در این تصویر شلوغ میان این کشتی بزرگ پیدا کنید. حتما از این تست هوش و بینایی جذاب لذت خواهید برد.

سرنخ تصویر

همانطور که در تصویر می‌بینید، عکس از تصویر یک کشتی تفریحی را نشان می‌دهد که در حال گذر از میان نهنگ‌ها است. تعداد زیادی تماشاچی نیز داخل کشتی به نهنگ ها نگاه می‌کنند. اما کاری که از شما خواسته شده یافتن مسواک است. به گوشه و کنار کشتی نگاه کنید تا بتوانید مسواک را پیدا کنید.

در حالی که تا چشم کار می‌کند آدم و نهنگ می‌بینید اما با توجه به شکل و اندازه مسواک حتما می‌دانید که باید به جزئیات کوچک تر، دقیق تر نگاه کنید. خوب بیایید شروع کنیم.

زمان شما از حالا شروع شد!

.

.

.

دقت کنید شما فقط 7 ثانیه زمان دارید و باید سرعت العمل تان را بالا ببرید.

.

.

.

7 ثانیه شما به پایان رسید!

جواب آزمون یافتن مسواک

چقدر طول کشید تا متوجه مسواک شوید؟ اگر موفق شده اید، آن مسواک کوچک پنهان را تشیخص دهید، به شما تبریک می‌گوییم. شما نه تنها تیزهوش هستید، بلکه قدرت بینایی فوق العاده‌ای نیز دارید. وگرنه چه کسی می توانست آن مسواک کوچک را کنار دیواره کشتی پیدا کند. اما اگر همچنان نیاز به کمک دارید، به تصویر زیر نگاه کنید. ما برای راحتی شما دور مسواک را دایره کشیده ایم، تا بهتر ببینیدش!

آزمون یافتن مسواک

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن مسواک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 47

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان