جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
320 بازدید

پازل تشخیص مرده: به نظر شما چه کسی مرده است؟

پازل تشخیص مرده: به نظر شما چه کسی مرده است؟
خواندن 4 دقیقه
3.5
(475)

پازل تشخیص مرده: آیا می توانید با دلیل منطقی بگویید چه کسی در تصویر مرده است؟ معماها و بازی های فکری برای سنجش میزان هوش، دقت، بینایی و در نهایت آزمایش مغز طراحی شده اند. این بازی های سرگرم کننده به شما این امکان را می دهد تا خارج از چارچوب فکر کنید و در هر شرایط سخت روی پای خود بایستید. همچنین این معماها به صورت خواسته یا ناخواسته ذهن ما را به تفکر وا می دارند. در نهایت با حل آنها هم سرگرم می شوید و هم خلاقیت را به ذهن تان باز می گردانید.

اکنون آیا آماده اید تا مغز خود را محک بزنید؟

پازل تشخیص مرده: چه کسی مرده است؟

مرده را شناسایی کنید

در تصویر شما می توانید سه نفر را ببینید که در یک استخر هستند. بعد از 5 دقیقه یکی از آنها مرده است. اما کدامیک؟ حالا ما از شما می خواهیم تا ذهن کارآگاهی خود را روشن کنید و پازل تشخیص مرده را حل کنید. آیا می توانید فرد مرده را شناسایی کنید؟

اکنون نفس عمیقی بکشید و حواس تان را جمع کنید. بعد به تصویر نگاه کرده و با یک دلیل منطقی با توجه به سرنخ های موجود در تصویر بگویید چه کسی مرده است. پیشنهاد می کنیم تصویر را با دقت بررسی کنید، چون این معما خیلی راحت است، اما به توجه و دقت نیاز دارد.

جواب این معمای ساده ریاضی چند میشه؟

.

.

.

.

معما؛ کدام دست متفاوت است؟ + جواب

.

.

.

.

آزمون ذهن؛ نظر به تصویر چند نفر به تفریح رفته اند؟

پاسخ پازل تشخیص مرده

پازل ها، معماها و تست های بینایی ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل این آزمون ها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی شما کمک کند. خوب به هر حال اگر تا هنوز پاسخ پازل تشخیص مرده را پیدا نکرده اید، حالا ما جواب را برای شما فاش می کنیم.

پاسخ پازل تشخیص مرده: پسری که در آب شیرجه زده است مرده. توجه کنید دو فرد دیگر یکی در لبه استخر استراحت کرده و دیگری بر روی یک تیوب بادی نشسته است. قطعا هر دوی آنها خواب رفته اند. اما وقتی انسانی می میرد بدن او بالای سطح آب می آید.

جواب پازل مرده

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از پازل تشخیص مرده لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل پازل ها

پازل ها و معماها مغز را تمرین می دهند و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می‌کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند، برخی دشوار هستند، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می‌دهد. هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند.

حل بازی فکری و خستگی روحی

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های چون پازل تشخیص مرده را حل کنید.

چه کسی از این فروشگاه دزدی کرده است؟

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد: باهوش ها بگن چه کسی تازه به زندان آمده؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 475

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. امیر حسین نیم‌رخ
    امیر حسین

    سهراب شهریار جواب تو درست است اما اون پسری که یک نوشیدنی کنارش است رو میبینی تصویر سمت راست رو نگاه کن اگر دقت کنی پسری که نوشیدنی کنارش بود در زیر کمرش خون وجود دارد چرا ایشان رو نمی گویی

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان