جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

آزمون یافتن قطب نما: اگر قطب نمای گمشده دزدان دریایی را در 8 ثانیه پیدا کنید، بینایی عالی دارید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون یافتن قطب نما: اگر قطب نمای گمشده دزدان دریایی را در 8 ثانیه پیدا کنید، بینایی عالی دارید!
خواندن 3 دقیقه
4.4
(7)

آزمون یافتن قطب نما: دزدان دریایی به دنبال قطب نمای گمشده خود هستند. فقط تیزبین ترین ها می توانند قطب نمای پنهان را در 8 ثانیه تشخیص دهند. آیا شما یکی از آنها هستید؟ اکنون چشمان خود را آزمایش کنید!

خطای دید، کلمه Illusion از فعل لاتین illudere گرفته شده است که به معنای تمسخر یا فریب دادن است. خطای دید ذهن انسان را فریب می دهند و راهی عالی برای آزمایش سطح بینایی و هوش شما هستند. همچنین تست های بینایی راهی عالی برای سرگرمی نیز هستند. در واقع آزمون های خطای دید ورزش سالمی را برای مغز فراهم می کند و همچنین به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره ما کمک می کند. مطالعات نشان می دهد که تمرین منظم تست های بینایی می تواند به تقویت قدرت دید چشمان و دقت شما کمک کند.

آزمون یافتن قطب نما

قطب نما را پیدا کنید

تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، کشتی دزدان دریایی را نشان می دهد که در آن پنج دزد دریایی در حال جستجوی یک قطب نما هستند. شما 8 ثانیه فرصت دارید تا قطب نما را پیدا کنید تا چالش را با موفقیت انجام دهید. چالش های توهم نوری مانند آزمون یافتن قطب نما می تواند به بهبود توانایی های شناختی مانند توجه به جزئیات، حل مسئله و تفکر انتقادی کمک کند.

انجام چنین فعالیت‌هایی می‌تواند منجر به بهبود حفظ حافظه و افزایش عملکرد ذهن شود و آن را راهی عالی برای حفظ سلامت مغز و جلوگیری از زوال عقل هستند.

8 ثانیه شما از حالا شروع می شود:

.

.

آزمون یافتن قطب نما در تصویر راه خوبی برای آزمایش دقت شما است.

.

.

فقط کسانی که بینایی خوبی دارند می توانند قطب نما را در 8 ثانیه پیدا کنند.

.

.

نحوه ترکیب قطب نما با محیط اطراف، تشخیص آن را در نگاه اول دشوار می کند.

.

.

آیا قطب نما را در 8 ثانیه پیدا کردید؟

پاسخ آزمون بینایی

ما مطمئنیم که افراد تیزبین قطب نمای را پیدا کرده اند. شما چطور؟ کسانی که هنوز به دنبال قطب نما هستند می توانند پاسخ را در تصویر زیر ببینند:

قطب نمای پنهان

پاسخ آزمون یافتن قطب نما: قطب نما را می توان در سمت راست تصویر مشاهده کرد، در کمربند یکی از دزدان دریایی قرار دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی شتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان