جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
24 بازدید

آزمون بینایی شتر؛ آیا می توانید در 5 ثانیه بگویید چند شتر در تصویر وجود دارد؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون بینایی شتر؛ آیا می توانید در 5 ثانیه بگویید چند شتر در تصویر وجود دارد؟
خواندن 3 دقیقه
3.3
(81)

در آزمون بینایی شتر سعی کنید تعداد شترهای موجود در تصویر را شناسایی کنید. اما فقط افراد با بینایی عالی می توانند تعداد کل شترها را در 5 ثانیه تشخیص دهند.

آزمون بینایی شتر راهی سرگرم کننده برای محک زدن دقت چشمان شماست. در حین حل این گونه تست های بینایی، باید مسئله را با دقت بررسی کنید و با استفاده از مهارت های بصری به پاسخ برسید. تست ها و آزمون های بینایی همواره یک سرگرمی جذاب برای گذراندن زمان در اوقات فراغت از کار هستند. جدای از جنبه سرگرمی، این چالش ها ورزش خوبی برای مغز و چشمان شما محسوب می شوند. بنابراین روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

آزمون بینایی شتر

شتر ها را بشمارید

در تصویر بالا باید تعداد کل شترها را مشخص کنید. آزمون بینایی شتر با پرسیدن این سوال: «چند شتر در تصویر می بینید؟» مهارت بینایی بینندگان را به چالش می کشد. یک فرد تیزبین می تواند تعداد دقیق شترها را در طول 5 ثانیه شناسایی کند.

شما باید قبل از پاسخ دادن به سوال به دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ جایی در تصویر پنهان شده است. با این حال، جواب آزمون بینایی شتر در پایین صفحه گذاشته شده است، بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

در این تست بینایی، باید تعداد کل شترهای موجود در تصویر را دریابید. در ابتدا ممکن است فقط 9 شتر را در تصویر ببینید. با این حال، اگر با دقت نگاه کنید، یک شتر دیگر نیز در تصویر وجود دارد. در ردیف اول، 3 شتر، در ردیف دوم، 4 شتر و در ردیف سوم، 3 شتر وجود دارد. بنابراین پاسخ آزمون بینایی شتر این است که در مجموع 10 شتر در تصویر وجود دارد.

برای سهولت شما، تعداد کل شترها را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

جواب آزمون شتر

برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای محک زدن بینایی شما هستند. این معما پیچیده اما ساده بود. اما مطمئنا وقتی در طول چند ثانیه پاسخ را می فهمید، احساس خوبی دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی شتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 81

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان