جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
4.1
(8)

قهوه‌ای یک رنگ خنثی و گرم است، رنگی طبیعی در چرخه رنگ‌ها. این رنگ در طیف گسترده‌ای از سایه‌های رنگ روشن و تیره وجود دارد. خیلی از افراد معمولا لباس‌های به رنگ قهوه ای را در پاییز استفاده می‌کنند. پاییز بهترین زمان برای پوشیدن لباس‌هایی است که رنگ گرم دارند و بیشتر در این فصل استفاده می‌شوند. با این حال رنگ قهوه ای در هر فصلی از سال زیباست. اما برای این که بتوانید رنگ لباس‌ها را با هم ست کنید، رنگ مکمل قهوه ای را پیدا کنید. ما در این نوشتار شما را با مکمل‌های رنگ قهوه‌ای آشنا می‌کنیم.

لینک مرتبط: ۹ آرایش مخصوص لباس قرمز

رنگ مکمل قهوه ای

بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید با قهوه ای ست کنید عبارت اند از:

  • سفید
  • آبی
  • خاکستری
  • مشکی
  • رنگ بنفش
  • و رنگ زرد

قهوه ای مانند سایر رنگ‌ها، سایه‌های متفاوتی دارند. نکته کلیدی در ترکیب رنگ قهوه ای با دیگر رنگ‌ها، پیدا کردن مناسب ترین سایه با آن است.

مطلب مرتبط: ترکیب رنگ ها با هماهنگی رنگ سایه و لباس شما

چه رنگ‌هایی با لباس‌های قهوه ای ست می‌شوند؟

خیلی از رنگ‌ها می‌توانند به خوبی با لباس‌های قهوه ای ست شوند. اما به سایه‌های قهوه ای توجه کنید. هنگام تصمیم گرفتن برای ست کردن رنگ‌ها، بهترین و مهم ترین نکته انتخاب سایه مناسب قهوه ای است. لباس‌های قهوه‌ای روشن هیچ وقت با رنگ‌های روشن‌تر مانند صورتی، آبی، سبز، زرد زیبا جلوه نمی‌کنند. اما قهوه‌ای تیره با رنگ‌های تیره‌تر مانند آبی سرمه‌ای و سایه‌های تیره‌تر و رنگ‌های سبز، نارنجی و قرمز جذاب تر است.

به همین ترتیب، اگر از رنگ قهوه ای گرم استفاده کنید، می‌توانید آن را با رنگ‌های گرم دیگر مانند قرمز، نارنجی و زرد بپوشید. همچنین قهوه ای با سایر رنگ‌های خنثی مانند سیاه و سفید نیز ترکیب خوبی می‌شود.

حالا بیایید با برخی از بهترین رنگ‌ها را برای ست کردن با قهوه ای آشنا شویم.

اینجا بخوانید: چگونه از چرخ رنگ برای انتخاب پالت رنگ عالی خود استفاده کنید

  1. رنگ مکمل قهوه ای؛ سفید

خیلی از مردم رنگ سفید را یکی از بهترین رنگ‌ها برای ست کردن با قهوه ای می‌دانند. زیرا رنگ سفید می‌تواند در هر فصل و با هر سایه از رنگ قهوه ای ترکیب شود. رنگ سفید و قهوه‌ای هر دو رنگ خنثی است و رنگ‌های خنثی همیشه با هم ترکیب می‌شوند. علاوه بر سفید، سایه‌های مشابه زیادی مانند کرم یا رنگ شیری نیز با قهو‌ه‌ای ست می‌شوند. رنگ‌های دیگر هم خانواده مانند سفید نیز می‌توانند در هر فصلی از سال با قهوه ای ترکیب می‌شوند. اما رنگ کرم و مایل به سفید با سایه‌های تیره قهوه ای ظاهر بهتری خواهند داشت.

  1. آبی

آبی یکی دیگر از رنگ‌هایی است که می‌توان به خوبی با قهوه ای ست کرد، به خصوص در مورد جین. شلوار جین آبی و کت‌های جین با رنگ قهوه ای عالی می‌شوند، اما یکی دیگر از گزینه‌های مناسب تاپ‌های مجلسی یا حتی تاپ‌های راه راه آبی و سفید با شلوار، دامن و شورت قهوه ای است. این ترکیب برای بهار و تابستان فوق العاده است.

هنگام ست کردن سایه‌های دیگر آبی به جز جین، سایه‌های مختلف آبی و قهوه‌ای را امتحان کنید. به طور کلی، سایه‌های روشن‌تر آبی با سایه‌های قهوه‌ای تیره‌تر و آبی‌های تیره‌تر با قهوه‌ای روشن‌تر ست می‌شوند.

پیشنهاد می شود بخوانید: طراحی ناخن برای‌ هالووین؛ ۷ ایده بی نظیر که در جشن هالووین بدرخشید!

  1. خاکستری

رنگ خاکستری نیز به عنوان رنگی خنثی به خوبی با قهوه‌ای ترکیب می‌شود. می‌توانید تاپ خاکستری را با شلوار قهوه ای ترکیب کنید. لباس‌های طرح دار خاکستری و سفید با کفش‌ها و اکسسوری‌های قهوه ای نیز فوق العاده می‌شود. اگر چه خاکستری می‌تواند با هر سایه قهوه ای ست شود، اما با سایه‌های متوسط ​​و تیره بهتر ترکیب می‌شود. اگر خاکستری تیره می‌پوشید، آن را با قهوه ای روشن ست کنید. این دو طرح رنگ بیشترین کنتراست و جذابیت بصری را برای لباس‌ها ایجاد می‌کنند.

  1. مشکی

مانند خاکستری و سفید، مشکی نیز رنگی خنثی است. می‌توانید تاپ مشکی را با شلوار قهوه ای یا شلوار قهوه ای را با تاپ مشکی ست کنید. مشکی را می‌توان با قهوه ای روشن و تیره نیز پوشید. پوشیدن مشکی و قهوه ای در کنار هم به ویژه در ماه‌های پاییز محبوب خیلی از افراد است.

بیشتر بخوانید: نکات شگفت انگیز برای آرایش صورت با لباس آبی

  1. رنگ بنفش رنگ مکمل قهوه ای است

هرچند رنگ بنفش با قهوه ای چندان جالب به نظر نمی‌رسد، اما اگر سایه‌های مناسب را انتخاب کنید، این دو رنگ به خوبی با هم ترکیب می‌شوند. بنفش تیره با قهوه ای روشن فوق العاده است. همچنین بنفش روشن با قهوه ای تیره نیز انتخاب خوبی است. از آن جایی که بنفش و قهوه ای هر دو جز رنگ‌های پاییزی هستند، پوشیدن آن‌ها به طرز شگفت انگیزی خیره کننده است. حتی می‌توانید این رنگ‌ها را با جین، سفید یا کرم ست کنید تا بیشتر حال و هوای پاییزی داشته باشید.

مطلب مرتبط: معنی رنگ ها در کشورهای جهان چیست؟

  1. رنگ زرد

وقتی رنگ زرد را با قهوه ای را انتخاب می‌کنید به این فکر کنید که هر چه رنگ زرد روشن تر باشد، بهتر است. هرچند رنگ قهوه ای رنگی کسل کننده نیست، اما با رنگ زرد روشن زیباتر می‌شود و شما را شاداب تر نشان می‌دهد. زرد خردلی شاید بهترین ترکیب رنگ برای رنگ قهوه ای در پاییز امسال باشد، زیرا این دو رنگ، رنگ طبیعت در پاییز است.

رنگ زرد با قهوه ای، به خصوص با قهوه ای تیره تر در تضاد است. این ترکیب زمانی بهترین جلوه را خواهد داشت که یک تاپ زرد را با شلوار یا دامن قهوه ای ست کنید. اما، می‌توانید کت‌های قهوه ای را با لباس‌های زرد نیز ترکیب کنید. سایه‌های روشن تر شلوار/دامن زرد به خوبی با تاپ‌های قهوه ای ست می‌شوند.

پیشنهاد می شود بخوانید: انتخاب بهترین رژ لب قرمز بر اساس رنگ پوست

چه رنگ‌هایی با لباس‌های قهوه ای روشن ست می‌شود؟

قهوه ای روشن یکی از پرکاربردترین سایه‌های قهوه ای است زیرا می‌توانید در هر فصلی و تقریبا با هر رنگی ست کنید. سایه‌های تیره‌تر از هر رنگی که باشد، به ‌ویژه رنگ‌هایی مانند صورتی، قرمز، نارنجی و سبز، به دلیل تضادی که با قهوه ای دارد با سایه‌های روشن این رنگ جذاب به نظر می‌رسد. از مکمل رنگ‌های قهوه ای می‌توان به سایه‌های سبز تیره تر مانند زیتونی و سبز جنگلی نیز اشاره کرد که با قهوه ای روشن ترکیب فوق العاده ای ایجاد می‌کند. نارنجی سوخته یک ست عالی برای رنگ قهوه ای در طول ماه‌های پاییز است، اما در هر زمان دیگری از سال نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

طرح لباس‌ها با رنگ قهوه ای

طرح‌های مختلف مثل چهارخانه با سایه‌های قهوه ای و شلوارهای ساده قهوه ای ست می‌شوند. نکته جالب در ترکیب چنین لباس‌هایی در طرح چهارخانه می‌تواند هر رنگ سایه از قهوه ای باشد که فوق العاده جذاب به نظر می‌رسد.

مطلب مرتبط: بهترین رنگ‌های موی پاییزی ۲۰۲۲ برای خانم های خوش سلیقه!

  • شلوار لی قهوه ای

در ترکیب رنگ‌ها با این نوع شلوار لی قهوه‌ای باید بیشتر دقت کنید، زیرا معمولا سایه‌ها و مدل‌های خاصی از لباس‌ها با شلوار لی ترکیب می‌شوند. با شلوارهای لی، بهتر است پیراهن‌های بلندتر بپوشید. پیراهن‌ها و لباس‌های بلند و سفید با شلوارهای لی قهوه ای ترکیب جذابی ایجاد می‌کند.

  • لباس‌های قهوه ای و صورتی

یکی از رنگ‌هایی که زیاد به آن اشاره نشده صورتی است. می‌توانید صورتی را با قهوه‌ای ترکیب کنید، اما درست شبیه بنفش باید به سایه مناسب آن دقت کنید. صورتی و قهوه‌ای بسته به سایه صورتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند ست خوبی برای زمستان، بهار یا تابستان و پاییز شما باشد. سایه‌های صورتی روشن با رنگ‌های قهوه ای متوسط ​​و گرم به خصوص در فصل بهار زیبا است. رنگ صورتی با قهوه ای تیره در ماه‌های گرم تر نیز به خوبی ترکیب می‌شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان