جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3
(4)

طراحی ناخن برای هالووین: خواه به دنبال یک طرح خاص ترسناک برای جشن‌هالووین باشید و خواه یک مانیکور ساده فصلی، این مطلب می‌تواند به دردتان بخورد. البته برای استفاده از طرح‌های جسورانه و زیبا هیچ زمانی بهتر از‌هالووین وجود ندارد‌. برای هالووین امسال می‌توانید با سایه‌های نارنجی و مشکی طرحی برای ناخن خود انتخاب کنید یا حتی می‌توانید از نقش‌هایی مثل عنکبوت، اسکلت یا یک چهره ترسناک نیز استفاده کنید. یک ایده دیگر نیز برای طراحی ناخن در جشن هالووین این است که‌ رنگ ناخن خود را با رنگ لباس‌تان هماهنگ کنید. اگر این هفته به میهمانی هالووین دعوت شده اید و هنوز نمی‌دانید چه طرحی روی ناخن‌تان بزنید، این مطلب برای شماست. بین ۷ ایده  طراحی ناخن برای هالووین حتما یکی را دوست خواهید داشت!

طراحی ناخن برای هالووین

  1. نوری در تاریکی

طراحی ناخن نوری در تاریکی

اگر می‌خواهید ترس بیشتری ایجاد کنید روی رنگ ناخن مشکی خود از رنگ‌های دیگر نیز استفاده کنید. این طرح متفاوت از طرح‌های دیگر است و جذابیت بیشتری به ناخن‌های شما می‌دهد.

  1. طرح مار روی ناخن‌ها

 

طرح ناخن مار برای هالووین

با این طرح الهام گرفته از با ترس در‌هالووین به ناخن‌های خود جان ببخشید. در این طرح، از نقاشی مار روی ناخن‌ها، تار عنکبوت و چکیدن خون استفاده شده است.

  1. طراحی ناخن برای هالووین؛ اسکلت‌های جذاب ‌

طرح ناخن اسکلیت های جذاب

برای مانیکور ناخن خود لازم نیست به دنبال نقاشی‌های عجیب و غریب باشید. در عوض می‌توانید از طرحی مانند این تصویر استفاده کنید. کشیدن اسکلت روی ناخن دست. شما می‌توانید به جای دو انگشت روی همه انگشتان خود طرح اسکلت بکشید.

  1. نقاشی سفینه آدم فضایی‌ها

طرح ناخن آدم فضایی

هرچند الهام گرفتن از داستان‌های ارواح جالب هستند، اما نه به اندازه دیدن آدم فضایی‌ها. از ناخن کار خود بخواهید تا روی انگشتان شما طرح آدم فضایی، بشقاب پرنده و آسمان ایجاد کند. شما می‌توانید با این طرح ناخن از لباسی به همین سبک استفاده کنید.

  1. هالووین و طرح ناخن تک رنگ

طرح ناخن تک رنگ

هنگام مانیکور، ترک عادت به امتحان رنگ‌های جدید سخت است. اگر نمی‌توانید طرح تک رنگ مورد علاقه خود را کنار بگذارید، پس خبر خوب این است که در پوشیدن لباس هم دردسر ندارید. فقط کافی است روی رنگ مورد علاقه خود چند شبح بکشید.

  1. قلب با سیم خاردار

طرح ناخن با سیم خاردار

هرچند قلب و‌هالووین هیچ وقت کنار هم قرار نمی‌گیرد. اما در طرح ناخن شما برعکس عمل می‌کند. می‌گویید نه پس به تصویر نگاه کنید. بلکه برای طراحی ناخن خود از یک رنگ پایه به دلخواه خود استفاده کنید. سپس روی آن قلب بکشید و روی قلب‌ها طرح سیم خاردار بکشید. یک طراحی ناخن جذاب برای جشن‌هالووین امسال شما.

  1. طراحی ناخن برای هالووین؛ دزدان دریایی

طرح ناخن دزدان دریایی

حتما برای جشن‌هالووین از کلاه دزدان دریایی یا لباس آن‌ها استفاده می‌کنید. چطور است از آن برای طرح روی ناخن خود نیز استفاده کنید؟ بله فوق العاده می‌شود. از نقاشی موج‌های دریا، لنگر کشتی یا فرمان کشتی می‌توانید از همه این شکل‌ها برای ناخن خود استفاده کنید.

این طراحی‌های فوق العاده شیک شما را از باقی مهمانان در جشن‌هالووین متفاوت نشان خواهد داد. حتما یکی از این طرح‌ها را روی ناخن‌های خود امتحان کنید، مطمئن هستم خوشتان می‌آید!

مطالب مرتبط:

با این ۸ ایده تزئین کدو حلوایی برای هالووین شب بی‌نظیری بسازید!

با این ۶ نکته مهم از چرخه رنگ‌ها، استایل خاص خودتان را خلق کنید!

راهنمای انتخاب عینک: با این ۵ نکته، بهترین انتخاب را داشته باشید!

۹ ترفند فوق العاده برای افزایش ماندگاری بیشتر گل

افزایش ماندگاری رنگ مو با ۵ نکته موثر!

۹ آرایش مخصوص لباس قرمز

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان