جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
3
(2)

با ظاهر شیک جذابیت لباس خود را دو چندان کنید. کفش های پاشنه دار، لباس قرمز و آرایش مناسب! انتخاب آرایش مناسب لباس قرمز می تواند یک چالش باشد. زیرا با یک اشتباه، ظاهر زیبا و خیره کننده لباس تان از بین خواهد رفت. با این حال، هیچ روش یکسانی برای پوشیدن لباس قرمز و آرایشی که روی صورت خود انجام می دهید، وجود ندارد. اما اگر می خواهید بهترین آرایش را با لباس قرمز خود انجام دهید، با ما در این مطلب از سری مطالب سبک زندگی خبرنامه همراه باشید.

آرایش مناسب لباس قرمز

آرایش مات برای لباس قرمز

از آن جایی که لباس قرمز روشن و پر زرق و برق است و توجه زیادی به خود جلب می کند، پس باید مواظب آرایشی که انتخاب می کنید، باشید. اگر همه ظاهر شما جلب توجه کند نه تنها زیبایی آن به چشم نمی آید بلکه باعث زشت شدن آن می شود. اگر به چهره های خیلی از سلبریتی ها روی فرش قرمز دقت کرده باشید، آن ها با لباس قرمز هرگز آرایش غلیض و پر زرق و برق ندارند. بلکه آرایش آن ها مات و کم رنگ است. بله! آرایش صورت شما نباید غلیظ و براق باشد. برعکس باید از آرایش مات و برنزه استفاده کنید. این آرایش زیبایی ظاهر و لباس شما را دو چندان می کند.

برای این آرایش، به جای کرم پودر، از یک مرطوب کننده رنگی استفاده کنید. فونداسیون، ظاهری شاداب و طبیعی به پوست شما می بخشد. از پودر استفاده کنید، زیرا درخشش طبیعی به صورت می بخشد. ضمنا برای درخشندگی گونه‌ها، رژگونه‌های پودری و سپس پودر برنزه‌ کننده را به زیر استخوان ‌های گونه بزنید. سایه چشم طبیعی، مات، مداد سرمه و ریمل مشکی همه مواردی است که برای آرایش چشم به آن نیاز دارید. برای تکمیل آرایش خود از رژ لب براق یا رژ لب مات استفاده کنید.

کاربرد رژ لب قرمز برای شب و روز

استفاده از رژ لب قرمز با لباس قرمز یک ترکیب کلاسیک است، اما برای استفاده یا حذف آن باید دقت کنید. اگر برای یک مهمانی شبانه آماده می شوید، ظاهری متفاوت خواهید داشت. از کرم پودر مناسب پوست خود شروع کنید و از رژگونه بسیار ساده روی سیب های گونه خود بزنید. همچنین برای زیبایی بیشتر چشم ها خط چشم پررنگ خیلی کاربردی تر است. خط چشم بالدار و مژه های مصنوعی کرکی طبیعی با این آرایش بهترین گزینه است. اما به یاد داشته باشید که سایه چشم تیره نزنید. به طور کلی از سایه صرف نظر کنید، یا اگر می خواهید استفاده کنید، انتخاب تان باید سایه به رنگ طبیعی براق یا مات باشد.

اکنون برای ست کردن رژ لب تان، لباس قرمز بپوشید یا حداقل چیزی که با آن هماهنگ شود. اما اگر به جای رنگ قرمز، رنگ دیگری انتخاب کنید، جلوه جالبی نخواهد داشت. اما برای مهمانی روز، می توانید با جایگزین کردن خط چشم سیاه با یک خط مداد قهوه ای ملایم، آرایش خود را کم رنگ تر کنید. ضمنا باید بگوییم سایه چشم براق را کنار بگذارید و پودر رژگونه مات بزنید. علاوه بر این، رژ لب باید قرمز و شبیه به رنگ لباس باشد.

آرایش چشم دودی

اگرچه خیلی ها، از آرایش چشم های غلیظ می ترسند زیرا ممکن است با یک لباس قرمز در تضاد باشد، اما اگر دقت کنید، آرایش چشم دودی با لباس قرمز هماهنگی فوق العاده ای دارند. برای جشن های شبانه، چشم های دودی و لباس قرمز خیلی هم جذاب است. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که در چنین آرایشی چشم ها نقطه مرکزی هستند، بنابراین صورت و لب ها باید مات و کم رنگ آرایش شوند. بنابراین یک لایه بسیار نازک از کرم BB بزنید (یک مرطوب کننده رنگی). یک رژ گونه هلویی و صورتی روی سیب های گونه زاویه صورت شما را نمایان می کند. پس نیاز به برنز ندارید. اما اگر فونداسیون صورت شما را رنگ پریده نشان می دهد، برای داشتن صورتی شاداب کمی پودر برنز استفاده کنید.

برای چشم، با کانسیلر روی پلک ها شروع کنید تا سایه چشم به آن بچسبد. با مداد چشم، خطوط ضخیمی اطراف چشم خود بکشید. از ریمل برای حجم دادن به مژه های خود استفاده کنید. حالا خطوط مداد را با خط چشم ژله ای ترکیب کنید. در نهایت، سایه چشم متالیک را روی پلک های خود بکشید. به جای سایه های کرمی، دو لایه سایه پودری انتخاب کنید. برای لب ها نیز از رژ لب مات یا براق استفاده کنید.

آرایش مناسب لباس قرمز در قرار عاشقانه

لازم نیست همیشه لباس قرمز بپوشید تا زیبا به نظر برسید. بلکه می توانید با آرایشی مناسب ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید. برای این آرایش، با یک مرطوب کننده رنگی شروع کنید. روی چشم ها سایه چشم با رنگ خنثی بزنید. از یک مداد برای کشیدن خطی نازک روی چشم خود استفاده کنید و با استفاده از انگشت خود آن را با  سایه ترکیب کنید. آرایش چشم شما باید خیلی ساده باشد، اما برای این آرایش به مژه های مصنوعی نیاز دارید. مژه‌ های حجیم که ظاهری ساده و چشم نواز ایجاد می کند. مژه های مصنوعی خود را فر کنید و از ریمل برای پرکردن آن استفاده کنید. روی گونه ها رژ گونه کمرنگ بزنید که زیاد به چشم نیاید. از برق لب رنگی روی لب های خود استفاده کنید. همچنین می توانید رژ لب شفاف، صورتی یا براق بزنید.

لب و ناخن

اگرچه برای ظاهری جذاب و کلاسیک، می توانید رژ لب قرمز را انتخاب کنید، اما به طور کلی بهتر است از سایه های روشن تری استفاده کنید که با رنگ پوست هماهنگی داشته باشد. رنگ براق روی لب، بهترین گزینه برای جلوگیری از تضاد با رنگ پوست است. برای ناخن های تان، سعی نکنید رنگ ها را با لباس تان ست کنید. برای لاک ناخن در لباس قرمز، مانیکور فرانسوی فوق العاده است. اگر از لاک ناخن استفاده می کنید، رنگ های مات را انتخاب کنید.

مو

موهای تان را ساده بگذارید. به دنبال فر یا مدل موی مختلف نباشید. می توانید با کمی حالت دادن موها، آن را ساده روی شانه های خود رها کنید.

آرایش مناسب لباس قرمز؛ پوست

لباس مجلسی قرمز به راحتی می تواند تیرگی و سایر عیوب پوست شما بپوشاند. پس از یک پرایمر خوب روی پوست خود استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر پوستی شفاف دارید، جای نگرانی نیست. یک مرطوب کننده رنگی تمام چیزی است که به آن نیاز دارید.

برای آرایش مناسب لباس قرمز چشم ها یا لب ها را برجسته کنید، اما هر دو!

قانون ثابت برای جذابیت بیشتر در استفاده از رنگ هایی مانند قرمز، دوری از آرایش های براق و پر زرق و برق است. اگر با رنگ های براق بازی کنید، ظاهری زیبایی نخواهید داشت. از طرف دیگر، آرایش کاملا مات نیز شما را کسل و خسته نشان خواهد داد. پس برای ظاهری متفاوت یا روی لب ها یا هم چشم ها تمرکز کنید.

کلام پایانی

لباس قرمز برای جذابیت شما جادو می کند. اما هنگام استفاده از آرایش باید دقت کنید. بسته به زمان و مناسبتی که لباس قرمز می پوشید باید آرایش مناسب آن را انتخاب کنید. این مرحله خیلی مهم است زیرا در جذابیت و زیبایی ظاهر شما نقش مهمی دارد. هنگامی تصمیم گرفتید چه آرایشی روی صورت خود انجام دهید، می ‌توانید از نکات و ترفندها را برای انجام آرایش مناسب لباس قرمز کار بگیرید تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

لینک های مرتبط

نکاتی مهم در آرایش چشم عربی

۱۰ حقیقت و باور اشتباه در مورد آرایش و لوازم آرایشی که هرگز نشنیده اید

چطور تاریخ انقضای لوازم آرایشی را تشخیص دهیم؟

۵ مدل آرایش چشمِ آسان و فوق العاده بی‌نظیر برای تابستان

ترفند کانتور و هایلایت در فرم های مختلف صورت؛ راهنمای گام به گام

کانتور حرفه ای بینی: چگونه بینی خود را مانند یک فرد حرفه‌ای کانتور کنید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان