جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

در فصل پاییز نه تنها آب و هوا تغییر می کند بلکه در دنیای مد و زیبایی نیز تغییراتی ایجاد می شود. شما نه تنها در این فصل سرد و بارانی به دنبال لباس های گرم تر با رنگ های زیباتر و شادتر هستید بلکه حتما می خواهید موهای خود را نیز رنگ کنید. در این مطلب ما به 6 رنگ مویی پرداخته ایم که در پاییز 2022 فوق العاده است. رنگ موی پاییز 2022 به شما در زیبایی ظاهرتان کمک می کند.

رنگ موی پاییز 2022

مطلب مرتبط: افزایش ماندگاری رنگ مو با ۵ نکته موثر!

1. بلوند کاراملی

این رنگ موی پاییزی برای کسانی که عاشق رنگ بلوند گرم و کم رنگ هستند، اما نمی خواهند به خیلی به رنگ سبزه برود عالی است. دلیل جذابیت رنگ موی کاراملی رنگ مویی ملایم، زیبا و طبیعی است. رنگدانه های گرم و درخشان این رنگ، به اجزای مختلف صورت ظاهری لطیف و دلپذیر می بخشد و به زیبایی رنگ پوست کمک می کند. با این رنگ بلوند کاراملی فرقی نمی کند که پوست روشن دارید یا تیره.

رنگ موی پاییز 2022

2. قرمز کاراملی در پاییز 2022

اگر می‌خواهید موهایتان رنگ قرمز ملایمی داشته باشد، می‌توانید این رنگ مو را امتحان کنید. موهای سبز متشکل از درخشش های مسی-قرمز، عموما قهوه ای و کاراملی است.

اینجا بخوانید: رنگ مورد علاقه تان چه چیزی در مورد شخصیت شما می گوید؟

3. رنگ بلوند مرواریدی برای پاییز

اگر فکر می‌کردید رنگ موی کیم کارداشیان در مراسم Met Gala قدیمی شده است، سخت در اشتباهید. موهای بلوند مرواریدی همچنان ترند رنگ مو برای پاییز است. موهای بلوند مرواریدی دارای ته رنگ خنثی است که نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است، به این معنی که می تواند با طیف وسیعی از رنگ های پوست هماهنگ شود. اما باید هر دو هفته یک بار موهای خود با درمان پروتئینی تقویت کنید تا از شکستگی موها پس از دکلره کردن جلوگیری کنید.

4. رنگ موی پاییز 2022؛ قرمز روشن

موی قرمز لزوما نباید تیره یا روشن باشد. موهای قرمز روشن هماهنگی کاملی با موهای کوتاه و چتری دارد.

لینک مرتبط: چگونه رنگ مو برای پوست زیتونی و چشمان قهوه ای انتخاب کنیم؟

5. شکلات تلخ در بین رنگ موی پاییزی 2022

در حالی که ماه‌های تابستان اغلب از رنگ‌های روشن‌تری استفاده می شود، اما پاییز از رنگ های تیره تری استفاده می شود. رنگ شکلاتی تیره برای افراد سبزه‌ای با رنگ پوست ​​تیره در پاییز بهترین رنگ خواهد بود. رنگ موی شکلاتی جز رنگ های گرم است. اگر پوست سفید دارید، این رنگ مو فوق العاده است. همچنین می توانید از رنگ موی شکلاتی کارامی یا شکلاتی نسکافه ای نیز استفاده کنید.

پاییز 2022

6. رنگ مو بلوند قارچی

شاید موهایتان تیره باشد اما بد نیست از رنگ بلوند روی آن ها استفاده کنید. اگر موافق هستید پس بلوند قارچی را امتحان کنید. این رنگ بیشتر یک بلوند خنثی است که فقط چند هایلایت روشن‌تر چاشنی آن شده است. این رنگ فوق العاده است و ظاهر شما را در روزهای پاییزی تغییر می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان