جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
5
(1)

آیا تا به حال تصور کرده اید که مثل یک پرنسس رویایی در جشن ها یا روز عروسی با آرایشی در لباس آبی ظاهر شوید؟ اگر جواب تان مثبت است پس حتما به دنبال آرایش بی نظیر با این نوع لباس بوده اید. خود را در یک لباس آبی با آرایش بی عیب و نقص تصور کنید. در لحظه‌ای که شروع به هماهنگی رنگ‌ها و تصور این که سایه چشم یا رژ لب شما چگونه به نظر خواهد رسید. یعنی باید بدانید که آرایش چهره ای تان با خواسته خودتان سازگار است یا خیر.

شما به نکاتی در مورد این که چه زمانی آرایش تان مات و چه زمانی پر رنگ باشد، البته با در نظر گرفتن رنگ چهره، رنگ چشمان و مناسبت ها نیاز دارید. با رعایت کردن این موارد در آرایش برای لباس آبی، نسبت به دیگران زیباتر و خاص تر به نظر می رسید. اگر قصد دارید در جشن یا عروسی خود مانند سیندرلا واقعی در لباس آبی به نظر برسید، پس این مطلب از سری مطالب مد و زیبایی خبرنامه را مطالعه نمایید.

نکات آرایشی در لباس آبی

با پیروی از این ایده های شگفت انگیز زیبا به نظر برسید

  1. بازی با رنگ

اولین چیزی که هنگام امتحان آرایش جدید باید بدانید نمودار رنگ است. رنگ های مکمل به هماهنگی یکدیگر کمک می کنند. بنابراین، وقتی آبی می پوشید، می توانید همتای آن را در چرخه رنگ پیدا کنید. رنگ های قرمز و نارنجی در چرخه رنگ مکمل آبی هستند. بنابراین می توانید رنگ های این طیف مانند مرجانی، نارنجی، هلویی، قهوه ای را با آبی ترکیب نمایید. این جا جای بازی با رنگ‌ هاست. به دنبال رنگ ‌هایی باشید که هماهنگی با صورت و پوست شما دارند.

ترفند دیگر این است که یک رنگ را در عناصر مختلف لباس خود پخش کنید. به عنوان مثال، اگر لباس شما کاملا آبی نیست، اما عناصر رنگ آبی در سراسر آن پراکنده شده است. می توانید رنگ آبی را در آرایش خود نیز جا دهید. وجود رنگ های دیگر حتی زمانی که تم آبی در لباس شما پر رنگ ترین و اصلی ترین رنگ نیز ظاهر جذاب برای شما می بخشد.

تضاد آرایش با پوست زنان

به یاد داشته باشید به طور کلی استفاده از آرایش به نوعی تزئین بدن گفته می شود که برخی آن را «مهم ترین هنرها» در جوامع مختلف می دانند. فرد باید بداند که جذابیت چهره، تفاوت جنسی در ظاهر صورت را بازی می کند. هر چه یک زن ظاهری زنانه‌تر داشته باشد، می‌گویند جذاب‌تر است. به طور کلی زنان رنگ پوست روشن تری نسبت به مردان دارند. بنابراین مهم است که به تضاد آرایش با پوست برای زنان توجه داشته باشید.

  1. پایه آرایش

پایه یا آرایش صورت نود یا برهنه، بستگی به نوع ظاهری دارد که به دنبال آن هستید. با یک اسکراب و یا کرم مرطوب کننده با کیفیت شروع کنید تا ظاهری شاداب و شبنم دار در طول روز داشته باشید. با سایه های سردتر آبی، می توانید رنگ های گرم مانند قرمز تیره یا نارنجی را با هم ترکیب نمایید. تا در نتیجه ظاهری گرم به صورت خود بخشید. سایه های سرد، رنگ آبی مایل به سبز بیشتری در خود دارند. در حالی که سایه های گرم آبی بیشتر به سمت بنفش متمایل هستند.

برای داشتن ظاهری گرم، با به کار گیری از یک کانسیلر تمام لکه‌ها و حلقه‌های تیره زیر چشم خود را بپوشانید. سپس فونداسیون یا کرم پودری را که یک درجه تیره تر از سایه اصلی باشد انتخاب کنید. این رنگ به پوست شما درخشش گرم و سالمی می بخشد و در عکس ها نیز نمای زیبایی ایجاد می کند. اگر به طور طبیعی برنزه شده اید، از کرم پودر زیر چشم خودداری کنید. اما در عوض استفاده از کره بدن رنگی یا مرطوب کننده بیشتر کاربرد دارد. پایه آرایش خود را با یک پودر فیکس کننده تکمیل کنید.

  1. گونه

گونه های شما نباید کانون نگاه دیگران باشند تا توجه ها را جلب کند. اما به این معنی نیست که اهمیت ندارد در واقع بحث از تشابه رنگ گونه ها و رنگ لب است. آبی به طور کلی یک رنگ سرد است. بنابراین، برای یک لباس آبی، رژگونه گرم به خوبی ترکیب می شود. زیرا مانع از رنگ پریدگی و حالت خسته صورت می شود. رژگونه صورتی رنگ گونه های شما را مانند گونه های نوزاد گلگون نشان می دهد. اگر می خواهید چهره شما گرم تر به نظر برسد، رژگونه آلویی رنگ بهترین گزینه ممکن به حساب می آید.

برای کار با رژگونه، سه نقطه ریز از رژگونه پودری را در وسط سیب گونه خود بزنید. با استفاده از یک برس بزرگ و گرد، آن را به صورت دورانی روی پوست خود حرکت دهید. پوسته برنزه با لباس آبی نیز متناسب است. با پودر برنزه کننده دو رگه ریز زیر و روی استخوان گونه خود بکشید. با استفاده از برس، آن را با حرکات مستقیم به سمت نوک بینی و به سمت گوش محو کنید. نه تنها برجستگی روی صورت خود را آشکار می کنید بلکه به صورت شما درخشش مرواریدی نیز می بخشد.

  1. چشم؛ نکات آرایشی در لباس آبی

هماهنگی چشم با لباس آبی جذاب را فراموش نکنید. باید به خاطر داشته باشید که چشم های زنانه با رنگی تیره در کنار رنگ خنثی آبی از نظر جنسیت هماهنگی خاصی دارد. چشم‌های متالیک و دودی با خط چشم‌های گربه‌ای یا بال‌دار نمونه‌هایی از آرایش چشم کلاسیک برای لباس آبی محسوب می گردد که شگفت‌انگیز است. اگر قبلا یک آبی تیره مانند سرمه ای پوشیده اید، به جز رنگ های خاکستری و مسی رنگ، رنگ های طلایی یا شامپاینی نیز پیشنهاد فوق العاده است. با این حال، اگر می خواهید تمرکز آرایش شما چشمان تان باشد، گونه ها و پایه آرایش صورت را کم رنگ تر کنید. آن وقت مرکز توجه ظاهر شما روی چشمان و رنگ لباس شما خواهد بود.

اگر آبی سرد می پوشید، سعی کنید از رنگ سبز یا آبی برای چشمان خود استفاده نمایید. به طور مشابه، لباس آبی با رنگ گرم، سایه به رنگ بنفش یا سبز می‌خواهد. اگرچه همه رنگ‌ها برگرفته از یک خانواده هستند، اما نباید مشابه هم باشند، یعنی تمایز قائل شدن یک امر حتمی تلقی می گردد. رنگ چشم روشن را روی تمام پلک خود بمالید. حالا یک سایه تیره تر بگیرید. با یک برس زاویه دار و سفت، آن را روی لبه بیرونی چشم به شکل V بمالید تا شکل چشم گربه ای نمایان شود. سایه را به سمت چین چشم محو و ترکیب کنید و روی گوشه های داخلی نیز همین کار را انجام دهید. در قسمت میانی پلک باید از روشن ترین سایه استفاده شود.

آرایش چشم غلیظ

برای زیباتر کردن ظاهر خود، رنگ پر زرق و برق طلایی گرم (اگر از سایه صورتی یا قهوه ای استفاده می کنید). یا براق نقره ای (اگر از سایه آبی استفاده می کنید) را در مرکز پلک ها بمالید. خطوط گوشه چشم یا اشک هر دو پلک بالا و پایین را با سرمه بپوشانید. با خط چشم رنگی یا مشکی، خطی را روی پلک بالایی خود بکشید و در نوک بال چشم به اتمام برسانید. ضمنا مژه های خود را با دو لایه ریمل بپوشانید. اگر لب‌ های برجسته می خواهید که نقطه مرکزی آرایش شما باشد، در این صورت از آرایش چشم‌های غلیظ دوری کنید. از یک سایه چشم قهوه ای روشن یا هلویی روی چشمان خود استفاده کنید و خظ مژه های خود را کاملا با سرمه بپوشانید.

  1. لب؛ نکات آرایشی در لباس آبی

اگر ظاهر چشمی دراماتیک ایجاد کرده اید، رنگ لب برهنه یا نود عالی است. بعد از این که لب ‌هایتان را اسکراب کردید، بالم لب بزنید و با خط لب برهنه یا نود خط لب بکشید. لب های خود را با یک رژ لب هلویی، صورتی یا هر رژ لب سایه برهنه دیگری بپوشانید. اگر قصد دارید لب های خود را به نقطه مرکزی آرایش خود تبدیل کنید، به سراغ رنگ لب قرمز بروید. پس از کشیدن رژ لب، لب خود را با خطی دیگر پر رنگ تر کنید که به رژلب قدرت ماندگاری بیشتری می دهد. حالا به لب خود رژ لب قرمز تیره و غلیظ بزنید. صورتی گرم یا مرجانی نیز برای ترکیب با آبی خوب است.

  1. به پایان رساندن

برای پایان کار، از یک فیکس کننده استفاده کنید. این کار ظاهر شما را برای مدت طولانی شاداب نگه می دارد. کرم پودر روی صورت خود بزنید تا جلوه ای درخشان تر به صورت خود ببخشد.

آرایش سرد صورت با رنگ آبی برای لباس شما گزینه اشتباهی نیست. اما متوجه تناسب آرایش و لباس آبی خود باشید. پس با رعایت این نکات بدون داشتن بیم و ترسی با جسارت آرایش کنید و مطمئن باشید شما متفاوت خواهید بود.

 

لینک های مرتبط  

۱۲ درمان خانگی ساده برای نیش پشه + بایدها و نباید ها پس از گزیده شدن

۲۱ بهترین آبمیوه و سبزیجات برای داشتن پوستی درخشان و سالم

۲۸ درمان خانگی عجیب برای تسکین درد دندان شما

مراقبت از پوست در زمستان: با رعایت این نکات، پوستی سالم و شاداب داشته باشید

۲۰ نکته درباره نحوه رفتار درست با مردان

برای روتین روزانه مراقبت از موی سالم چه باید کرد؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان