ترکیب رنگ ها با هماهنگی رنگ سایه و لباس شما

توسطفرشته فرهنگ

فروردین ۲۰, ۱۴۰۱ به روز رسانی : فروردین ۳۱, ۱۴۰۱
رنگ سایه چشم و لباس

اکثر افراد برای آرایش چشم با هر لباسی از همان یک مداد برای خط چشم استفاده کرده اند. و اصلا به دنبال ترکیب رنگ سایه و لباس نبوده‌اند. ولی اکنون شما می‌توانید برای یک مراسم و برنامه خاص رنگ سایه و لباس خود را ترکیب کنید. بیایید به جزئیات نحوه ترکیب آن ها بیشتر بپردازیم. با مطلب رنگ سایه چشم و لباس با خبرنامه همراه باشید.

مطلب مرتبط: کانتور بر اساس فرم چشم: چگونه چشمانی جذاب و گیرا داشته باشیم!

راهنمای رنگ سایه چشم و لباس

حتما شما لباس خود را انتخاب کرده‌اید، و اکنون به این فکر می‌کنید که آیا با آرایشی که کرده اید، مطابقت دارد یا خیر. آیا لباس خود را با رنگ سایه چشم هماهنگ می کنید؟ لباس شما با رنگ های مکمل ست می شود؟ آیا به دنبال آرایش و انتخاب رنگ های سایه فانتزی هستید؟ در این مطلب بیشتر بدانید.

لباس های مشکی

لباس مشکی همه کاره ترین گزینه در ترکیب با آرایش است. رنگ های سبز، قهوه ای، نقره ای، بورگوندی (شرابی) – تقریباً با همه با لباس مشکی ترکیب قشنگی ایجاد می‌کند. هنگام انتخاب لباسی مانند یک لباس مشکی، می‌توانید رنگ های متفاوتی از سایه چشم را امتحان کنید. و هر سایه چشمی می تواند ظاهر آرایشی متفاوتی به شما ببخشد.

مطلب مرتبط: چگونه آرایش چشمی زیبا برای شب سال نو داشته باشیم

رنگ سایه چشم و لباس: لباس های طلایی

رنگ‌های قهوه‌ای، سبز و بنفش گزینه‌ای عالی برای پوشیدن لباسی به رنگ طلایی است. رنگ‌های قهوه‌ای ظاهر ظریفی به آرایش شما می‌بخشد که در طیف رنگی مشابه با طلایی قرار دارد. این سایه نه زیاد همرنگ لباس شماست نه بیش از حد پر زرق و برق. سبزهای تیره و بنفش رنگ‌هایی هستند که با لباس‌های طلایی فوق العاده جلوه زیبایی ایجاد می‌کنند.. هر دو رنگ های پررنگی دارند. اما با رنگ های طلایی به خوبی جفت می شوند و تناسب خوبی دارند. این رنگ‌ها هر دو می‌توانند با سایه‌های تیره‌تر ترکیب شوند تا در نهایت یک آرایش چشم دودی ظریف ایجاد کنند.

مطلب مرتبط: ۱۰ علت حلقه زیر چشم و راه های درمان آن

لباس های نقره ای

انتخاب سایه چشم برای لباس های نقره ای بسیار شبیه به لباس های طلایی است. با این حال، جفت شدن این رنگ ها می تواند ظاهر بسیار متفاوتی ایجاد کنند. نقره ای سبکی شیک را به تصویر می کشد و بهترین آرایش چشم با این رنگ چیزی مشابه آرایش چشم دودی است. قهوه ای می تواند یک رنگ خنثی عالی برای ست کردن با لباس یا تاپ نقره ای باشد. این رنگ به شما ظاهری ساده، طبیعی و با طراوت می دهد.

اما اگر به دنبال چیزی کمی پررزق و برق دار هستید، چرا رنگ های بنفش یا سبز تیره را انتخاب نکنید؟ بنفش و سبز به لباس نقره ای جذابیت بیشتری می‌بخشد. بدون این که حس شلختگی ایجاد کند. اگر به رنگ‌های بنفش و سبز علاقه‌ای ندارید اما همچنان به دنبال چیزی پررنگ هستید، از سایه سیاه استفاده کنید. یک آرایش چشم دودی تیره می تواند جذابیت بیشتری به ترکیب لباس نقره ای شما ببخشد. این ترکیب رنگ ها را حتما امتحان کنید.

مطلب مرتبط: ۱۲ بهترین نکات آرایش صورت که شما را در سال ببر متفاوت نشان خواهد داد!

رنگ سایه چشم و لباس: لباس های قرمز

وقتی تصمیم گرفته اید لباس قرمز بپوشید، حتما نگاهی به چشمان خود نیز داشته باشید. وقتی چنین رنگ جیغ انتخاب می کنید، قانون اصلی این است که آرایش‌تان زیاد پررنگ نباشد. قرمز به دلیل جذابیت جنسی آن شناخته شده است، اما نباید زیاده روی کرد. بهترین گزینه برای سایه چشم با لباس قرمز رنگ های خنثی تر مانند قهوه ای، طلایی یا نقره ای است. قهوه ای پایه ای عالی برای هر آرایشی است و به تنهایی نیز عالی به نظر می رسد.

سعی کنید از رنگ قهوه‌ای روشن‌تر و تیره‌تر استفاده کنید تا به چشم هایتان عمق ببخشید. هنگامی که شما چنین لباسی را انتخاب می‌کنید، رنگ های قهوه‌ای راهی عالی برای نشان دادن شکل طبیعی تر از چشم های شما است. اگر به دنبال چیزی متفاوتر از قهوه‌ای هستید، طیف طلایی و نقره‌‌ای می‌تواند ظاهر متفاوت تری ایجاد کند. افزودن سایه براق طلایی یا نقره‌ای به چشم می‌تواند همین تغییر باشد، بدون این که آرایش تیره و پررنگ باشد.

مطلب مرتبط: تقویت سلامت چشم: بهترین مواد غذایی که سلامت چشم را تقویت می کنند

لباس های آبی

رنگ های خاکستری و نقره ای بهترین گزینه برای انتخاب لباس آبی برای شما یا ظاهر روزمره شما است. رنگ های خاکستری و نقره ای ساده هستند و به خوبی با اکثر سایه های آبی هماهنگ می شوند. حتی می توانید از آن ها برای ایجاد چیزی چند بعدی و آرایش چشم کمی دودی استفاده کنید. البته رنگ های قهوه ای نیز گزینه ای عالی است. باز هم، اگر به دنبال رنگ های طبیعی تر هستید، قهوه‌ای برای ظاهری ظریف و کمی شاداب‌تر مناسب است. اگر هنوز به صورت درست نمی‌توانید سایه بزنید، پس با تمرین بیشتر از رنگ های قهوه ایی شروع کنید.

شما می توانید تنها با یک پالت سایه قهوه ای خنثی، آرایش چشم های مختلفی ایجاد کنید. سایه چشم طلایی را می توان با سایه چشم قهوه ای ست کرد تا آرایشی پرزرق و برق ایجاد شود. یا می توان از آن به تنهایی برای درخشندگی و ظرافت چشم استفاده کرد. رنگ‌های بنفش و سبز نیز در مورد لباس‌های آبی، به عنوان همسایه‌های چرخه رنگ، گزینه مطمئنی هستند. آن ها به طرز خارق العاده ای مکمل هم هستند. انتخاب طیب سایه های بنفش یا سبزی که با آبی استفاده می کنید بستگی به میزان پررنگ بودن آرایشتان دارد. رنگ‌های تیره‌تر با رنگ‌های تیره‌ مطابقت دارند، در حالی که سایه‌های روشن‌تر به خوبی با سایه‌های روشن‌ جفت می‌شوند.

مطلب مرتبط: فواید گلاب برای چشم: ۹ خاصیت بی نظیر گلاب برای چشم‌ها + ۱۰ ترکیب درمانی موثر

لباس های سبز

لباس های سبز با رنگ های خنثی بهترین ترکیب اند. هنگام امتحان کردن لباس سبز یا تاپ، به رنگ های خاکی فکر کنید، مانند قهوه ای، طلایی و مسی. از این رنگ ها به تنهایی استفاده کنید یا آن ها را با هم ترکیب کنید. تا آرایش چشم چند رنگی داشته باشید و چشمان شما برجسته تر دیده شود. اگر به دنبال چیزی متفاوت از روزهای معمول هستید، چرا سایه های نقره ای یا آبی را امتحان نکنید؟ نقره ای ظاهر آرایش را خنثی نگه می دارد، در حالی که برجستگی خاصی به ظاهر آرایشی شما می‌بخشد. رنگ‌های آبی به‌عنوان همسایه‌های چرخه رنگ، به خوبی با سبزها جفت می‌شوند، اما مطمئناً رنگ بیشتری به استایل شما می‌بخشد.

مطلب مرتبط: ۸ شکل متفاوت بدن زنان که کمک می‌کند بهترین لباس را انتخاب کنید

رنگ سایه چشم و لباس: لباس های بنفش

همانطور که قبلاً گفته شد، بنفش و نقره ای در دنیای مد پرکاربردترین هستند. سعی کنید رنگ های نقره ای و خاکستری را با هم ترکیب کنید تا آرایش چشمی دودی و هیجان انگیز ایجاد کنید. یا اگر کمی پرزرق و برق تر می‌خواهید، نقره‌ای را با مشکی ترکیب کنید تا ظاهر کمی تیره‌تر ایجاد شود. آبی و سبز نیز به خوبی با بنفش جفت می شوند. با این حال، به یاد داشته باشید که از رنگ ها و سایه های مشابه استفاده کنید. رنگ‌های تیره‌تر با رنگ‌های تیره‌ و سایه‌های روشن‌تر با سایه‌های روشن‌. این ترکیب چیز ظاهری جذاب تر از رنگ های خنثی اولیه ایجاد می کند و قطعاً شما را متمایز جلوه می‌دهد. اگر می‌خواهید همچنان ظاهر طبیعی چشم هایتان حفظ شود، رنگ‌های قهوه‌ای برای هماهنگی با بنفش عالی هستند.

مطلب مرتبط: ترفند شستن لباس برای اینکه رنگ و بافت آن تغییر نکند!

لباس های صورتی

سعی کنید از رنگ های نقره ای و بنفش یا قهوه ای و طلایی استفاده کنید. ترکیب رنگ نقره ای و بنفش با هم می تواند ظاهری درخشان و فانتزی ایجاد کند. اگر احساس می‌کنید دو رنگ برای شما زیاد است، می‌توانید از طیف های مختلف این رنگ‌ها به تنهایی استفاده کنید. رنگ‌های قهوه‌ای و طلایی برای برجسته تر کردن رنگ صورتی عالی هستند، زیرا گرمای صورتی را به چهره اضافه می‌کنند. رنگ‌های قهوه‌ای برای همه رنگ‌ پوستی مناسب است. و اگر احساس می‌کنید که می‌خواهید لباس‌تان بیشتر دیده شود، آرایش چشمی خنثی و مات تر انجام دهید.

مطلب مرتبط: چگونه از چرخ رنگ برای انتخاب پالت رنگ عالی خود استفاده کنید

رنگ سایه چشم و لباس: لباس های زرد

رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای در پوشیدن رنگ زرد همیشه مناسب است. آن ها ظاهری مات به چهره شما می‌بخشند و روشنی رنگ زرد را کاهش می‌دهد. ترکیب زرد با سایر آرایش های روشن گاهی اوقات می تواند کمی عجولانه و زیادی به نظر برسد. با این حال، اگر به دنبال رنگی به جز یا بیشتر از قهوه ای هستید، رنگ های آبی و بنفش به چرخه رنگ این طیف نزدیک است. این رنگ های مکمل زمانی جذاب اند که با هم ترکیب شوند.

مطلب مرتبط: انتخاب لباس خواب ایده آل: توصیه ها و نکات مهم برای انتخاب لباس خواب

برخی از چیزهایی که باید به خاطر بسپارید:

  • رنگ های قهوه ای پایه آرایش چشم است، آن ها مکمل هر رنگی هستند. اگر آماده نیستید هر رنگی را انتخاب کنید، به اصول اولیه پایبند باشید و به طرف قهوه ای دست ببرید.
  • سایه چشمتان را با رنگ لباستان هماهنگ نکنید. به عنوان یک قانون سرانگشتی، استفاده از همان رنگ سایه چشم با لباس یا بالاتنه شما معمولاً عالی به نظر نمی رسد. سعی کنید از رنگ های همسایه در چرخه رنگ استفاده کنید.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین روش برای مرتب سازی کمد لباس

  • در انتخاب رنگ سایه، به رنگ چشم و رنگ پوست خود توجه کنید. برخی از رنگ های چشم و رنگ پوست با رنگ ها و سایه های خاص به خوبی ترکیب می‌شوند و هارمونی خاصی ایجاد می‌کند. برای تقویت استایل خود، سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که مناسب رنگ پوست شما هستند.

بیاد داشته باشید مد و استایل قانون به خصوصی ندارد. و شما نباید برای ظاهر خود پایبند مد و استایلی باشید که هر روز در حال تغییر است. بلکه در مد و استایل، سبک لباس پوشیدن، آرایش صورت و چشم به دنبال بهترین گزینه ها و مناسب ترین آن برای خود باشید. به رنگ چشم، پوست، لباس و موی خود در آرایش صورت و چشم دقت بیشتری داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *