جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
32 بازدید

طرز تهیه شربت شاه توت خانگی، نوشیدنی خوشرنگ بهاری!

طرز تهیه شربت شاه توت خانگی، نوشیدنی خوشرنگ بهاری!
خواندن 2 دقیقه
3.6
(14)

توت سیاه نوعی توت شیرین و خوشمزه است که می‌توانید در ترکیب شیرین‌ها، دسرها، کیک یا چیز کیک و شربت استفاده کنید. طرز تهیه شربت شاه توت نیز خیلی ساده و آسان است. اگر می‌خواهید بعد از روز گرم و پر مشغله‌تان یک شربت خنک و خوش طعم بنوشید، حتما شربت شاه توت را امتحان کنید.

طرز تهیه شربت شاه توت

طرز تهیه شربت شاه توت

 

مواد لازم:

  • 3 فنجان شاه توت تازه
  • شکر سفید گرانول 1 فنجان
  • 1 لیوان آب
  • یخ

نحوه آماده سازی شربت شاه توت

طرز تهیه شربت شاه توت

  • برای تهیه شربت، شاه توت یا توت سیاه و شکر را در یک قابلمه متوسط مخلوط کنید. توت سیاه را کمی با چنگال له کنید تا آب بیندازد. 1 فنجان آب نیز به آن اضافه کنید و سپس مخلوط را هم بزنید و بجوشانید. بعد حرارت را کم کرده و به مدت 15 دقیقه دیگر زمان بدهید تا مخلوط شاه و شکر بجوشد. گاهی نیز شربت را هم بزنید.
  • بعد از این که مخلوط شاه توت غلیظ شد، حرارت را خاموش کنید و حدود 3-4 دقیقه صبر کنید تا کمی خنک شود. سپس یک صافی مشبک روی یک پارچ شیشه‌ای مقاوم در برابر حرارت قرار دهید و شربت غلیظ شاه توت را از صافی رد کنید و با قاشق روی شاه توت‌ها فشار دهید تا تمام آب آن گرفته شود. در آخر نیز تفاله باقی مانده را دور بریزید.
  • شربت شما آماده است می‌توانید آن را با 4 فنجان آب سرد مخلوط کنید، هم بزنید و در یخچال بگذارید تا سرد شود. هنگام نوشیدن نیز چند تکه یخ یا توت سیاه منجمد نیز به آن اضافه کرده و سرو کنید. نوش جان!

مطمئنا از نوشیدن این شربت خوشمزه و خوش طعم، لذت خواهید برد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان