5 ترفند عالی برای تشخیص خیانت همسر که رودست ندارد!

توسطپناه امینی

بهمن ۷, ۱۴۰۱ به روز رسانی : بهمن ۱۶, ۱۴۰۱ , ,
تشخیص خیانت همسر نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد چرا زنان از مردان متولد شهریور متنفرند؟

شاید به روابط زناشویی برخی از افراد غبطه بخورید، اما واقعیت این طور نیست. همه زوج‌ها دچار سوء تفاهم و دعوا می‌شوند اما نمی‌خواهند درباره‌شان صحبت کنند. به طور کلی، مردم اعتقاد دارند زن و شوهری که زیاد دعوا می‌کنند، خیلی یکدیگر را دوست دارند. اما این مورد برای همه صادق نیست. بسیاری از زن و شوهرها دعوا می‌کنند تا از آن رابطه خارج شوند. با این حال اگر می‌خواهید بدانید همسر شما در حال خیانت به شما است یا خیر، این ترفند 5 ثانیه ای را برای تشخیص خیانت همسر به کار ببرید.

به جزئیات توجه کنید

شاید تا به حال دقت کرده باشید، اگر رابطه ای مملو از صداقت داشته باشید، همسر شما بدون این که از او چیزی بپرسید از کارهایی که در طول روز انجام داده صحبت خواهد کرد. در حالی که اگر بخواهد به شما دروغ بگوید، ابتدا از تعریف جریان کارهای روز خود خودداری می‌کند. اگر هم مجبور به تعریف شود بین بازگو کردن ماجرای روز خود گاهی دروغ نیز می‌گوید. در چنین مواقعی می‌توانید از مکث بین صحبت هایش یا اضطرابی که در صدا و حرکاتش وجود دارد، تشخیص دهید که دروغ می‌گوید یا خیر.

مطلب مرتبط: دلایل قطع ناگهانی رابطه؛ چرا برخی آدم‌ها بدون توضیح رابطه را ترک می‌کنند؟

تشخیص خیانت

به چشمان او نگاه کنید

فرد دروغگو از هرگونه تماس چشمی‌ با شما اجتناب می‌کند. این یک واقعیت است که نمی‌توانید انکار کنید. اگر همسر شما در حال خیانت به شما است، پس مسلما نمی‌خواهد با شما چشم در چشم شود. وقتی در حال صحبت با شماست، سعی می‌کند خود را مشغول به کار نشان دهد تا مستقیم به شما نگاه نکند. زیرا می‌ترسد مجبور به گفتن حقیقت شود.

لینک مرتبط: با یک همسر دروغگو چطور رفتار کنیم؟ (معرفی ۱۰ راهکار موثر)

به نفس کشیدن او دقت کنید

برای تشخیص خیانت همسر به حالت نفس کشیدن او دقت کنید. اگر فردی راست بگوید، هنگام صحبت با شما عادی و نرمال نفس می‌کشد. در حالی که اگر دروغ بگوید می‌توانید فوری متوجه تغییر حالت نفس کشیدن او شوید. مثلا فرد هنگام دروغ گفتن تند تند نفس می‌کشد یا نفس خود را حبس می‌کند و در حال صحبت نیز نفس کم می‌آورد.

تشخیص خیانت همسر

دلیل تغییر ناگهانی حالت تنفس نیز سعی او در پیدا کردن کلماتی است که مورد قبول شما قرار بگیرد. ممکن است شریک زندگی شما از کار اشتباه خود پشیمان شده اما می‌ترسد که با گفتن حقیقت شما برداشتی اشتباه داشته باشید و به او فرصت جبران ندهید. به همین دلیل دروغ می‌گوید. گاهی نیز برعکس همسر شما از کاری که انجام داده پشیمان نیست، فقط نمی‌خواهد شما از آن با خبر شوید به همین دلیل دروغ می‌گوید.

حرکات دست

ژست و حالت نگه داشتن بدن به ویژه دست‌ها در نحوه ارتباط و تفسیر افکار نقش مهمی‌ دارند. هنگامی ‌که شخصی به شما دروغ می‌گوید، حتما متوجه بی قراری دست هایش خواهید شد. آن‌هاسعی می‌کنند صورت خود را با دستانشان بپوشنانند، یا دست را جلوی دهان می‌برند و پشت سرشان را لمس می‌کنند.

پیشنهاد می شود بخوانید: چگونه گرما و علاقه را به رابطه برگردانیم؟

همه این‌ها نشان از دروغگویی فرد دارد. دقت کنید، اگر فکر می‌کنید همسر شما در حال خیانت به شما است، هنگام صحبت به دست هایش نگاه کنید. گاهی فرد می‌خواهد سعی کند دستان خود را ثابت نگهدارد، با این حال همچنان شما خواهید دانست که آیا شریک عاطفی شما راست می‌گوید یا دروغ.

تشخیص خیانت همسر

به حالت چهره اش دقت کنید

قبل از این که زبان از احساسات بگوید، چهره بهترین قسمت بدن است که تمام احساس شما را بازگو می‌کند. به عبارتی چهره شما پنجره روح شما است. وقتی با کسی ارتباط برقرار می‌کنید، 70 درصد احساسات شما از چهره تان قابل مشاهده است.

اگر می‌خواهید ببینید شریک زندگی شما خیانت کرده یا خیر، هنگام صحبت به چهره اش دقت کنید. اگر همسر شما راست بگوید، کلمات و جملات او با چهره ای کاملا آرام و جدی بیان می‌شود که نشان از اعتماد به نفس او دارد. اما اگر می‌بینید چهره او هنگام صحبت تغییر می‌کند، حتما موضوعی را از شما پنهان می‌کند.

لینک مرتبط: چرا زنان از عاشق شدن می ترسند!

به احساس درونی خود اعتماد کنید

جدا از همه نشانه‌های دیگر، قوی‌ترین وسیله ای که می‌توانید به حقیقت پی برید، احساس درونی شماست. همیشه به احساس درونی خود اعتماد کنید. اگر فکر می‌کنید شریک زندگی تان در حال خیانت به شما است پس به سیگنالی که از ضمیر ناخودآگاه شما سرچشمه می‌گیرد، دقت کنید. اگر همسرتان به شما دروغ بگوید، حتما حس خواهید کرد اما برای دانستن این موضوع، سعی کنید با او صحبت کنید و بعد تصمیم بگیرید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 198

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *