جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.7
(3)

گاهی اوقات برانگیختن حسادت همسرتان می تواند جرقه ای برای برگرداندن گرما و علاقه به رابطه رو به سردی باشد. هنگامی که فکر می کنید شریک عاطفی تان علاقه خود را نسبت به شما از دست داده است، راه های زیر می تواند با برانگیختن حس حسادت او به شما در دوباره گرم کردن فضای عاشقانه تان تاثیرگذار باشد.

یک رابطه ایده آل بر اساس احترام متقابل، عشق و اعتماد بنا می شود. اما، متاسفانه، هر رابطه ای در نهایت گرمی اولیه رابطه را از دست می دهد. ممکن است احساس کنید شریک زندگی تان شما بی توجه است. به هر حال شعله ور کردن حس حسادت او می تواند رابطه شما را نجات دهد.

برای شما: چرا زنان از عاشق شدن می ترسند!

برعکس، حس حسادت ناسالم مانند ناامنی شدید، سوء ظن، وسواس فکری، پارانویا یا خیانت می تواند رابطه شما را تحت فشار قرار دهد و حتی منجر به جدایی شود. پس اگر می خواهید زندگی بهتری داشته باشید این 10 نکته برای برانگیختن حسادت همسرتان موثر است. به خواندن ادامه دهید:

  1. برگرداندن گرما و علاقه به رابطه؛ از دوست همسر خود تعریف کنید

تعریف از دوست همسر

یکی از ساده ترین و محبوب ترین راه هایی که می توانید حسادت همسر خود را بر انگیزید، تعریف از یک زن دیگر است. وقتی در مکانی با همسر و دوستان او هستید، سعی کنید در مورد آن ها صحبت کنید. از آن ها به خاطر شغل، زندگی اجتماعی و ظاهرشان تعریف کنید. با این حال، در این تعریف زیاده روی نکنید. زیرا شما فقط می خواهید توجه همسر خود را جلب کنید، نباید توانایی های او را زیر سوال ببرید.

بیشتر بخوانید: ویژگی زوج های موفق؛ چطور یک ازدواج خوب داشته باشیم؟

  1. بین خود و همسر خود فاصله بی اندازید

هرچند ممکن است شریک عاطفی تان سبب ایجاد فاصله بین تان شده باشد. اما اگر می خواهید گرما و علاقه را به رابطه خود بازگردانید، کمی فاصله گرفتن بهترین راه است. غیبت شما باعث می شود تا او به اهمیت بودنتان پی ببرد و بیشتر از قبل قدردان شما باشد. با این حال، برای مدت طولانی از او فاصله نگیرد بلکه تنها او را نگران خود کنید. همچنین می توانید صحبت در مورد آینده مشترک خود را کم کنید و برنامه های آینده خود را به تعویق بی اندازید.

  1. برگرداندن گرما و علاقه به رابطه؛ گاهی از رابطه قدیمی خود صحبت کنید

برای یک زن هیچ چیز بدتر از رابطه قدیمی شما و صحبت در مورد آن نیست. سعی کنید در مکالمات روزانه به طور ماهرانه از رابطه عاطفی قبل خود یاد کنید. با این کار حس مالکیت را در او بیدار کنید. شما با این اقدام باعث می شود که همسرتان سعی کند توجه شما را جلب کند. ترس از دست دادن شما در درون او واقعی است و این ترس ممکن است به نفع شما تمام شود.

برای شما: ۴ رفتار سمی که باعث خراب شدن روابط شما می شود

  1. یک روز سرگرم کننده و لذت بخش بدون او برنامه ریزی کنید

یک روز تفریحی را با دوستان خود بدون همسرتان برنامه ریزی کنید. وانمود کنید که فراموش کرده اید او را به این برنامه هیجان انگیز دعوت کنید. این تصور که شما او را فراموش کرده اید ممکن است به او آسیب برساند، اما به او کمک می کند تا بفهمد که باید زمان و توجه بیشتری را صرف شما کند. وانمود کنید که روز خوبی را بدون او پشت سر گذاشته اید. آن وقت خواهید دید او هرگز شما را ترک نخواهد کرد.

  1. وقتی با دوستان زن خود ملاقات می کنید، لباس های شیکی بپوشید

خیلی از زوج‌ها تلاش می‌کنند تا بهترین لباس خود را برای یکدیگر بپوشند. چنین کارهای کوچکی به حفظ شادابی و هیجان رابطه تان کمک می کند. بنابراین، زمانی که برای معاشرت و دیدار با دوستان زن خود بیرون می روید، لباس زیبایی بپوشید. اجازه دهید او تلاش شما برای انتخاب یک لباس زیبا، آرایش موهایتان و انتخاب یک ادکلن زیبا را ببیند. شاید باعث اذیت همسرتان شوید زیرا او حالا تلاش هایی را که قبلا برای زیبا دیدن شدن به چشم او انجام می دادید را برای شخص دیگری انجام می دهید.

می توانید لابه لای آماده شدن خود به یک برنامه تناسب اندام جدید اشاره کنید که می توانید سریع تر لاغر شوید. یا یک ساعت وقت خود را برای باشگاه بگذارید.

خواندنی: ۵ زمانی که باید از یک رابطه دست بردارید!

  1. برگرداندن گرما و علاقه به رابطه؛ از تماس چشمی با او اجتناب کنید

حسود کردن شریک عاطفی

اگر احساس می کنید ارتباط بین شما و همسرتان سرد شده، سعی کنید او را نادیده بگیرید. با همه صحبت کنید، به شوخی های آن ها بخندید، با آن ها ارتباط چشمی برقرار کنید، اما همسر خود را نادیده بگیرد. فقط در صورت لزوم با او صحبت کنید و از هرگونه تماس چشمی خودداری کنید. شما همچنین می توانید در یک دورهمی یک صندلی دور از او انتخاب کنید تا حسادت او را برانگیزید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان