جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.5
(15)

 

ویژگی زنان باکلاس احتمالا موضوعی است که بسیاری از خانم‌ها دوست دارند از آن مطلع باشند! هر زنی دوست دارد تا همیشه در زندگی شخصی و اجتماعی‌اش با کلاس، شیک و خیلی خاص به نظر برسد. تحقق این خواسته دور از انتظار نیست، یعنی هر زنی توانایی این را دارد که تصویر ماندگار و خاصی از خود ایجاد کند. او این تصویر را از طریق کلمات، رفتار و ظاهر خود نشان می‌دهد. مثلا به زنان مشهور تاریخ فکر کنید. چگونه آن‌ها توانسته‌اند از خود تصویر خاص برجا بگذارند وخودشان را تبدیل به یک برند نمایند؟ نام تجاری کیت میدلتون برند ماندگاری است که در دنیای مد می‌درخشد . تصویر خاص مریلین مونرو همیشه شیک و زیبا است. آدری هپبورن زیبایی خاصی داشت. کیم کارداشیان نماد یک زن جذاب با ظاهر فوق‌العاده است…. چگونه این زنان توانسته‌اند چنین تصاویر خاص از خود ارائه دهند؟ قطعا خاص و باکلاس بودن فقط محدود به برخی از زنان نیست. شما هم می‌توانید با تمرین 10 ویژگی زیر، همیشه باکلاس و شیک به نظر برسید و در جمع‌های مختلف به عنوان ستاره درخشیده و توجه و تحسین همه را برانگیزید.

1. شکایت نکنید

ما همیشه نیاز داریم تا با یک دوست نزدیک یا فرد خاص زندگی‌مان، شکوه‌ها و گرفتاری‌های خود را در میان بگذاریم. شکایت نکردن سبب شهرت شما در میان دوستان، آشنایان و همکاران‌تان می‌شود. اگر همواره به عنوان یک شاکی نزد آن‌ها شناخته شوید، دیگر فرد جذاب و با کلاس به نظر نمی‌رسید. چرا که این یک عادت آزاردهنده است که اکثر مردم ترجیح می‌دهند که در اطراف چنین فردی نباشند. پس سعی کنید عادت شکوه را از زندگی‌تان حذف کنید و به جای آن مثبت‌اندیش باشید. همیشه چیزی برای مثبت‌اندیشی وجود دارد. مثل آب و هوا، سلامتی، دوستان ،شغل ثابت و یا حتی کفش‌های جدید یک همکارتان.

2. ویژگی زنان باکلاس؛ به ظاهرتان اهمیت دهید

همه لباس راحتی و ژولیده خود را دوست داریم و می‌خواهیم احساس راحتی کنیم. اما اگر به یک دعوت، دورهمی خانوادگی، ملاقات، گردش، تفریح و کار می‌روید، بهتر است کمی خود را مرتب کنید. پوشیدن یک لباس زیبا و آرایش صورت و موها باعث می‌شود که احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. احساس شیک و باکلاس بودن پیدا می‌کنید.

مطلب مرتبط: ۶ ویژگی زنان بتا که سبب می شود آنها موجوداتی دوست داشتنی باشند

3.  حسود نباشید

صحبت از حسادت به زنی نیست که آشکارا با مرد شما ارتباط برقرار می‌کند، در این مورد قطعا باید سریع اقدام کنید و جلوی آن را بگیرید. اینجا صحبت در مورد حسادت نکردن به موفقیت دوست خود، ماشین جدید همسایه، بازسازی خانه خواهر یا برادر، لباس زیبای همکارتان و … است. حسادت یک عادت زشت و وحشتناک است که در واقع شادی خود شما را از بین می‌برد. باعث ایجاد تلخی و کینه می‌شود که شما را به فردی تبدیل می‌کند که هیچ کس نمی‌خواهد در کنارش باشد.

4. وقت شناس باشید

ممکن است فردی باشید که دیر می‌رسید. پس لازم است سخت کار کنید تا این عادت‌تان را تغییر دهید. حرفی که می‌زنید و ساعتی را که مشخص می‌کنید، باید دقیقا به موقع حاضر شوید. اگر قرار است ساعت 7:00 ملاقات کنید، حداکثر ساعت 6:45 دقیقه آن جا باشید. وقت شناس بودن یکی از ویژگی‌های بسیار مهم باکلاس بودن فرد است.

5.  از زبان عامیانه و رکیک استفاده نکنید

ما در میان نسلی زندگی می‌کنیم که به راحتی کلمات زشت و زننده‌ای را استفاده می‌کنند. کلمات بی‌ادبانه‌ای که استفاده آن تبدیل به یک عادت شده است. زمانی که فردی این کلمات زشت را استفاده می‌کند، آیا با کلاس به نظر می‌رسد؟ معلوم است که نه. پس بهتر است از زبان مودبانه و توام با قدردانی استفاده کرد. این ویژگی زنان باکلاس را متمایز می‌کند.

6. از کلمات لطفا و تشکر استفاده کنید

تلاش کنید تا در صحبت‌های خود حس قدردانی و سپاسگذاری داشته باشد. از کلمات بله لطفا یا نه ممنون استفاده کنید. وجود این دو کلمه در صحبت‌ها و مکالمات عادی و رسمی، شما را در نگاه مخاطب بامحبت و  باکلاس نشان می‌دهد.

7. به وعده‎تان عمل کنید

یک زن خاص و باکلاس به وعده‌های خود عمل می‌کند. وقتی می‌گوید کاری را انجام می‌دهد، حتما به حرفش عمل می‌کند و انجام می‌دهد. اگر قادر نباشد کاری را انجام بدهد با صراحت و احترام می‌گوید قادر نیست. چنین فردی به خاطر این عادت و رفتارش، در نگاه دیگران قابل احترام، صادق و قابل اعتماد است.

مطلب مرتبط: ۱۵ حقیقت جالب که زنان در مورد بدن شان نمی دانند

8. با اطمینان راه بروید و صاف بنشینید

وقتی می‌نشینید، پشت خود را صاف و شانه‌های خود را عقب نگه دارید. در راه رفتن، وقتی با قدم‌های بلند و بااعتماد به نفس راه می‌روید، مردم تصور می‌کنند که شما فرد مطمئن و قدرت‌مند و خاص هستید. اما زمانی که با خمیدگی و بی‌حالی راه بروید یا بنشینید، فردی نامطمئن و عادی محسوب می‌شوید.

9.  لبخند بزنید

افراد خاص و باکلاس، قدرت یک لبخند گرم را می‌دانند. لبخند، اعتماد به نفس و صمیمی بودن را نشان می‌دهد. افراد از بودن در کنار کسانی که مثبت فکر می‌کنند و لبخند می‌زنند، لذت می‌برند. زمانی که با لبخند گرم و واقعی با کسی برخورد می‌کنید، او مجذوب تان می‌شود و با شما احساس راحتی می‌کند. داشتن لبخند روی لب و اعتماد به نفس شما را باکلاس و خاص نشان می‌دهد.

10. ویژگی زنان باکلاس؛ گوشی همراه خود را کنار بگذارید

زمانی که با کسی صحبت می‌کنید یا در جمعی هستید، بهتر است که گوشی همراه را کنار بگذارید. بازی کردن با گوشی در جمع، نشان بی‌توجهی و بی‌حرمتی است. به همین خاطر یک فرد خاص و با کلاس زمانی که ملاقاتی دارد یا در جمعی قرار می‌گیرد، می داند که باید گوشی را کنار بگذارد.

 

 

 

 

 

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 15

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان