جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

بازی تاج و تخت ترک: این سریال حماسی از کدام کانال پخش و چه زمان شروع می‌شود؟

بازی تاج و تخت ترک
خواندن 3 دقیقه
3.5
(17)

بازی تاج و تخت ترک یا Destan، سریال جدیدی است که این روزها حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است. جزئیات مربوط به سریال Destan، که مدتی قبل اولین تریلر آن منتشر شد، کنجکاوی علاقمندان به فیلم و سریال‌های ترکی را برانگیخته است. کارگردانی این سریال توسط امیر خلیل زاده و سناریوی آن توسط نهیر اردم و عایشه فردا اِرییلماز انجام شده است. سازنده این سریال شرکت بوزداغ فیلم bozdağ film است که با بازیگران معروفی همچون اِبرو شاهین، سلیم بایراکتار و ادیپ تپلی (در نقش‌های اصلی سریال) قرارداد امضا کرده است.

موضوع اصلی سریال دستان یا بازی تاج و تخت ترک چیست؟

تریلر این سریال با این جمله نقش اول، آغاز شده است:

“من آکیز دختر کوهستان! آمدم کمکی باشم برای کسانی که کمک‌کننده‌ای ندارند، مسیری باشم برای درماندگان و …آمدم كمبودها را جبران كنم، غلام را آزاد كنم و حماسه‌ام را بر كوه و آسمان بنويسم.”

داستان سریال “دستان” در استپ‌های آسیای مرکزی، عاشقانه‌ای است حماسی میان آکیز، دختر جنگجوی افسانه‌ای کوهستان و فرزند یتیم کورکوت خان امپراتور گوک ترک.

محمد بوزداغ، تهیه کننده و طراح پروژه سریال دستان یا بازی تاج و تخت ترک، در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که تصویربرداری این سریال آغاز شده است. برای تمام تیم و بازیگران آن آرزوی موفقیت کرد. او این خبر خوش را داد که تماشاگران برای اولین بار، تولیدی متفاوت از نظر دوره، داستان و شیوه ساخت، در این سریال مشاهده خواهند کرد. او اضافه کرد: “دستان” قصه دختری جنگجو و یک کودک یتیم را روایت می‌کند که لحظه به لحظه داستان و سرنوشت ترکان را بازگو می‌کند. این سریال، روند تولید، داستان و بازیگران قوی آن، نه تنها در ترکیه، بلکه در جهان بسیار محبوب خواهند شد و همه درباره آن صحبت خواهند کرد.”

به گفته پروفسور اَرکان گُوگسو استاد تاریخ دانشگاه دوکوز ایلول و کارشناس تاریخی این سریال:

“این سریال مربوط به دوران قبل از اسلام است. داستان این فیلم مربوط به یک زمان خیالی و یک مکان خیالی است. یک سریال فوق‌العاده است که شامل حماسه، اسطوره، سنت و داستان است. این سریال، مجموعه‌ای از دوره‌ها، سلسله‌ها یا شخصیت‌های تاریخی نیست. داستانی است که بر اساس اصول اولیه فرهنگ، تمدن و فلسفه ترکان ساخته شده است. می‌توان گفت که نسخه ترکی بازی تاج و تخت است.”

این سریال حماسی از کدام کانال پخش و چه زمان شروع می‌شود؟

این سریال از کانال تلویزیونی ATV هر سه شنبه پخش می شود. علاقمندان آشنا با زبان ترکی می توانند برای دیدن قسمت های این سریال، به وسایت این کانال مراجعه کنند. بی‌صبرانه منتظر پخش قسمت های مختلف این سریال جذاب هستیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 17

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان