جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

12 برند جهانی رُژ لَب که هر خانم باکلاس آن‌را استفاده می‌کنند

خواندن 5 دقیقه
0
(0)

انتخاب مواد آرایشی و زیبایی از آن جهت که با جلد و سطح بدن تماس مستقیم دارد، مهم است. برای انتخاب مواد آرایشی باید توجه زیادی را به نوعیت یا برند آن انجام داد. البته خانم ها می توانند انتخاب خود را نه تنها به دلیل برند بودن شرکت آرایشی بلکه با در نظر داشت حالت پوست خود عیار نمایند. این گزارش به 12 برند مشهور جهان، در باره رژ لب (Lipstick) می پردازد.

Lipsteacks

MAC
مک یک کمپنی شناخته شده در بخش تولید مواد آرایشی است. رژ لب هایش به خاطر براق بودن معروف اند؛ اگر یک بار از این برند استفاده کرده باشید دیگر مایل به استفاده از برند های دیگر نخواهید بود.

شما می توانید شاهد رنگ های جدید این تولید کننده رژلب در هر فصل باشید. رنگ های رژلب مک، چه برای یک مراسم عروسی و یا یک مهمانی ساده، زیبا به نظر می رسد.

Lipsteacks

Chanel

شنل یک خانه مد فرانسوی است که دارای برندهای لباس زنانه و مواد جانبی مد به صورت تخصصی است. این خانه مد در سال 1909 توسط خیاط به نام گابریل کوکو شنل ساخته شد. این برند در بین مدل ها و هنرمندان دارای محبوبیت خاص است. شنل معنی واقعی لوکس بودن را به رژلب های خود داده است.

lipsticks

L’Oreal

رژلب های لوریال دارای رنگ ها و شکل های مختلف و ظریف است. این برند توصیه می کند که لب ها باید اول خط لب کشیده شود و بعد توسط رژ لب رنگ شود. این گونه عمل کردن باعث می شود که لب ها برجسته تر و شاداب تر به نظر بیایند. اکثر مصرف کنند گان این برند از رژلب های لورآل برای مرطوب ماندن لب های خود استفاده می کنند.

Lipsteacks

REVLON

برند رویلون به خاطر کیفیت بالایی که دارد، شناخته شده است. برای انتخاب یک رنگ در بین رنگ های برند رویلون باید به حد کافی تجربه داشته باشید. بهتر است که این انتخاب را از رنگ مورد دلخواه تان شروع کنید و بعد با خرید مکرر رنگی که مناسب شما است پیدا خواهید کرد.

lipsticks

Bobbi Brown
مدیر اجرایی این برند (شرکت) بابی برون است. بابی برون یک کارشناس در بخش فیشن است. هدف این شرکت زیبا ساختن شما می باشد.تمام رژ لب های این شرکت در ترکیب شان ویتامین سی و ای دارد که این ویتامین ها باعث لطافت و نرمی لب های شما می گردد.

lipsticks

Dior
این روزها شرکت دیور رشد خوبی داشته و یکی از شرکت های معروف در بخش مد می باشد و باید گفت که فیصدی بیشتر شهرت این برند از رژلب هایی است که تولید می کند. اگر می خواهید با مد روز قدم بردارید، نباید محصولات دیور به خصوص رژلب آن را از دست دهید.

lipsticks (9)

Guerlain
این شرکت یکی از شرکتهای قدیمی ای به شمار می رود که تقریبا تمام محصولات فیشن و مد را دارا می باشد. اما این شرکت عموما به خاطر داشتن رنگ های استاندارد در رژهای لب تولیدی، یک شرکت معروف و شناخته شده است.

lipsticks

NARS
نارس یکی از بهترین شرکت های مواد بهداشتی و آرایشی در جهان است که توسط فرانسویس نارس عکاس و هنرمند ساخته شد. این شرکت فعالیت خود را با تولید دوازده نوع رژلب در امریکا شروع کرد که در نیویورک فروخته می شدند اما امروزه این شرکت نام قابل اعتمادی برای زنان است.

lipsticks

Makeup forever
این برند برای داشتن رنگ های جذاب رژلب و دیگر محصولات آرایشی معروف است. موادی که در تهیه رژلب ها استفاده شده به مدت زیادی روی لب ها باقی می مانند. این برند توسط یک مجسمه ساز ایرانی به نام دانی سانز ساخته شده است. این برند به مدت 25 سال شهرت خاصی را در محصولات آرایشی دارد.

lipsticks

Oil of olay
این برند بیشتر به خاطر تنوع رنگ های خود در تولید رژلب ها مشهور است. مقدار چربی ای که در تولید این برند استفاده می شود کمک کرده است تا این رژلب در اطراف لب ها پخش نشود و مدت بیشتری را دوام کند.تمام محصولات این برند توسط متخصصین کیفیت آزمایش می شوند و از کیفیت آن اطمینان می دهند.

lipsticks

Sonia Kashuk
سونیا کشوک برند دیگریست که شهرت زیادی را به دلیل داشتن کیفیت مواد آرایشی خود دارد. خوبی دیگر این برند این است که با استفاده از رژلب هایش، لب های شما خشک نمی شود حتی زمانی که رژلب پاک شده باشد. البته باید متوجه محصولات جعلی این برند نیز باشید، زیرا این برند تاثیر سرد بر روی لب ها در زمستان و تابستان دارد.

lipsticks

Urban Decay

از رنگ های روشن گرفته تا به رنگ های تیره این برند مشتریان زیادی دارد و استفاده از این برند به شما راحتی را فراهم می کند. اوربان دیکی در بخش طراحی پوش های رژلب های خود توجه خاصی دارد و کوشش می شود به سادگی مورد استفاده قرار گیرد.

lipsticks

رژ لب امر معمول و جهان شمول است. به این جهت، باید به آن توجه کرد. در آمریکا بیش از ۸۰ فیصد زنان به صورت عموم از رژلب استفاده می کنند. در این میان، 30 فیصد آنان به طور میانگین در طول زندگی خود تا 20 عدد رژ لب مصرف می نمایند.

نصیر فیضی همکار این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان