جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
11557 بازدید

سریال کره ای قصر بی رحم؛ سریالی جذاب تر از دونگی

سریال کره ای قصر بی رحم؛ سریالی جذاب تر از دونگی
خواندن 3 دقیقه
4.1
(87)

“قصر بی‌رحم؛ جنگ گل‌ها” با نام انگلیسی (Blooded Palace: The War of Flowers) یک سریال جدید کره ای است که در ژانر تاریخی ساخته شده و راوی رویدادهای دوران حکومت پادشاه اینجو (نوزدهمین حاکم سلسله جوسئون) است. در واقع این سریال داستان دسیسه های پشت پرده صیغه‌های سلطنتی برای دستیابی به قدرت را روایت می کند.

ناگفته نماند که سریال های تاریخی کره ای به طور عمده بر اساس رویدادهای واقعی ساخته می شوند که داستان آن از کتاب های معروفی چون سامگوک ساگی یا سالنامه های جوسئون گرفته شده است. سریال قصر بی رحم؛ جنگ گل‌ها درست مانند سریال های به یادماندنی و جذاب دونگی، جواهری در قصر، جومونگ، امپراتور بادها، پرنسس جامیونگ و سریال های دیگر همه بر اساس رویدادهای تاریخی هستند، هرچند در آن از عناصر تخیلی نیز کار گرفته شده است.

خلاصه داستان سریال قصر بی رحم؛ جنگ گل ها

خلاصه داستان سریال قصر بی رحم؛ جنگ گل ها

همانطور که اشاره کردیم داستان این سریال از واقعیت های تاریخی دوران حکومت جوسئون روایت می کند که زمان آن به حدود سه نسل قبل از دوران دونگی، یعنی زمان حکومت پادشاه اینجو، شانزدهمین پادشاه سلسله جوسئون. در حالی که داستان دونگی مربوط به زمان پادشاه سوکجونگ، نوزدهمین پادشاه این سلسله است.

با این حال گفته شده که مضمون و محتوای اصلی این داستان درست مانند سریال دونگی است یعنی نبردی پنهان برای دسیسه بین صیفه های امپراتور تا با رساندن فرزندانشان به مقام ولیعهدی قدرت را به دست بگیرند.

شخصیت اصلی سریال قصر بی رحم، جو سو یونگ، صیغۀ سلطنتی است. او زنی زیبا اما بی‌رحم از طبقه نسبتا فرودست و فقیر کره است که زیباییش باعث شد تا صاحب قلب پادشاه اینجو شود. جو سو یونگ در این سریال سعی می کند تا از جایگاه‌اش برای بر هم زدن رابطه امپراتور و چانشینش سو هیون استفاده کند.

اگر این سریال را تماشا کنید شاید به این که او چقدر شخصیتی شبیه به بانو جانگ در سریال دونگی دارد، اطمینان پیدا کنید، زیرا او نیز درست مانند بانو جانگ که زنی زیبا از طبقه پایین جامعه بود و می خواست ملکه اینهیون را کنار بزند، می خواهد عنوان جوسئون را به دست بیاورد. درست این واکنشی است که دونگی در مقابل او دارد.

با این که سریال «قصر بی‌رحم؛ جنگ گل‌ها» مانند دونگی معروف نیست اما جذابیت داستان این سریال هیچ چیزی از دونگی کم ندارد، پس کمی وقت بگذارید و حتما آن را ببینید. در این سریال بازیگرانی چون کیم هیون جو در نقش جو سو یونگ و سونگ سون می در نقش ولیعهد حضور دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 87

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان