جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.3
(95)

ما باید در قرار ملاقات به چیزهای زیادی توجه کنیم – اینکه در مورد طرف مقابل چه طور فکر می‌کنیم، چگونه با رفتار او روبرو می‌شویم، آیا او انتظارات ما را برآورده می‌کند، آیا ما انتظارات او را برآورده می‌کنیم – به نظر می‌رسد که همه اینها بار زیادی روی دوش‌مان هستند اما با دانستن بدترین اشتباهات در ملاقات اول دست کم می‌توانید مطمئن باشید که خیلی هم خراب نمی‌کنید.

رایج ترین اشتباهات در ملاقات اول

اینکه از قبل بدانید که چه رفتارهایی می‌تواند مانع دوام رابطه شود، قطعا کمک کننده خواهد بود. در زیر ۱۳ مورد از رایج ترین اشتباهاتی که دو طرف ممکن است در قرار ملاقات‌شان مرتکب شوند، گردآوری شده است:

دیر رسیدن

دیر رسیدن

 این اشتباه، تاثیر مثبت اولین ملاقات را به باد فنا می‌دهد و تضمین می‌کند که طرف مقابل با ناراحتی شروع به گفتگو خواهد کرد. اگر نمی‌توانید از آن اجتناب کنید، با عذرخواهی پیامک ارسال کنید و پس از رسیدن دوباره عذرخواهی کنید.

بی ادبی به آدم‌ها

 هیچ چیز به اندازه بی ادبی با یک پیشخدمت، تحریک پذیری یا نفرت را نشان نمی‌دهد. اگر گارسون خیلی بد است، به فرد مورد علاقه‌تان بگویید که خیلی اوضاع پذیرایی خوب نیست و شاید بد نباشد دفعه بعد جای دیگری بروید اما ابدا با گارسون بدرفتاری نکنید.

سوال نکردن 

پرسیدن سوال نشان دهنده تعامل است. اگر سؤالی نپرسید، طرف مقابل‌تان تصور می‌کند که به او علاقه ندارید و بلافاصله علاقه خود را به شما از دست می‌دهد. اگر خجالتی هستید یا مطمئن نیستید که چه چیزی بپرسید، از قبل به برخی موضوعات فکر کنید.

صحبت از سابقه پزشکی غیر ضروری

صحبت از سابقه پزشکی غیر ضروری

هیچ کس نمی خواهد در مورد کولونوسکوپی شما در اولین قرار (یا دومین، سوم یا چهارم) بشنود. سابقه پزشکی خود را برای بعدها نگه دارید.

صحبت کردن در مورد روابط سابق

از صحبت در مورد روابط سابق‌تان پرهیز کنید مگر اینکه مستقیماً از شما خواسته شود. با انجام این کار به نظر می‌رسد که به جلو حرکت نکرده اید و در گذشته مانده‌اید. اگر از شما سوال شد، کوتاه‌ترین و زیباترین چیزی را که می‌توانید بگویید و با ظرافت و مودبانه موضوع را تغییر دهید.

آداب نامناسب حین صرف غذا

همه ما می‌دانیم که بزاق غذا را تجزیه می‌کند – نیازی نیست که آن را ببینیم! مراقب رفتار خود باشید.

چک کردن گوشی 

چک کردن تلفن باعث می‌شود به نظر برسد که حوصله‌تان سر رفته یا حواس‌تان جای دیگری است، که هیچ کدام برای فردی که با او هستید جذاب نیست. اگر مجبورید تلفن‌تان را چک کنید، عذرخواهی کنید، دلیل آن را توضیح دهید و سریع این کار را انجام دهید—یا چند دقیقه به دستشویی بروید و در آنجا انجام دهید.

صحبت در مورد شریک زندگی ایده آل‌تان

صحبت در مورد شریک زندگی ایده آل‌تان

 مشکل مطرح کردن چنین موضوعی این است که معمولاً با یک فهرست  بایدها یا ویژگی‌های خاص همراه است که اکثر مردم نمی‌توانند همه آنها را داشته باشند. صحبت از این موضوع بیشتر فرد مقابل‌تان را ناامید می‌کند تا اینکه او را جذب شما کند!

زیاد صحبت کردن

به خصوص اگر همه چیز در مورد شما باشد. مطمئن شوید که مکالمه در مورد هر دو طرف جریان دارد، و صحبت کردن را برای طرف مقابل سخت نکنید. اگر فردی که با او هستید زیاد صحبت نمی کند، سؤالات باز را امتحان کنید.

انتقاد بیش از حد از خود

مطلقاً نیازی به اعلام همه ایرادات‌تان در اولین قرار نیست. حیا و توضاع جذاب است; اما عزت نفس پایین هیچ جذابیتی ندارد!

لاف زدن در مورد درآمد، دارایی یا مهارت‌ها

لاف زدن در مورد درآمد، دارایی یا مهارت‌ها

لاف زدن به طور کلی کار درستی نیست. این رفتار شامل بحث درباره مبلغی که برای خانه جدید‌تان پرداخته‌اید یا توصیف شگفت انگیز بودن شما در اسکی و موارد اینچنینی است. گفتن اینکه تازه از سفر اروپا برگشته‌ام مشکلی ندارد. اما اینکه بگویید با کلاس درجه یک پرواز کرده‌اید و در یک هتل گران قیمت اقامت داشته اید، غیرضروری است.

سخنرانی در مورد اعتقادات 

دلیلی وجود ندارد که در اولین قرار ملاقات درباره سیاست یا مذهب بحث کنید: وقتی عقاید قوی دارید، به راحتی ممکن است کمی بیش از حد هیجان زده شوید و بحث بیهوده بالا بگیرد. هنگام بحث در مورد هر چیزی که در مورد آن با اشتیاق (یا عصبانیت) صحبت می‌کنید محتاط باشید و مطمئن شوید که طرف مقابل را تحت تأثیر قرار نمی‌دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 95

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان