جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

یافتن 3 تفاوت در تصاویر نهنگ آبی در 9 ثانیه

یافتن 3 تفاوت در تصاویر نهنگ آبی در 9 ثانیه
خواندن 3 دقیقه
3.3
(10)

آزمون تشخیص تفاوت تصاویر نهنگ: بیایید تفاوت‌ها را بیابیم! فقط آنهای که از همه تیزبین‌تر اند می توانند هر سه تفاوت این دو تصویر را در عرض 9 ثانیه بیابند. شما چطور؟ اگر می خواهید جواب این سوال را بدانید، پس آزمون تشخیص تفاوت تصاویر نهنگ را حل کنید!

تست ‌های یافتن تفاوت یک سرگرمی مفید هستند. آنها میزان توجه شما را به جزئیات محک می زنند. دانشمندان می گویند در نتیجه با انجام این بازی ها به صورت ناخود آگاه به جزئیات بیشتر دقت خواهید کرد. پس روزانه از انجام آنها غافل نشوید. تمرین روزانه این نوع چالش‌ها می تواند به بهبود حافظه و تمرکز هم برای کودکان و بزرگ‌ترها کمک کند.

تفاوت ها را بیابید

تصاویر نهنگ

تصویر بالا دو عکس یکسان از یک نهنگ آبی را کنار هم نشان می دهد. در نگاه اول، به نظر می رسد تفاوتی بین آنها وجود ندارد. اما همانطور که گفتیم آنها از هم 3 تفاوت دارند که شما باید همه آنان را در طول 9 ثانیه پیدا کنید.

آزمون شناسایی زن متاهل؛ به نظر شما کدام یک از این زنان متاهل است؟

زمان شما از الان شروع شد، شانس خوب!

.

.

آیا می‌توانید در طول 3 ثانیه زن ثروتمند را تشخیص دهید؟

بعضی از تفاوت‌ها راحت‌تر قابل مشاهده هستند، در حالی که برخی دیگر نیاز به دقت بیشتر دارند.

.

.

آزمون شناسایی اشتباه در: در 5 ثانیه اشکال تصویر را تشخیص دهید!

بهترین راه این است که با دقت به تصویر نگاه کنید و تمام تفاوت‌هایی که می‌توانید مشاهده کنید، را لیست کنید.

.

.

آزمون تشخیص آدم دروغگو: چه کسی غذای مرد را خورده است؟

عجله کنید! و… زمان تمام شد.

جواب آزمون تشخیص تفاوت تصاویر نهنگ

آیا توانستید تمام تفاوت‌ها را در مدت زمان مقرر پیدا کنید؟  به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم. اما اگر نه، ناراحت نباشید، می توانید تفاوت ها را در تصویر زیر ببینید.

تفاوت ها به شرح زیر است:

تفاوت های تصاویر نهنگ

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص تفاوت تصویر نهنگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مرتبط:

همه می توانند پل را ببینند، اما اگر بتوانید چهره را پیدا کنید بینایی 20/20 دارید!

۵ معمای سخت برای تست هوش!

چالش تصویری: در 7 ثانیه آخرین جاخالی را پر کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان