جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
28 بازدید

آزمون شناسایی اشتباه در: در 5 ثانیه اشکال تصویر را تشخیص دهید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی اشتباه در: در 5 ثانیه اشکال تصویر را تشخیص دهید!
خواندن 2 دقیقه
4
(5)

آزمون شناسایی اشتباه در: اگر بتوانید در 5 ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید، از هوش بالایی برخوردارید. معماها مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله خواننده را به چالش می کشند. در نتیجه با انجام این چالش ها می توانید ضریب هوشی و تمرکز تان را بهبود ببخشید.

چالش های ذهنی معمولا شامل حل یک پازل، یافتن یک شی یا تشخیص اشکال در تصویر است. به گفته دانشمندان تمرین منظم چنین چالش‌هایی به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی کمک می کند و همچنین ورزش سالمی برای مغز محسوب می شوند.

آیا هوش بالایی دارید؟ بیایید ببینیم چند مرده حلاجید!

آزمون شناسایی اشتباه در

اشتباه تصویر چیست؟

در تصویر فوق، یک در با قفل و دستگیره دیده می‌شود. شاید در نگاه اول همه چیز درست به نظر برسد، اما یک اشتباه فاحش در عکس وجود دارد. چالش برای خوانندگان این است که آن را در عرض 5 ثانیه پیدا کنند.

آزمون شناسایی اشتباه در یک تست خوب برای اندازه‌گیری ضریب هوشی شما خواهد بود. زمان شما الان شروع می‌شود.

.

.

.

عجله کنید؛ زمان زیادی نمانده.

.

.

.

و زمان تمام شد.

تبریک به خوانندگانی که موفق شدند در محدوده زمانی اشتباه را پیدا کنند. آن‌هایی که نتواستند، می توانند به پایین بروند و به پاسخ نگاه کنند.

جواب: اشتباه در

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه در: اشکال در اینجاست که قفل سوراخ کلید ندارد.

جواب آزمون شناسایی اشتباه در

اگر از حل این آزمون ذهنی لذت بردید، آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و ببینید که چه کسی زودتر می تواند متوجه اشتباه شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه در لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

همچنین تست ها و چالش های زیر را از دست ندهید:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان