جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
47 بازدید

آزمون تشخیص آدم دروغگو: چه کسی غذای مرد را خورده است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون تشخیص آدم دروغگو: چه کسی غذای مرد را خورده است؟
خواندن 3 دقیقه
2.9
(10)

در تست آزمون تشخیص آدم دروغگو دو زن و یک مرد دیده می‌شود. مرد یک اسنوبرد است که تازه از بازی با تخته اسکی‌اش برگشته است و کنار او دختری با کت و کلاه آبی آسمانی نشسته و یک لیوان نوشیدنی پر از یخ نیز در دست دارد. با این که از لباس مرد و زن پیدا است که هوا سرد است اما دختر روی به رویی مرد یک لباس یاسی و باز پوشیده اما خوب حالا بحث ما این نیست که آیا هوا سرد است یا خیر، بحث ما این است که چه کسی غذای مرد را خورده است؟!

آیا می‌توانید به این مرد کمک کنید تا بفهمد چه کسی غذایش را خورده و کدام زن دروغ می‌گوید.

آزمون تشخیص آدم دروغگو

آزمون تشخیص آدم دروغگو

وقتی مرد اسنوبرد از بازی برمی‌گردد و در جمع دوستانش می‌نشیند، کیفش را می‌گردد تا غذایی که با خود آورده را بخورد، اما می‌بینند که غذایی در کار نیست. بنابراین از دوستانش می‌پرسد کدام یک غذایش را خورده ولی هیچ کدام اقرار نمی‌کنند که چه کسی غذای این مرد را خورده است. جواب این دو زن در مقابل سوال او این است:

  • من تازه آمده ام و خبر ندارم چه کسی غذایت را خورده است.
  • دختر شال و کلاه دار هم می‌گوید که از صبح اینجا کنار آتش است و جز نوشیدنی که در دست دارد، چیز دیگری نخورده است.

مرد بلافاصله لبخند می‌زند و به یکی از آن‌ها شک می‌کند. حالا شما بگویید، واقعا چه کسی غذای مرد را خورده است؟

.

.

.

آیا می‌توانید تشخیص دهید دروغگو کیست؟

.

.

شاید به نظر سخت باشد، اما اگر کمی دقت کنید و از قدرت ذهن‌تان کمک بگیرید، به جواب درست پی خواهید برد.

.

.

جواب آزمون

آیا توانستید، به جواب درست دست پیدا کنید؟ به آن‌هایی که موفق شده اند، تبریک می‌گوییم، اما اگر هنوز نمی‌دانید دروغگوی درون تصویر کیست، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید.

تست هوش

بله زنی که لیوان نوشیدنی به دست دارد دروغ می‌گوید، زیرا با این که او از صبح در حال نوشیدن نوشیدنی‌اش اما یخ آن هنوز آب نشده است. پس او دروغگو است و غذای مرد را خورده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص آدم دروغگو لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان