جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
261 بازدید

محققان رابطه بین گروه خونی و عملکرد جنسی را کشف کردند

محققان رابطه بین گروه خونی و عملکرد جنسی را کشف کردند
خواندن 3 دقیقه
3.5
(11)

میلیون‌ها مرد در جهان به دلیل افزایش سن، چاقی و بیماری‌هایی مانند دیابت در اتاق خواب دچار مشکلاتی می‌شوند. اما اکنون دانشمندان کشف کرده‌اند که دلیل شگفت‌انگیز دیگری هم ممکن است برای عملکرد جنسی نامناسب آدم‌ها وجود داشته باشد: گروه خونی!

دانشمندان رابطه ای بین عملکرد جنسی و گروه خونی کشف کرده اند

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد مردانی که گروه خونی A، B  یا AB دارند، چهار برابر بیشتر از مردانی که گروه خونی O دارند، از ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ رنج می‌برند. این یافته‌ها به طور بالقوه قابل توجه هستند زیرا تخمین زده می‌شود که بیش از نیمی از مردان دارای گروه خونی A،  B یا AB هستند. در واقع می‌توان گفت به سختی ۴۴ درصد گروه خونی O دارند.

دانشمندان رابطه ای بین عملکرد جنسی و گروه خونی کشف کرده اند

دانشمندانی که این کشف را انجام داده اند می‌گویند که از تحقیقات قبلی حمایت می‌کند. تحقیقات قبل نشان می‌دهند که گروه خونی بر خطر ابتلا به بیماری قلبی هم تأثیر می‌گذارد. از هر ده مرد یک نفر در مقطعی از زندگی خود دچار اختلال نعوظ می‌شود. برخی از مطالعات نشان می‌دهند که بیش از یک سوم افراد بالای 40 سال مبتلا به این اختلال هستند.

اگرچه داروهایی مانند ویاگرا انقلابی در درمان ایجاد کرده‌اند، اما حدود 30 درصد از مردانی که این داروها را مصرف می‌کنند هیچ بهبودی مشاهده نمی‌کنند. تا به حال، پزشکان فکر می‌کردند عوامل مرتبط با سبک زندگی مانند سیگار کشیدن، اضافه وزن و فشار خون بالا محرک‌های کلیدی هستند.

اما آخرین مطالعه که توسط تیمی از دانشگاه اردو در ترکیه انجام شده است، نشان می‌دهد که بسیاری از افراد ممکن است به دلیل گروه خونی که با آن متولد شده‌اند در معرض خطر مشکلات نعوظ باشند.

محققان 350 مرد شصت ساله را انتخاب کردند و آنها را به دو گروه تقسیم کردند یکی افرادی که در ایجاد نعوظ مشکل داشتند و گروه بعدی افرادی که در حفظ نعوظ مشکل داشتند. هر کدام یک نمونه خون دادند تا گروه خونی‌شان مشخص شود.

نتایج این مطالعه نشان داد که مردان دارای گروه خونی A، B  یا AB سه تا چهار برابر بیشتر از افراد دارای گروه خونی O در اتاق خواب مشکل دارند. فقط 16 درصد از افراد گروه خونی O  در برانگیختگی مشکل داشتند، در حالی که 42 درصد از گروه‌های خونی A مشکل برانگیختگی داشتند.

کدام گروه خونی عملکرد جنسی بهتری دارد؟

حتی زمانی که محققان بررسی کردند که آیا این مردان سیگار می‌کشیدند یا فشار خون بالا داشتند، تفاوت‌ها همچنان قابل توجه بود.

مشخص نیست که چگونه گروه خونی ممکن است بر عملکرد جنسی تأثیر بگذارد، اما این تئوری که گروه خونی می‌تواند بر سلامتی تأثیر بگذارد ۱۰۰ سال پیش مطرح شد. از آن زمان، مطالعات ادعا کرده اند که گروه خونی ریسک ابتلا به بیماری‌های متعدد از جمله بیماری قلبی، سرطان، ناباروری و زخم معده را نیز تعیین می‌کند.

دکتر دیوید گلدمایر، متخصص پزشکی جنسی در کالج امپریال لندن، گفت: مردانی که گروه خونی A، B  یا AB  دارند، باید بیشتر از خود مراقبت کنند تا قلب و زندگی جنسی سالم‌تری داشته باشند. او می‌گوید: «آنها باید در مورد ورزش کردن و تغذیه سالم سخت‌گیرتر باشند.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان