جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.3
(9)

پیدا کردن مسیر درست در پیچ و خم های یک رابطه می‌تواند کار دشواری باشد. در حالی که مواجه شدن با برخی مشکلات کاملا طبیعی است، برخی از علائم هشدار دهنده وجود دارد که می‌گوید: “هی، شاید در یک رابطه اشتباهی باشی یا شاید اصلا این آدم به درد تو نمی‌خورد!” ما در این نوشتار به همین موضوع پرداخته‌ایم: نشانه های یک رابطه اشتباه که آینده‌ای هم برای‌تان نخواهد داشت. اگر هر یک از این موارد را در رابطه‌تان تجربه می‌کنید، احتمالا این رابطه برای شما نیست و بهتر است هر چه زودتر از آن خارج شوید.

درگیری مداوم بر سر چیزهای کوچک و بی‌اهمیت

درگیری مداوم بر سر چیزهای کوچک و بی‌اهمیت

یکی از اولین پرچم‌های قرمز که نشان‌دهنده یک رابطه پر از مشکل است، تضاد دائمی‌ در رابطه با نظرات و ایده‌هاست. اگر بیشتر اوقات درگیر بحث‌های داغ بر سر مسائل کوچک هستید، احتمالا به این معناست که رابطه بین‌تان چندان هم خوب نیست و لازم است در مورد آن تجدید نظر کنید. روابط سالم با برقراری ارتباط آزاد و سازش رشد می‌کند، بنابراین اگر روزهای شما پر از بحث های غیر ضروری است، بنشینید و حسابی در مورد ارتباط‌تان فکر کنید.

خستگی عاطفی و احساس محدودیت شدید

آیا احساس می‌کنید به لحاظ احساسی به شدت خسته هستید؟ یک رابطه نادرست می‌تواند احساس تخلیه عاطفی در شما ایجاد کند، مانند باتری که هرگز کاملاً شارژ نمی‌شود. در صورتی که متوجه شده‌اید بخش‌هایی از شخصیت‌تان، خواه رویاها و نظرات و خواه خصلت‌هایتان را پنهان می‌کنید، وقت آن رسیده است که کمی فکر کنید. یک رابطه باید به شما قدرت دهد که خود واقعی تان باشید، نه اینکه فردیت شما را تخریب کند.

میل به شکل دادن و تغییر دادن به شریک زندگی‌تان

میل به شکل دادن و تغییر دادن به شریک زندگی‌تان

آیا احساس می‌کنید در ماموریتی هستید که شریک زندگی خود را به کسی که نیست، تبدیل کنید؟ در حالی که برخی از سطوح رشد شخصی در یک رابطه طبیعی است، تمایل به تغییر اساسی طرف مقابلتان ممکن است نشانه عدم سازگاری میان شما باشد. یک رابطه سالم به هر دو فرد اجازه می‌دهد بدون احساس نیاز به تغییر هویت اصلی یکدیگر، رشد و تکامل پیدا کنند.

آسیب دیدن سلامتی

گاهی اوقات، عوارض یک رابطه اشتباه می‌تواند فراتر از عرصه عاطفی باشد و به صورت فیزیکی نیز نمود پیدا کند. مراقب علائم هشدار دهنده مانند خستگی مداوم، مشکلات سلامتی غیر قابل توضیح، مشکلات گوارشی یا مشکلات حافظه و گفتار باشید. بدن شما ممکن است سیگنال‌هایی را ارسال کند که نشان می‌دهد این رابطه بیشتر از آنکه مفید باشد آسیب زننده است و سلامتی‌تان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

عدم تعادل عاطفی و وجود ترس

آیا اغلب در رابطه خود احساس عدم تعادل یا تنهایی می‌کنید؟ این دو شاخص های احساسی می‌توانند پرچم های قرمز قابل توجهی باشند. اگر فکر تنهایی، شروع تازه یا آسیب رساندن به شریک زندگی تان شما را به هراس می‌اندازد، وقت آن است که یک قدم به عقب بردارید و پویایی موجود در رابطه‌تان را دوباره ارزیابی کنید. یک رابطه سالم باید به جای اضطراب و ترس، شادی، حمایت و رضایت به همراه داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان