جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
154 بازدید

تست تشخیص فردی از گذشته: آیا می‌توانید بگویید چه کسی به زمان حال تعلق ندارد؟

تست تشخیص فردی از گذشته: آیا می‌توانید بگویید چه کسی به زمان حال تعلق ندارد؟
خواندن 4 دقیقه
3.5
(318)

جذاب‌تر از تست تشیخص فردی از گذشته نمی‌توانید پیدا کنید. چالش شما در تست تشخیص فردی از گذشته، شناسایی فردی است که از گذشته به زمان حال آمده است. در این تصویر تعدادی از افراد را می‌بینید که در صف یک فروشگاه ایستاده‌اند تا پول خریدهایشان را بدهند. کارمند فروشگاه نیز با فرد رو به رویش در حال صحبت است. یکی از همین چهار نفر از گذشته آمده اند و شما باید او را تشخیص دهید. آیا می‌توانید به جواب درست برسید؟

در طول تاریخ افراد از معماها و بازی‌های فکری به عنوان معیاری برای سنجش هوش‌شان استفاده کرده اند. امروزه با روی کار آمدن تکنولوژی مدرن و ظهور رسانه‌های بصری، بازار معماها بیشتر از پیش رونق گرفته است.

اگر شما هم می‌خواهید میزان هوش تان را بسنجید، به این تست جالب پاسخ درست بدهید.

آزمون تشخیص فردی از گذشته

تست تشخیص فردی از گذشته

به تصویر نگاه کنید، همانطور که گفتیم 4 نفر داخل عکس دیده می‌شود، یک کارمند فروشگاه که در حال بحث با یک مشتری است. نفر بعدی زنی با موهای قرمز است. او نیز منتظر است تا صحبت مشتری پایان پیدا کند. مرد کت و شلواری پشت سر او نیز ظاهرا خیلی عجله دارد و به ساعتش نگاه می‌کند. پشت سر او نیز یک زن با پیراهن آبی دست به کمر ایستاده تا باقی مشتری ها پولشان را بپردازند. حالا آنچه از شما در تست تشخیص فردی از گذشته خواسته شده، پیدا کردن کسی است که از زمان گذشته به حال آمده است. پیدا کردن این فرد کار سختی نیست، کافی است کمی بیشتر دقت کنید.

سرنخ تصویر

شاید فکر کنید پیدا کردن این فرد خیلی دشوار و پیچیده است اما این طور نیست. اگر به توضیحات بالا دقت کرده باشید و با حواس جمع و تمرکز بالا به تصویر نگاه کنید، می‌توانید به جواب برسید. سرنخ مهم تر این که سعی کنید یک فرد از گذشته را تصور کنید. اگر کسی از گذشته آماده باشد، چه شکی خواهد بود و چه لباسی به تن خواهد داشت؟ آیا می‌توان از ظاهر چنین افرادی تشخیص داد که از گذشته آمده است یا خیر؟

تلاش کنید، حتما موفق خواهید شد!

.

.

.

.

عجله کنید! به افراد دقت کنید و ظاهر آن ها را از نظر بگذرانید!

تست تشخیص فردی از گذشته

.

.

.

جواب

پازل ها و معماها روشی عالی برای تقویت عملکرد مغز هستند. هرچند برخی از آن‌ها آسان حل می شوند اما برای برخی دیگر نیاز به زمان بیشتری دارید تا آن ها را حل کنید. با این حال به قول ما حل کردن این آزمون های جذاب هم فال است و هم تماشا! از پازل ها و معماها هم به عنوان سرگرمی استفاده کنید و هم عملکرد مغز خود را تقویت کنید. خوب به هر حال، باید تا کنون به جواب رسیده باشید. آیا توانستید فردی که از گذشته آمده را تشخیص دهید؟ اگر پاسخ شما منفی است، ناراحت نباشید، ما جواب را این زیر با شما به اشتراک گذاشته ایم.

به پاسخ تست تشخیص فردی از گذشته نگاه کنید:

تست تشخیص فردی از گذشته

بله جواب ساده بود، کسی که از گذشته آمده است، همان زن با پیران آبی است که کیف پولش را دور کمرش بسته است. قدیمی‌ها کیف پولشان را دور کمرشان می‌بستند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست تشخیص فردی از گذشته لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

پازل مکعب روبیک: قطعه درست را انتخاب کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 318

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان