جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
47 بازدید

هیچ کس نمی تواند گربه مخفی در میان کاپ کیک ها را پیدا کند

هیچ کس نمی تواند گربه مخفی در میان کاپ کیک ها را پیدا کند
خواندن 3 دقیقه
3.6
(17)

آزمون یافتن گربه مخفی: این چالش بینایی خیلی دشوار است، ادعا شده است حتی تیزبین ترین چشم ها نیز به راحتی نمی توانند گربه را پیدا کنند. آیا می توانید ثابت کنید که از بقیه تیزبین تر است هستید؟

تست های بینایی آنلاین مانند آزمون یافتن گربه مخفی به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشم های خود را بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه روزانه شما را به انجام چنین چالش های سرگرم کننده و مفید دعوت می کند.

آیا می توانید گربه را پیدا کنید؟

این تست بینایی برای به چالش کشیدن مهارت های بینایی شما طراحی شده است. فقط تیزبین ترین افراد می توانند گربه را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنند. گربه به طرز عالی در میان کیک ها استتار شده است، بنابراین باید از تمام مهارت های خود برای پیدا کردن آن استفاده کنید. به دنبال تفاوت های ظریف در رنگ، شکل و بافت باشید.

گربه را در بین کاب کیک ها پیدا کنید

با این حال، به یاد داشته باشید که جواب آزمون یافتن گربه پنهان در انتهای صفحه قرار دارد. هر وقت 8 ثانیه شما تمام شد به پایین بروید و از صحت پاسخ خود مطمئن شوید.

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است!

گربه را پیدا کردی؟ اگر چنین است، تبریک می گویم! شما یکی از معدود افرادی هستید که موفق شده این بازی را حل کند.

پاسخ آزمون یافتن گربه مخفی

اگر نتوانستید گربه پنهان شده را در تصویر پیدا کنید، نگران نباشید. برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

گربه مخفی در میان کابکیک ها

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام آزمون تشخیص گربه دعوت می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن گربه مخفی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون تشخیص نامزد مرد: کدامیک از این 3 زن نامزد مرد است؟

فواید حل تست های بینایی

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی مانند آزمون یافتن گربه مخفی است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند.

طاوس یا شعله؟ آنچه اول می بینید شخصیت شما را فاش می کند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 17

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان