جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
12 بازدید

تست قدرت بینایی گربه سیاه: آیا می‌توانید در جشن هالووین گربه را تشخیص دهید؟

تست قدرت بینایی گربه سیاه: آیا می‌توانید در جشن هالووین گربه را تشخیص دهید؟
خواندن 3 دقیقه
3.4
(19)

تست قدرت بینایی گربه سیاه: ظاهرا در این تصویر که نشان از جشن هالووین دارد، 8 ثانیه فرصت دارید تا گربه سیاه را شناسایی کنید.

پازل‌های تصویری برای یافتن اشیاء یا حیوانات پنهان می‌توانند قدرت بینایی و ضریب هوشی شما را محک بزنند، زیرا با استفاده از انواع مهارت های شناختی مانند ادراک بصری، توجه، تمرکز، حافظه و تقویت حس کنجکاوی می‌توان قدرت ذهن را تقویت کرد. بنابراین اگر می‌خواهید قدرت حافظه قوی و ذهن همچنان خلاق داشته باشید، بهتر است تست قدرت بینایی گربه سیاه را حل کنید.

تست قدرت بینایی گربه سیاه

تست قدرت بینایی گربه سیاه

تعدادی از مطالعات نشان داده اند که پازل های تصویری می توانند تأثیر مثبتی بر قدرت بینایی و IQ داشته باشند. به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد کودکانی که به طور منظم پازل های تصویری را حل می کنند، در مقایسه با همسالان خود که سرگرمی مانند حل معماها ندارند، دقت بینایی و مهارت های پردازش بصری بهتری دارند.

خوب با این اوصاف آیا دوست دارید تست قدرت بینایی گربه سیاه را حل کنید؟ پس بیایید به تصویر نگاه کنیم:

از مهارت بینایی‌تان مطمئن هستید؟ اگر بله پس شروع کنیم. فراموش نکنید که شما برای تشخیص گربه سیاه تنها 8 ثانیه فرصت دارید و باید به دقت به تصویر جشن هالووین 2023 دقت کنید. چه فضای خوف ناکی دارد.

سرنخ: گربه در میان تزئینات هالووین به خوبی خودش را استتار کرده است.

این یک چالش سخت و پیچیده است و حل آن حتی برای تیزبین ترین افراد هم چالش برانگیز است. اما اگر خوب دقت کنید می‌توانید این گربه چموش را پیدا کنید. گربه سیاه به احتمال زیاد در کنار یکی از کدو تنبل‌ها یا سایر تزئینات پنهان خواهد شد.

زمان شما از حالا شروع شد!

1

2

3

4

5

6

7

8

زمان به پایان رسیده است!

گربه سیاه را پیدا کردی؟ اگر این کار را کردید، تبریک می گویم! شما چشمانی تیزبین و جزئی نگر دارید.

پاسخ تست هوش تصویری هالووین

با این حال اگر هنوز به دنبال این گربه هستید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید.

بله! گربه سیاه در سایه درخت پنهان شده است.

تست هوش

خوب همانطور که میدانید فردا جشن هالووین 1402 است و اگر قرار است جشن بگیرید، حتما تست قدرت بینایی گربه سیاه را با دوستان و خانواده تان حل کنید و قدرت بینایی آن ها را نیز به چالش بکشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست قدرت بینایی گربه سیاه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 19

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان