جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
50 بازدید

معمای بطری و آب: در 15 ثانیه بگویید کدام بطری اول پر می شود؟

معمای بطری و آب: در 15 ثانیه بگویید کدام بطری اول پر می شود؟
خواندن 4 دقیقه
3.2
(24)

معمای بطری و آب: آیا می توانید تشخیص دهید کدام بطری اول پر آب می شود؟ این معمای جذاب برای آزمایش ضریب هوشی و دقت مغز شماست. چالش این است که در عرض 15 ثانیه به این سوال جواب دهید!

آیا می دانید بازی‌های فکری و تست های هوش تقویت‌کننده عالی برای خلق و خو هستند؟ از نظر علمی ثابت شده‌ که انجام اینگونه تست ها ظرفیت های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری مانند معمای بطری و آب شما را باهوش‌تر و ریزبین‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

معمای بطری و آب؛ کدام بطری اول پر می شود؟

کدام بطری اول پر می شود

در تصویر بالا باید حدس بزنید کدام بطری اول پر می شود. تصویر 7 بطری را نشان می‌دهد که به یک شیر آب متصل هستند. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا با یک نگاه به تصویر معمای بطری و آب را در 15 ثانیه حل کنید! سازنده این معما ادعا می کند که حل کردن معمای بطری و آب برای افراد باهوش مانند آب خوردن است.

برای رسیدن به جواب باید مسیر آب را با دقت بررسی کنید. با این حال، پاسخ معمای بطری و آب در پایین صفحه قرار دارد:

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای بطری و آب

در این معمای، تنها کاری که باید انجام می‌دادید این بود که به لوله های اتصالی که از طریق آنها آب به داخل بطری ها جریان می یابد، نگاه می کردید. بیایید جریان آب را باهم بررسی کنیم:

  • آب ابتدا از بطری شماره 1 وارد بطری شماره 2 و سپس شماره 3 می شود.
  • اگر دقت کنید لوله اتصال بطری شماره 1 و شماره 2 مسدود شده است. بنابراین، آب به بطری های شماره 6 و 4 نیز نمی رسد.
  • اکنون آب فقط به بطری شماره 3 سرازیر می شود.
  • اکنون فقط بطری های شماره 5 و شماره 7 باقی مانده است. با این حال، مسیر بطری شماره 7 مسدود شده است.
  • پس ابتدا بطری شماره 5 پر می شود!

آزمون شناسایی مرد مخفی: در طول 9 ثانیه مرد پنهان درون بازار را پیدا کنید!

بنابراین، پاسخ معمای بطری و آب این است که آبی که از بطری شماره 1 سرازیر می شود، ابتدا بطری شماره 5 را پر می کند زیرا لوله های اتصال به بطری شماره 2 و بطری شماره 7 مسدود شده اند.

جواب معما

اگر موفق شدید این معمای پیچیده را حل کنید به شما تبریک می گوییم. مطمئنا وقتی پاسخ را فقط در چند ثانیه می‌فهمید، احساس خوبی دارد. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست ضریب هوشی شما بود. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای بطری و آب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

پازل مکعب روبیک: قطعه درست را انتخاب کنید!

فواید حل معماها

معماها و بازی های ذهنی درک و خلاقیت مغز ما انسان ها را بهبود می بخشد. زیرا ما می توانیم از آن‌ها چیزهای جدیدی را به صورت ناخودآگاه بیازموزیم. برخی از معماها به ما کمک می کنند تا با یکدیگر پیوند برقرار کنیم، وقتی با هم به صورت گروهی معما یا پازلی را حل می کنیم، به یک تیم تبدیل می شویم. با حل این معما شما می توانید به مغز خود تمرین و استراحت کوتاه اما موثری دهید. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

آزمون یوزپلنگ مستتر: آیا در 8 ثانیه یوزپلنگ را پیدا کرده می توانید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 24

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان