جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
25 بازدید

آزمون دقت ذهن با تصویر: چه چیزی روی میز جفت ندارد؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون دقت ذهن با تصویر: چه چیزی روی میز جفت ندارد؟
خواندن 2 دقیقه
3.5
(273)

آزمون دقت ذهن با تصویر: در این بازی سرگرم کننده سعی کنید شیء را که جفت ندارد، شناسایی کنید. شاید فکر کنید که این کار ساده ای است، اما برای حل این بازی فقط 9 ثانیه وقت دارید.

چقدر باهوش هستید؟ راه های متعددی برای پاسخ به این سوال وجود دارد. کافی است به آنها عمل کنید تا بفهمید چقدر باهوش و به روز هستید. یکی از راه های ساده برای محک زدن هوش، انجام معماها، پازل ها و بازی های فکری است. دانشمندان می گویند هوش با میزان دقت و توجه رابطه مستقیمی دارد. امروز هم مانند روزهای دیگر شما را با یک ورزش ذهن جذاب به چالش می کشیم. پس بیایید شروع کنیم.

آزمون دقت ذهن با تصویر

تصویر سفره سر میز

در تصویر بالا باید چیزی را که جفتش داخل عکس نیست مشخص کنید. آیا فکر می کنید می توانید این چالش را در طول 9 ثانیه حل کنید؟

لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا دریافتن پاسخی ساده، می تواند کاری دشوار باشد. با این حال به یاد داشته باشید که پاسخ آزمون دقت ذهن با تصویر در پایین صفحه قرار دارد، اما خیلی دور نروید و تقلب نکنید.

معما های فکری سخت و پیچیده که حل‌شان به قدرت فکری فوق العاده نیاز دارد!

.

.

تست هوش: آیا می‌توانید 3 تفاوت درون تصویر را پیدا کنید؟

.

.

آزمون تشخیص کفشدوزک متفاوت: آیا می توانید این چالش را در 5 ثانیه حل کنید؟

.

.

معمای بادکنک و طناب: کدام بادکنک در دست پسر است؟

جواب

اگر به تمام چیزهای موجود روی میز دقت کنید، می توانید چیزی را که جفت ندارد، شناسایی کنید. به هر حال، تنها چیزی که جفت خود را در تصویر ندارد، دستمال سفره است.

شی که جفت ندارد

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون دقت ذهن با تصویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

12 ثانیه برای تشخیص تفاوت های این دو تصویر وقت دارید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 273

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان