جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
31 بازدید

تست هوش: آیا می‌توانید 3 تفاوت درون تصویر را پیدا کنید؟

تست هوش: آیا می‌توانید 3 تفاوت درون تصویر را پیدا کنید؟
خواندن 2 دقیقه
3.7
(34)

آزمون تشخیص تفاوت تصویر خرگوش: سه تفاوت بین دو عکسی که رو به رویتان قرار دارد، وجود دارد که شما باید آن ها را پیدا کنید. آیا می توانید تمام تفاوت ها را در 9 ثانیه تشخیص دهید؟

تشخیص تفاوت بین دو تصویر تقریبا مشابه کار آسانی نیست. این تفاوت ها می تواند هر چیزی باشند، از موقعیت یک جسم گرفته تا رنگ و شکل آن. به هر حال، انجام منظم چنین چالش های می‌توانند به بهبود تمرکز و مهارت بینایی شما کمک کنند.

آزمون تشخیص تفاوت تصویر خرگوش

آزمون تشخیص تفاوت تصویر خرگوش

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، می توانید دو عکس مشابه ببینید که یک خرگوش روی یک تخم مرغ رنگی خوابیده است. شب است و آسمان مهتابی شما هم مامور شده اید تفاوت های میان تصاویر را پیدا کنید، به این شرط که خرگوش را بیدار نکنید. دو تصویر در نگاه اول تقریبا یکسان به نظر می رسند. با این حال، 3 تفاوت بین آنها وجود دارد. آیا می توانید همه تفاوت ها را در طول 9 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

آزمون تشخیص تفاوت تصویر خرگوش

.

جواب

9 ثانیه شما تمام شده است

به آن گروه از خوانندگان که موفق شده اند همه تفاوت ها را پیدا کنند، تبریک می گوییم. این یعنی شما از مهارت بینایی فوق العاده‌ای برخوردار هستید. اما اگر نتوانستید همه تفاوت ها را پیدا کنید، نگران نباشید. با تمرین بیشتر حتما موفق می‌شوید.

به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ آزمون تشخیص تفاوت تصویر خرگوش را فاش کنیم.

تفاوت ها به شرح زیر است:

تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص تفاوت تصویر خرگوش لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 34

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان