جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
23 بازدید

آزمون شناسایی طاووس متفاوت: کدام طاووس با بقیه فرق دارد؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی طاووس متفاوت: کدام طاووس با بقیه فرق دارد؟
خواندن 3 دقیقه
3.8
(9)

در تصویر آزمون شناسایی طاووس متفاوت می توانید چندین ستون و ردیف از طاووس ها رنگارنگ را مشاهده کنید. همه طاووس ها به جز یکی درست عین هم هستند. امروز ما شما را به چالش می کشیم تا زیر 9 ثانیه طاووس که با بقیه فرق دارد را تشخیص دهید.

بازی های فکری اغلب برای سرگرم شدن و تعیین ضریب هوشی افراد انجام می شوند. این آزمون توانایی های شناختی فرد را می سنجند، یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی. انواع مختلفی از بازی های فکری وجود دارد، این تست ها اغلب جامع و خسته کننده هستند. خوشبختانه، چالش امروز آزمون شناسایی طاووس متفاوت یک راه هیجان انگیز و سرگرم کننده برای محک زدن ضریب هوشی شما است.

آزمون شناسایی طاووس متفاوت

آزمون شناسایی طاووس متفاوت

در تصویر بالا باید تشخیص دهید که کدام یک از طاووس ها با از بقیه متفاوت است. به گفته طراح این بازی: یک فرد باهوش و تیزبن می تواند این چالش را عرض 9 ثانیه شناسایی کند. لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست.

به هر حال، جواب آزمون شناسایی طاووس در پایین صفحه قرار دارد. زمانی که 9 ثانیه شما به پایان رسید، به انتهای صفحه بروید و پاسخ خود را بررسی کنید.

.

.

.

سرنخ: به رنگ طاووس ها دقت کنید.

.

.

.

پاسخ

در این پازل تصویری، شما باید در میان 8 ردیف از طاووس هایی مشابه به هم، پرنده متفاوت را پیدا می کردید. اگر موفق شدید، به شما تبریک می گوییم.

به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ درست را فاش کنیم:

آزمون شناسایی طاووس متفاوت

پاسخ آزمون شناسایی طاووس متفاوت: طاووسی که در ردیف دوم قرار دارد در مقایسه با طاووس های دیگر رنگ روشن‌تری دارد.

برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای محک زدن بینایی شما هستند. این چالش را با خانواده و دوستان تان شریک سازید و ببینید چه کسی می تواند طاووس را سریع‌تر از همه پیدا کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی طاووس متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان