جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
91 بازدید

آزمون تشخیص زامبی: زامبی را در 3 ثانیه پیدا کنید!

آزمون تشخیص زامبی: زامبی را در 3 ثانیه پیدا کنید!
خواندن 4 دقیقه
3.9
(17)

آزمون تشخیص زامبی: فقط باهوش ها می توانند زامبی را در 3 ثانیه شناسایی کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟ اکنون هوش خود را آزمایش کنید.

راه های زیادی برای سنجش هوش وجود دارد. شما هر روزه در فضای مجازی با تست های زیادی روبرو می شوید. هر کدام از این تست ها می تواند بخشی از جنبه های شخصیتی و همچنین میزان ضریب هوشی شما را بررسی کنند. این تست ها همچنین مغز ما را به تفکر و فعالیت بیشتر وا می دارد. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره در تلاش است تا با ارائه چنین آزمون هایی ضمن ایجاد فضای سرگرمی برای خوانندگان خود، هر چه بیشتر آنان را با انواع تست های هوشی آشنا سازد. خوب، آیا آماده اید؟ پس با خبرنامه همراه باشید.

آزمون تشخیص زامبی

در تصویری که در زیر به اشتراک گذاشته شده است، یک مسابقه بسکتبال را نشان می دهد. شما می توانید تماشاچیان را ببینید که تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنند. به هر حال، اگر دقت کنید، یک زامبی در میان جمعیت است. آیا می توانید آن را در 3 ثانیه پیدا کنید؟

زامبی را پیدا کنید

آزمون تشخیص زامبی برای آزمایش ضریب هوشی و مهارت های ذهنی شما طراحی شده است. اکنون حواس تان را جمع کنید و زامبی را تشخیص دهید.

.

.

.

فواید معماها

معماها و بازی های فکری برای سنجش میزان هوش، دقت، بینایی و در نهایت آزمایش مغز طراحی شده اند. این بازی های سرگرم کننده به شما این امکان را می دهد تا خارج از چارچوب فکر کنید و در هر شرایط سخت روی پای خود بایستید. همچنین این معماها به صورت خواسته یا ناخواسته ذهن ما را به تفکر وا می دارند. در نهایت هم سرگرم می شوید و هم خلاقیت را به ذهن تان باز می گردانید.

ادعا شده است که تنها افراد باهوش می توانند آزمون تشخیص زامبی را حل کنند. تست های هوش برای ارزیابی مغز ما مهم هستند. در برخی افراد دانستن سطح هوشی به آن‌ها کمک می کند تا اعتماد به نفس و روحیه خود را بهبود بخشند، بیشتر تلاش کنند و با چالش های مختلف بهتر مقابله کنند. امروزه روانشناسان و جامعه‌شناسان از این آزمون ها برای بررسی ویژگی‌های انسانی و عوامل آن‌ها بهره می‌گیرند؛ ویژگی‌هایی مانند تاثیرات ژنتیک، اقتصاد، نژاد و غیره در میزان هوش کودکان و حتی بزرگسالان.

یکبار دیگر به تصویر نگاه کنید:

دوباره به تصویر نگاه کنید

.

در تست هوش امروز کدام دختر ممکن است بمیرد؟

.

.

آیا موفق به شناسایی زامبی شدید؟

به خوانندگانی که زامبی را دیده اند تبریک می گویم. کسانی که نتوانستند می توانند برای دیدن جواب به زیر اسکرول کنند.

پاسخ آزمون تشخیص زامبی

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست. یک تحقیق جدید نشان می دهد که چالش های ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. بنابراین با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش تری داشته باشید. پس از حل کردن این آزمون ها غافل نشوید.

زامبی-در-میان-تماشاچیان

جواب آزمون تشخیص زامبی: خانم دم اسبی زامبی است.

این بازی را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی سریع‌تر از دیگران پاسخ را پیدا می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص زامبی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست بینایی: آیا می توانید سیندرلا را در این تصویر پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 17

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان