جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
58 بازدید

پدر واقعی کودک کیست؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
پدر واقعی کودک کیست؟
خواندن 3 دقیقه
4.5
(15)

آیا می توانید پدر کودک را در تصویر تست هوش پازل تشخیص دهید؟ اگر به تصویر نگاه کنید 3 مرد را می‌بینید که سمت چپی با خالکوبی های روی بدنش مدعی است که کودک پسر او است. وسطی یک کودک خندان به بغل ایستاده و سمت راستی با گونه های سرخ به سر و صدای مرد سمت چپی نگاه می‌کند. حالا شما تشخیص دهید چه کسی راست می‌گوید و پدر این کودک کیست؟

تست هوش پازل

تست هوش پازل

خبرنامه تلاش دارد هر روز با معماها و بازی های فکری جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است. امروز با تست هوش پازل که باید در آن پدر کودک را تشیخص دهید در خدمت شما هستیم.

.

.

.

.

.

کمی بیشتر دقت کنید تا پدر کودک را تشخیص دهید!

تست هوش پازل

آیا می توانید پدر کودک را شناسایی کنید؟ تصویر تست هوش پازل تصویری سناریوی جالبی دارد. سه مرد کنار هم ایستاده اند، وسطی یک کودک خندان و شاد در بغل دارد و گیج به دو مرد کناریش نگاه می‌کند. مرد سمت چپی بی‌نهایت شاکی است و با فریاد می‌گوید که این کودک من است. اما سمت راستی با آن لباس خردلی رنگ ظاهرا زیاد هم مطمئن نیست و به نظر دروغ می‌گوید. اما این شما هستید که باید بگویید کدام مرد راست می‌گوید و پدر واقعی کودک کیست!

.

.

.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و تست های هوش مانند تست هوش پازل را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، آیا توانستید پدر کودک را شناسایی کنید؟

جواب تست هوش امروز

محققان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. حل چنین تست های می تواند ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت کند، سرعت عملکرد مغز و چشم ها را بهبود بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت باشد. به هر حال، اگر به این بخش از مطلب رسیده اید، پس یعنی به جواب خود شک دارید. بیایید یک بار دیگر تصویر را با هم بررسی کنیم:

تست هوش

بله اگر به خالکوبی روی دست مرد و گوشه پتوی پسر نگاه کنید می‌فهمید که پدر او کی است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی میمون پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 15

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان