جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.5
(137)

دیزنی که پر از پرنسس زیبا و شخصیت‌های نیک رفتار نیست! دنیای دیزنی هم زشتی‌های خودش را دارد و این موضوعِ نوشتار حاضر است. ما در این نوشتار زشت ترین شخصیت های دیزنی را گردآوری کرده‌ایم. در انتهای مقاله برای‌مان بنویسید که آیا با ما موافق هستید یا نه؟!

زشت ترین شخصیت های دیزنی

فهرست زیر برخی از زشت ترین شخصیت های دیزنی هستند:

اورسولا در پری دریایی کوچک

 اورسولا در پری دریایی کوچک - زشت ترین شخصیت های دیزنی

اورسولا زشت ترین شخصیت دیزنی است. از لحظه ای که برای اولین بار دیده شد، فهمیدیم که او یک جادوگر دریایی است. معمولاً یک شخصیت جادوگر با زیبایی همراه نیست. جادوگرها نقطه مقابل پرنسس‌ های دیزنی هستند.

ملکه قلب‌ها در آلیس در سرزمین عجایب

ملکه قلب‌ها در آلیس در سرزمین عجایب

ملکه قلب‌ها کسی است که در سراسر فیلم درباره او زیاد می‌شنویم. وقتی به خوبی به ملکه قلب‌ها نگاه می‌کنیم، او زنی با چهره قرمز و وزن بسیار زیاد است.

دریزلا و آناستازیا ترمین در انیمیشن سیندرلا

دریزلا و آناستازیا ترمین در انیمیشن سیندرلا

دریزلا و آناستازیا، اسم همه خواهرهای ناتنی‌ را بد کردند! این دو نفر از زشت ترین شخصیت های دیزنی هستند. آنها دائماً سیندرلا را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، حتی تا آنجا پیش می‌روند که لباسی را که او برای رفتن به مراسم از روی حسادت ساخته بود پاره می‌کنند. بدترین چیز در مورد این دو شخصیت زشت دیزنی نفرت آنها از سیندرلاست.

اسکار در شیر شاه

اسکار در شیر شاه

اسکار برادر نه چندان خوش شانس موفاسا است. او برای به دست آوردن سهم خود از پادشاهی و تمام امتیازات آن که معتقد است لیاقتش را دارد، هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد. اسکار سرزمین غرور و گروه کفتارها را کنترل می‌کند.

یزما از زندگی جدید امپراتورها

یزما از زندگی جدید امپراتورها - زشت ترین شخصیت دیزنی

یزما بامزه ترین شخصیتی است که در این لیست باید باشد. بر خلاف ملکه قلب‌ها و اورسولا، یزما لاغر، ضعیف و تقریباً بدون مو است.

او جذاب نیست و در واقع یکی از زشت ترین شخصیت های دیزنی تلقی می‌شود!

کوازیمودو از گوژپشت نوتردام

کوازیمودو از گوژپشت نوتردام

کوازیمودو یکی از شیرین ترین شخصیت ‌های زشت دیزنی است. او بسیار مهربان است و همیشه هدفش این است که کار درست را انجام دهد، اما با ناهنجاری کمر به دنیا آمده و قوز زشتی دارد. او در صدر فهرست شخصیت‌های زشت مرد دیزنی قرار می‌گیرد. اگرچه او زشت است، اما همچنان یکی از شخصیت‌های مورد علاقه افراد زیادی است.

ادنا مود از شگفت‌انگیزان

ادنا مود از شگفت‌انگیزان

ادنا مانند آدم‌های سرسختی است که در زندگی‌تان احتمالا بارها دیده‌اید. او سرسخت و مطالبه گر است. ادنا جوجه اردک زشت فیلم است و شخصیتی از دیزنی در فیلم‌های شگفت انگیزان و شگفت انگیزان 2 که ما را در حال خنده نگه می‌دارد!

فیل از هرکول

فیل از هرکول

فیل کوتاه قد و کمی چاق است و خلق و خوی آتشین دارد. فقط هرکول است که حوصله ی تحمل شیطنت ‌های فیل را دارد.

مادر گاتل

مادر گاتل

مادر گاتل، یک زن مسن ضعیف با پوست چروکیده است. سن واقعی او صدها سال است، و او نمی‌تواند بدون استفاده از جادوی موهای طلایی راپونزل زنده بماند. مادر گاتل بسیار خودخواه است و از توانایی نقش بازی کردن خود برای راضی کردن راپونزل و رسیدن به آنچه می‌خواهد استفاده می‌کند.

جعفر از علاءالدین

جعفر از علاءالدین - زشت ترین شخصیت های دیزنی

جعفر یکی از افرادی است که دارای عقده خودبرتربینی گسترده است. پس از تلاش‌های ناموفق زیاد، او نتوانست با استفاده از شخصیت خود، پرنسس یاسمین را به ازدواج راضی کند.

رز از شرکت هیولاها

رز از شرکت هیولاها

رز یکی از زشت ترین شخصیت ‌های دیزنی است. او صدایی به یاد ماندنی دارد و شبیه موجودی مثل حلزون عبوس با کت قرمز، عینک نوک تیز و موهای خاکستری است. هنگامی که پیکسار رز را در هیولاها معرفی کرد، او بلافاصله به عنوان یک شخصیت زشت در کارتون شناخته شد.

رندال از شرکت هیولاها

رندال از شرکت هیولاها

ترساندن یکی از چیزهای مورد علاقه رندال است. رندال یک آفتاب پرست بنفش است اما اغلب شکل خود را تغییر می‌دهد تا بسیار ترسناک باشد.

اوگو از زشت ترین شخصیت های دیزنی

اوگو از زشت ترین شخصیت های دیزنی

اوگو عموی لوکا است که در یکی از عمیق‌ترین قسمت‌های اقیانوس زندگی می‌کند و به دلیل درخواست مادرش سعی می‌کند لوکا را برای زندگی با خودش ببرد. اوگو دارای دندان‌های تیز است که ممکن است کودکان خردسال را بترساند.

اسمی از پیتر پن

اسمی از پیتر پن

اسمی نقش برجسته کمدی در پیتر پن است. او دستیار کاپیتان هوک است. اسمی قد کوتاه، کمی چاق و کچل است، مرد میانسالی که در درجه اول بد است اما می‌تواند روزی پسر خوبی شود.

خیلی بد است که تینکر بل نمی‌تواند از جادوی خود برای تبدیل اسمی به یک شاهزاده قد بلند و خوش تیپ استفاده کند.

لفو از دیو و دلبر

لفو از دیو و دلبر - زشت ترین شخصیت دیزنی

لفو دوست حامی اما احمق گاستون است. هیچ کس او را جدی نمی‌گیرد. او به گاستون بسیار وفادار است و هر کاری برای او می‌کند. لفو قدکوتاه و چاق است!

جامبو از لیلو و استیچ

جامبو از لیلو و استیچ

جامبو بیگانه ای است که استیچ را در فیلم لیلو و استیچ خلق کرد. بیشتر مردم در مورد این شخصیت زشت دیزنی چیزی نمی‌دانند. او از یک اسب آبی الگوبرداری شده است، که بازوها و پاهای غول‌پیکر او را توضیح می‌دهد!

هفت کوتوله از سفید برفی

هفت کوتوله از سفید برفی

برخی از طرفداران هفت کوتوله، آنها را زشت می‌دانند و برخی از طرفداران دیزنی فکر می‌کنند که هفت کوتوله شایان ستایش هستند. آنها گروهی از کوتوله‌ها با ویژگی‌های متمایز هستند اما انصافا چهره زیبایی ندارند!

فورکی از داستان اسباب بازی

فورکی از داستان اسباب بازی

فورکی هم یکی از زشت ترین شخصیت های دیزنی است. او یک اسباب بازی است که توسط بانی ساخته شده است.  فورکی بر خلاف همه اسباب بازی‌های دیگر است. او احساس می‌کند که جایش آنجا نیست و سعی می‌کند فرار کند، اما وودی به او اجازه نمی‌دهد زیرا او اسباب بازی مورد علاقه جدید بانی است. در نهایت، او متوجه می‌شود که دقیقاً در جایی است که باید باشد.

مادام مدوزا از انیمیشن نجات دهندگان

مادام مدوزا از انیمیشن نجات دهندگان

مدوزا از یک یتیم خانه برای پیدا کردن الماس استفاده می‌کند زیرا سایز دختران کوچک به اندازه کافی کوچک است که می‌توانند وارد فضاهای کوچک مانند غار شوند.

مادام مدوزا پوستی به رنگ بنفش مایل به خاکستری روشن با موهای کوتاه قرمز روشن و چشمان سبز دارد.

کروئلا دی ویل از ۱۰۱ سگ خالدار

کروئلا دی ویل از ۱۰۱ سگ خالدار - زشت ترین شخصیت های دیزنی

کروئلا دی ویل یک شخصیت شرور نمادین بسیار لاغر با موهای کوتاه نیمه سیاه و نیمه سفید است. او همچنین مدام سیگار می‌کشد، که یک عادت منزجر کننده است. کروئلا یکی از منفورترین تبهکاران دیزنی به دلیل ظاهر زشت و ظلمش به توله سگ‌ها است. او از زشت ترین شخصیت های دیزنی است!

کلام آخر

امیدواریم از این نوشتار به اندازه کافی لذت برده باشید. یادتان باشد که فیلم‌های دیزنی بدون نقش‌های فرعی و شخصیت‌های زشتش به هیچ دردی نخواهد خورد حتی اگر برای ما چندان خوشایند نباشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 137

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان