جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
341 بازدید

زیباترین پرنسس های دیزنی چه کسانی هستند؟!

زیباترین پرنسس های دیزنی چه کسانی هستند؟!
خواندن 4 دقیقه
3.3
(515)

دیزنی به یاد ماندنی‌ترین انیمیشن‌های تاریخ را برای ما ساخته است. از زمان اکران متهورانه سفید برفی و هفت کوتوله در سال 1937، همه توجه‌ها به سمت این شرکت جلب شد و ما مخاطبان، این شانس را داشته ایم که در طول هشت دهه گذشته شاهد داستان سرایی باورنکردنی از کارمندان خلاق این شرکت باشیم.

حالا سوال این است که زیباترین پرنسس های دیزنی چه کسانی هستند؟ اگر می‌خواهید به جواب این سوال برسید، این مطلب را بخوانید. فهرست امروز از 10 تا 1، زیباترین پرنسس های دیزنی را به شما معرفی خواهند کرد.

سفید برفی

سفید برفی زیباترین پرنسس های دیزنی

سفید برفی اولین پرسس دیزنی است. داستان و شخصیت فوق العاده سفید برفی راه را برای بقیه محصولات شرکت دیزنی هموار کرد. سفید برفی لب‌هایی به سرخی گل رز، موهایی به سیاهی آبنوس و پوستی به سفیدی برف دارد. آینه جادویی، او را زیباترین دختر دنیا می‌داند اما چیزی که بیشتر از همه در مورد سفید برفی دوست داشتنی است، قلب پاک او است.

آرورا

زیباترین پرنسس های دیزنی

هنوز هم نمی‌توانیم باور کنیم که آرورا این پرنسس جذاب توسط جادوگر شیطان صفت Maleficent نفرین شد تا بمیرد. حتما داستان این انیمیشن زیبا را به یاد دارید که حتی خود  Maleficent هم اذعان داشت که شاهزاده خانم آرورا از نظر زیبایی فوق العاده است و هر روز بیشتر از دیروز زیباست.

تیانا

زیباترین پرنسس های دیزنی

تیانا جدا از شخصیت فوق العاد‌ه‌اش، با چشم‌های قهوه‌ای خیره‌کننده، پوست تیره و لبخندی جذاب دختری زیبا است.

بل

پلاس سایز زیباترین پرنسس های دیزنی

هیچ کس نمی تواند آن لحظه فوق العاده بین دیو و دلبر را فراموش کند. آن‌ها در حالی که چشم‌هایشان لبریز از محبت بود با هم می‌رقصیدند. لباس زرد رنگ و زیبای بل فوق العاده بود.

سیندرلا

جوزا – خرداد: سیندرلا - متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد زیباترین پرنسس های دیزنی

بدون شک سیندرلا یکی از محبوب ترین پرنسس‌های دیزنی است. ما او را در فیلم‌های انیمیشن، موزیکال، کتاب و حتی اقتباس‌های لایو اکشن از انیمه‌ها هم دیده‌ایم. پس از موفقیت سفید برفی و هفت کوتوله، دیزنی تصمیم گرفت ریسک بزرگ بعدی را بپذیرد و آن هم ساخت انیمیشن سیندرلا بود. این انیمیشن در سال 1950 منتشر شد و به سرعت به یک انیمیشن کلاسیک تبدیل شد.

راپونزل

راپونزل - زیباترین پرنسس های دیزنی

شاید هرگز فکر نمی‌کردید راپونزل هم در لیست زیباترین پرنسس‌های دیزنی قرار دارد، اما اگر تنها یک بار انیمیشن Tangled ساخته دیزنی را تماشا کنید، شگفت‌زده خواهید شد. راپونزل نه تنها به خاطر ظاهرش بلکه به دلیل شخصیتش فوق العاده‌اش در لیست زیباترین پرنسس‌ های دیزنی قرار دارد.

آریل

آریل زیباترین پرنسس ها دیزنی

اصلا فکرش را هم نکنید که آریل را فراموش کرده باشیم. آریل، این پری دریایی جوان اما ساده لوح که کنجکاویش کار دستش داد، وسواس زیادی به انسان‌ها دارد، به طوری که تعداد زیادی از مصنوعات دست ساز انسان را زیر دریا جمع آوری می‌کند تا در مورد آن‌ها اطلاعات کسب کند.

جاسمین

جاسمین - زیباترین پرنسس های دیزنی

جاسمین یا یاسمین فوق العاده زیباست. او از زمان تولد به عنوان یک شاهزاده خانم بزرگ شد و از زندگی زیبایش لذت می‌برد. جاسمین زیباترین و نفیس‌ترین جواهرات سلطنتی را داشت؛ یک تاج آبی زیبا، یک جفت گوشواره طلایی به همراه یک گردنبند طلایی.

السا

جاسمین - زیباترین پرنسس های دیزنی

اگرچه السا یک ملکه است و جزء پرنسس‌های رسمی دیزنی به حساب نمی‌آید، ولی آنقدر زیباست که نمی‌توان از لیست حذفش کرد. در میان تمام شخصیت‌هایی که تا به حال نام بردیم، السا قدرت بیشتری دارد. او فرزند پادشاه آگنار و ملکه ایدونا با قدرتی باورنکردنی است، مثلا می‌تواند آب را تبدیل به یخ کند.

پوکاهانتس

پوکاهانتس - زیباترین پرنسس های دیزنی

اما مقام اول زیباترین پرنسس‌های دیزنی از آن پوکاهانتس است. پوکاهانتس آنقدر جذاب و زیبا است که به جرات می‌توان اسم زیباترین پرنسس دیزنی را روی او گذاشت. او موهای بلند مشکی، پوست و چشمان قهوه ای تیره و هیکل بی نقص مانند الهه‌ها دارد.

حالا شما بگویید آیا این رتبه بندی منصفانه است یا خیر؟ آیا همه در جایگاه مناسب خود قرار دارند؟ در بخش دیدگاه خبرنامه نظرتان را بنویسید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 515

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان