جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
4.1
(278)

ممکن است جنا اورتگا را به عنوان چهره اصلی سریال آدامز ونزدی بشناسید. یا شاید او را در فیلم‌های ترسناکی مانند جیغ و «پرستار بچه: ملکه قاتل» دیده باشید. در هر صورت، این بازیگر جوان مطمئناً در دنیای ترسناک نامی برای خود دست و پا کرده است. او علاوه بر افتخارات فراوانی که به دست آورده، بیش از 36 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. اما بازیگر ونزدی دقیقاً چگونه شروع به کار کرد؟ یا زمانی که بازیگری را شروع کرد چند ساله بود؟ پاسخ این سوال و برخی دیگر را در این مقاله خواهید خواند. این شما و این هم جنا اورتگا، بازیگر نقش آدام ونزدی!

او کار بازیگری را از 9 سالگی آغاز کرد

حقایق خواندنی از جنا اورتگا، بازیگر وندزدی

آیا می‌دانستید که اورتگا پس از آنکه مادرش ویدیویی از او در فیس بوک گذاشت، کشف شد؟ مطابق با آنچه در وبسایت  IMBDثبت شده است، او زمانی که ۹ ساله بود به طور رسمی کار خود را شروع و اولین نقش (فرعی) خود را در سال 2012 در سریال The Baby Bug بازی کرد. از آن زمان، او در پروژه‌های دیگری ظاهر شد و کم کم شهرت بیشتری پیدا کرد.

او نامزد جایزه گلدن گلوب شده است

ستاره ونزدی نامزد جایزه گلدن گلوب 2023 برای بهترین بازیگر زن در یک سریال تلویزیونی موزیکال یا کمدی شده است.

او با صداپیشگی اولین پرنسس لاتین دیزنی تاریخ ساز شد

بله، درست است. اورتگا به عنوان نماینده جامعه لاتین پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. شاید تاثیرگذارترین شاهکار او صداپیشگی شخصیت ایزابل در سریال انیمیشن دیزنی، Elena of Avalor، باشد که حول محور اولین شاهزاده خانم لاتین دیزنی می‌چرخد.

او سفیر افتخاری برنامه سازمان ملل متحد برای ایدز است

حقایق خواندنی از جنا اورتگا، بازیگر وندزدی

اورتگا به افتخار پدربزرگ فقیدش که بر اثر ایدز درگذشت، با UNAIDS همکاری کرده است تا به افزایش آگاهی کمک کند.

او در سال 2017 به وبسایت WE Day گفت: “من می‌خواهم به از بین بردن تابوی ایدز کمک کنم و مردم بتوانند درباره آن به راحتی صحبت کنند، آن را عادی بدانند و آن را مطرح کنند. این بیماری ممکن است هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد.”

بازیگر ونزدی به چیزهای عجیب و غریب وسواس دارد

جنا در گفتگو با Talk Nerdy With Us، فاش کرد که بزرگترین طرفدار داستان‌ها و فیلم‌های ترسناک-علمی-تخیلی است. او به این رسانه گفت: “من تئوری‌های همه را در مورد فیلم دنبال می‌کنم و باز هم از آن سیر نمی‌شوم.”

روال مراقبت از پوست او به طرز شگفت آوری مختصر است!

آیا تا به حال فکر کرده اید که بازیگر ونزدی چگونه به پوست درخشان خود رسیدگی می‌کند؟ جالب است بدانید که اورتگا یک روال طولانی و پیچیده را دنبال نمی‌کند.

او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: “مراقبت از پوست من بسیار ساده است. من دو خواهر بزرگتر دارم، بنابراین با تماشای آنها بزرگ شدم و می‌خواستم مثل آنها باشم؛ احساس می‌کنم همه خواهر و برادرهای کوچکتر تمایل دارند از خواهر یا برادر بزرگ‌ترشان تقلید کنند. بنابراین، همیشه روتین مراقبت از پوست آنها را انجام می‌دهم. شاید عجیب به نظر برسد اما من از سنین کودکی با استفاده از محصولات نوتروژینا بزرگ شدم زیرا این چیزی است که خواهرانم از آن استفاده می‌کنند و همیشه برای من موثر بوده است.”

حقایق خواندنی از جنا اورتگا، بازیگر وندزدی

روال مراقبت از پوست چنا اورتگا؟ او هر روز صبح و شب، صورت خود را با پاک کننده گریپ فروت صورتی نوتروژینا می‌شوید، سپس مرطوب کننده گریپ فروت صورتی روی صورتش می‌زند. به همین سادگی و کوتاهی!

او از خانواده‌ای است که ۶ فرزند دارند

این بازیگر که در نقش آدام ونزدی حسابی درخشیده است، دارای سه خواهر (الی، ماریا و میا) و دو برادر (ایزاک و مارکوس) است. او چهارمین فرزند از ۶ فرزند خانواده است.

یکی از سرگرمی های مورد علاقه جنا نوشتن است

او نه تنها آواز می‌خواند و بازیگری می‌کند، بلکه ظاهرا با کلمات هم میانه خوبی دارد. جنا در طول مصاحبه خود با وبسایت بردی، گفت: «من عاشق نوشتن هستم. همیشه می‌نویسم، در مورد هر چیزی که دوست داشته باشم می‌نویسم. مقاله می‌نویسم و گاهی هم فیلمنامه می‌نویسم. واقعاً مهم نیست چه چیزی بنویسم اما این سرگرمی واقعا چیزی است که حالم را خوب می‌کند. برایم مثل راهی برای رها شدن می‌ماند.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 278

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان