جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.6
(77)

باور بکنید یا نه در این کره خاکی خانواده‌هایی هستند که رسوم بسیار عجیبی دارند یا کارهای عجیب و غریب زیادی انجام داده‌اند که با شنیدن‌شان شگفت زده خواهید شد. اگر کنجکاو هستید تا در مورد عجیب ترین خانواده های دنیا بدانید، در این مطلب با خبرنامه همراه باشید.

خانواده دوگار 1 زوج با 19 فرزند

جیم باب و میشل دوگار والدین 19 فرزند، ۹ دختر و ۱۰ پسر هستند. دلیل داشتن این همه بچه ساده است، آن‌ها به دلیل باور مذهبی‌شان از مصرف هر نوع داروی ضد بارداری خودداری می‌کنند. خانواده دوگار از گروه مذهبی باپتیست ها هستند.

خانواده چانا (1 مرد 39 همسر)

یک مرد به نام Ziona Chana که با 39 زن ازدواج کرد، پدر 94 فرزند، 14 دختر و 34 نوه است. اعضای خانواده او در مجموع 180 نفر است. زیونا رکورد جهانی گینس را به عنوان رئیس بزرگترین خانواده حاضر در جهان دارد.

خانواده مارشال

با مادر و دخترانی آشنا شوید که همه جراحی زیبایی انجام داده اند تا سینه های بزرگ داشته باشند. اما در این میان فقط یک دختر خانوده به نام بریتنی مارشال جراحی نکرده است. او تنها کسی در خانواده‌اش است که دوست نداشته شبیه خواهرانش باشد. بدون شک، این خانواده یکی از عجیب ترین خانواده های دنیا به حساب می‌آیند.

خانواده منسون

عجیب ترین خانواده های دنیا

چارلز منسون احتمالا بدنام ترین قاتل سریالی در تاریخ است. یک موسیقی‌دان مجرم که به خاطر قتل‌هایی که از سال 1969 تا 1971 انجام داده است، به نام قاتل سریالی شهرت پیدا کرده است. چارلز، به شدت خود را شبیه مسیح می‌دانست و انتظار داشت که با کشتن مردم یک جنگ نژادی آخر الزمانی را به ارمغان بیاورد.

خانواده منسون در واقع یک خانواده نیست، بلکه گروهی از جنایتکاران است که جنایات زیادی مرتکب شده‌اند و چارلز منسون دیوانه هم عضوی از آن است.

لیا و ارو (زوج خون آشام)

عجیب ترین خانواده های دنیا

با لیا بنینگهوف و ارو دراون آشنا شوید، دو مرغ عشق که هر هفته یک بار خون یکدیگر را می‌نوشند، خیلی نفرت انگیز به نظر می‌رسد، نه؟ اما آن‌ها معتقدند با خوردن خون یکدیگر همیشه کنار هم باقی خواهند ماند.

آن‌ها یک ویدیوی گرافیکی در اینترنت منتشر کردند که در آن هر دو در حال بریدن بدن‌شان بودند و خون همدیگر را می‌مکیدند. این کار، آن‌ها را به یکی از عجیب ترین خانواده های دنیا  تبدیل کرده است.

ترزا کنور و کودکان (مادر روانی)

عجیب ترین خانواده های دنیا

ترزا کنور، مادر شش فرزند، از نظر جسمی، کلامی و روانی فرزندانش را شکنجه می‌دهد. او با چهار مرد ازدواج کرد و پس از مدت کوتاهی از آن‌ها طلاق گرفت، که احتمالا دلیل طلاق‌هایش همین ناهنجاری‌های ذهنی است.

پس از طلاق چهارم، وضعیت او بدتر شد و شروع نوشیدن الکل کرد. در این حین، دچار اضافه وزن هم شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که او فرزندانش را از جهان و اجتماع دور نگه داشت. ترزا به فرزندانش اجازه نمی‌داد که بیرون بروند یا با کسی حتی با تلفن در تماس باشند. کنور سال‌ها فرزندانش را به روش‌های مختلفی از جمله تغذیه اجباری، ضرب و شتم، سوزاندن بدن با سیگار، پرتاب چاقو به سمت آن‌ها و تهدید‌ با اسلحه شکنجه می‌کرد. آزار و اذیت او بیشتر روی دو دختر بزرگش متمرکز بود و از بچه‌های دیگرش برای کمک به شکنجه دختران بزرگش استفاده می‌کرد.

او معتقد بود که دختر بزرگش سوسان جادوگر است. پس از یک ضرب و شتم شدید، سوسان برای کمک از خانه فرار کرد. اما پلیس او را پس از این که کنور آن‌ها را متقاعد کرد که سوسان از نظر روانی سالم نیست، به مادرش بازگرداندند.

سوسان دوباره توسط کنور شکنجه شد و در نهایت با یک تپانچه کالیبر ۲۲ که به قفسه سینه‌اش شلیک شده بود، به قتل رسید. پس از آن ترزا کنور به حبس ابد محکوم شد.

خانواده پودکوپایف (خانواده قاتلان سریالی)

عجیب ترین خانواده های دنیا

شاید مغزتان سوت بکشد وقتی بخوانید که یک خانواده روسی متشکل از زن و شوهر و دو دختر همه قاتلان سریالی هستند که دست کم ۳۰ نفر از جمله زنان و کودکان را به قتل رسانده‌اند. آن‌ها تعداد زیادی سرقت انجام داده و بسیاری از قربانیان‌شان را قبل از کشتن مورد شکنجه هم قرار داده‌اند.

با این حال یکی از دخترشان به نام ویکتوریا توسط یکی از قربانیان با چاقو کشته شده است. در نهایت وقتی همه خانواده به سرنوشت ویکتوریا مواجه شدند که ۳۰ مرد، زن و کودک را کشته بودند.

خانواده فریتزل (پدر روانی، مادر احمق و دختر بدشانس)

عجیب ترین خانواده های دنیا

پرونده فریتزل در سال 2008 توجه جهان را به خود جلب کرد، آن هم درست زمانی که الیزابت فریتزل به پلیس محلی اتریش گفت که او توسط پدرش جوزف فریتزل به مدت 24 سال اسیر شده است. پدرش نه تنها او را در زیرزمین حبس کرده بود، بلکه به مدت ۲۴ سال او را شکنجه و مورد تجاوز هم قرار داده بود.

سوء استفاده جنسی پدرش از او منجر به تولد 7 فرزند شد. چهار نفر از آن‌ها کنار مادرشان زندگی می‌کردند، اما یکی از آن‌ها در عرض چند روز به دلیل مشکل تنفسی درگذشت و سه فرزند دیگر توسط جوزف فریتزل و همسرش بزرگ شدند.

هنگامی که دختر بزرگ به نام کریستین، به شدت بیمار شد، جوزف به الیزابت اجازه داد تا او را به بیمارستان ببرد، که با پدید آمدن یک سری حوادث، مسئولین بیمارستان از اتفاق افتاده برای الیزابت با خبر شدند و این خانواده کشف شد.

قبیله خاکستری (خانواده قانون شکن و یاغی)

عجیب ترین خانواده های دنیا

خانواده قانون شکن (Outlaw Family) قبیله خاکستری شامل بیش از دوازده مرد و زن است که در یک شهر کوچک زندگی می‌کنند. آن‌ها همه اسلحه دارند و از دولت متنفر هستند. این قبیله به رهبری پدربزرگ جان جو گری، بیش از 15 سال است که با کلانترهای محلی و سازمان‌های فدرال در جنگ است.

آن‌ها می‌گویند: “ما از هیچ چیز نمی‌ترسیم و به جنگ چشم در چشم ایمان داریم.” قبیله خاکستری با پرورش حیوانات و کشت و کار روی زمین ها غذای‌شان را تهیه می‌کنند و هیچ افسری اجازه وارد شدن به ملک آن‌ها را ندارد، که بهتر است بگوییم آن‌ها اجازه وارد شدن نمی‌دهند. جان جو گری به طولانی‌ترین بن بست اجرای قانون در تاریخ امریکا تبدیل شده است.

خانواده کلت (داشتن رابطه جنسی با اعضای خانواده)

عجیب ترین خانواده های دنیا

کلت کلن یک خانواده یا بهتر است بگوییم یک قبیله استرالیایی است که در سال ۲۰۱۳ کشف شدند. اعضای خانواده آن‌ها شامل نزدیک به ۴۰ عضو از پدربزرگ و مادربزرگ تا مادران، پدران، پسران، دختران، عمه ها، عموها، برادرزاده ها، برادران و خواهران است که همه خانواده با همدیگر رابطه جنسی دارند.

رسم این قبیله آن قدر عجیب بود که از سوی دولت استرالیا مورد توجه قرار گرفت. داشتن رابطه جنسی با اعضای خانواده در قبیله کلت با دو برادر و خواهر مهاجر آغاز شد و تا چهار نسل ادامه یافت. تمام خانواده در شرایط وحشتناکی زندگی می‌کردند، خانه آن‌ها سقف درستی نداشت و حتی سیستم لوله کشی و سیم کشی برق هم نداشتند. از طرفی همه اعضای خانواده از ناهنجاری‌های ژنتیکی رنج می‌بردند زیرا داشتن رابطه با اعضای خانواده از نظر علمی وحشتناک و نادرست است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 77

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان