جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
34 بازدید

زنی که مرده بود در تشییع جنازه اش زنده شد

زنی که مرده بود در تشییع جنازه اش زنده شد
خواندن 3 دقیقه
3.8
(58)

یک زن مرده در مراسم تشییع جنازه‌اش دوباره زنده شد. خویشاوندان این زن پس از این که صدای کوبیدن به دیواره های تابوت را شنیدند، مات و مبهوت به تابوت چشم دوختند.

بلا مونتویا، 76 ساله، روز جمعه در شهر باباهویو در حالی که خویشاوندانش برای مراسم تشییع جنازه او گرد هم آمده بودند، دوباره به هوش آمد.

پزشکان پس از این که فامیل این زن متوجه شدند مونتویا هنوز زنده است سریع به محل حاضر شده و اقدامات لازم را روی دست گرفتند. در ویدیویی که از این صحنه گرفته شده، شما می‌بینید که وقتی بلا را از تابوت بیرون می‌آورند و روی برانکارد می‌گذارند، به وضوح در حال نفس کشیدن است.

زنده شدن یک زن درست چهار ساعت پس از خبر مرگش

بر اساس گزارش‌ها، پسر مونتویا، گیلبرت بالبران، به رسانه‌های محلی گفت: “دست چپ او به کناره تابوت می‌خورد و می‌لرزید.”

بالبران می‌گوید که به هوش آمدن او تنها چهار ساعت پس از اعلام مرگش اتفاق افتاد. در حالی که حتی یک پزشک گواهی فوت را هم امضا کرده بود.

علت مرگ او ایست قلبی تنفسی گزارش شده بود.

به گفته بالبران، ایست قلبی تنفسی باعث شد که او دچار کاتالپسی شود – یک وضعیت خلسه که با سفتی بدن، کاهش حساسیت به درد، و عملکردهای بدنی کندتر مانند تنفس ضعیف مشخص می‌شود.

در نتیجه، کارکنان بیمارستان ظاهراً به این باور رسیده بودند که او مرده است.

مونتویا اکنون در همان بیمارستانی تحت مراقبت است که پزشکانش گواهی مرگ او را امضا کرده بودند. با این حال پسرش می‌گوید که اکنون وضعیت مادرش پایدار است.

او در ادامه گفت: “ضربان قلب مادرم نورمال است و به کمک اکسیژن نفس می‌کشد.” همچنین بلا در مقابل فشار دادن دستش توسط پزشک، واکنش نشان داده است. پزشکان بر این باوراند که این نشانه خوبی است و به این معنی است که وضعیت او بهتر خواهد شد.

بالبران همچنین گفت: “اکنون فقط منتظرم مادرم سلامتی اش را به دست آورد. من او را زنده و در کنار من می‌خواهم.”

اشتباه در اعلام گواهی فوت بلا مونتویا

در حالی که بالبران این رویداد را “معجزه ای از جانب خدا” توصیف کرد، اما می‌گوید که هنوز از شوک آنچه اتفاق افتاده، بیرون نیامده است.

وزارت بهداشت اکوادور یک تیم فنی را مامور کرده است تا بررسی کند که چرا گواهی فوت این زن اشتباهی مهر و امضا شده است.

با این حال، این اولین بار نیست که فردی در مراسم تشییع جنازه‎‌اش زنده می‌شود.

یکی از این موارد سال گذشته اتفاق افتاد که بستگان یک دختر 3 ساله مکزیکی زمانی متوجه زنده بودن او شدند، که تابوت شیشه‌ای این دختر کودک در مراسم تشییع جنازه‌اش مه گرفته بود. آن‌ها از این اتفاق حیرت زده شده بودند.

وقتی فامیلش نبض او را گرفتند، متوجه شدند که او هنوز زنده است و فورا به بیمارستان منتقلش کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 58

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان