جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
171 بازدید

معمای دانش آموز بی ادب: چه کسی خانم معلم را اذیت کرده است؟

معمای دانش آموز بی ادب: چه کسی خانم معلم را اذیت کرده است؟
خواندن 4 دقیقه
4
(111)

معمای دانش آموز بی ادب: آیا می توانید بگویید کدام دانش آموز خانم معلم را اذیت کرده است؟ در تصویر سه دانش آموز وجود دارد که یکی از آنها جوهر خودکارش را داخل نوشیدنی معلم ریخته است. حالا ما از شما می پرسیم: به نظر شما کدامیک از این دانش آموزان بازیگوش این کار بی ادبانه را انجام داده است؟

خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است. امروز با معمای دانش آموز بی ادب در خدمت شما هستیم.

معمای دانش آموز بی ادب

در تصویر معمای دانش آموز بی ادب شما می توانید معلمی را ببینید که با عصبانیت فریاد می زند، زیرا یکی از دانش آموزان درون نوشیدنی او جوهر خودکارش را ریخته است. یک دختر و دو پسر در کلاس حضور دارند که یکی از آنها معلم را اذیت کرده است. اما آیا می توانید شاگردی که خانم معلم را اذیت کرده است، شناسایی کنید؟ به نظر شما چه کسی این شوخی بی ادبانه را انجام داده است؟

حالا به تصویر نگاه کرده و به این معما پاسخ دهید. پیشنهاد می کنیم خوب حواس تان را جمع کنید، زیرا جواب دقیقا جلوی چشمان شما پنهان شده است!

کدام دانش آموز بی ادب است؟

به یاد داشته باشید پاسخ معمای دانش آموز بی ادب در پایین صفحه گذاشته شده  است. با این حال، تقلب نکنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های چون معمای دانش آموز بی ادب را حل کنید.

پاسخ معمای دانش آموز بی ادب

آیا موفق شدید شاگرد بی ادب را تشخیص دهید؟ چه کسی معلم را اذیت کرده است؟ اگر توانستید معمای دانش آموز بی ادب را حل کنید کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز به دنبال جواب هستید، نگران نباشید. پاسخ را در تصویر زیر برای شما مشخص کرده ایم:

جواب معمای دانش آموز بی ادب

شواهد موجود در تصویر نشان می دهید که دانش آموز وسطی، کسی که عینک و پیراهن سبز دارد، جوهر خودکارش را داخل نوشیدنی معلم ریخته است. چون روی شلوار او لکه جوهر خودکار وجود دارد.

خوانندگان عزیز و دوست داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای دانش آموز بی ادب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید معماها

هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 111

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان