جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
57 بازدید

آزمون بینایی مار میان زرافه ها: 10 ثانیه زمان دارید مار میان زرافه ها را پیدا کنید!

آزمون بینایی مار میان زرافه ها: 10 ثانیه زمان دارید مار میان زرافه ها را پیدا کنید!
خواندن 4 دقیقه
3.7
(36)

آیا می‌توانید آزمون بینایی مار میان زرافه ها را حل کنید؟ همانطور که از جمله می‌توان فهمید باید در تصویر بالا یک مار را میان زرافه های نارنجی رنگ خالخالی پیدا کنید. با این که چشمان ما همواره در معرض خطا و اشتباه قرار دارند و ممکن است جزئی ترین پدیده ها را نیز با چشم مان نبینیم اما اگر کمی بیشتر دقت کنیم به جواب خواهیم رسید.

در آزمون امروز مثل همیشه باید قدرت بینایی تان را به چالش بکشید. شما باید بتوانید در این آزمون جذاب قدرت تمرکزتان را تقویت کرده و سطح ضریب هوشی تان دست پیدا کنید. کافی است یک مار میان انبوه این زرافه پیدا کنید. فراموش نکنید برای حل این آزمون جذاب و فوق العاده سرگرم کننده شما تنها 10 ثانیه زمان دارید.

آزمون بینایی مار میان زرافه ها

آزمون بینایی مار میان زرافه ها

یک مار در میان این زرافه های نارنجی رنگ خالخالی داخل این جنگل زیبا و سرسبز پنهان شده است. آیا شما می توانید رکورد ده ثانیه ای دیدن مار را بشکنید!؟ این آزمون ها و تست ها برای شناسایی قدرت تمرکز و جزئی نگری شما عالی عمل می کنند. اما اگر نتوانستید این پروانه را بیابید و یا اگر هم دیر متوجه آن شدید، اصلا نگران نباشید. این آزمون ها و پرداختن به حل آن ها می تواند در بلند مدت قدرت ذهنی شما را تقویت کرده و افزایش دهند. خوب برای دیدن مار آماده اید؟

زمان شما از حالا شروع شد!

.

.

.

یک نفس عمیق بکشید. برای 5 ثانیه چشمان تان را ببندید. اکنون می توانید به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون بینایی مار میان زرافه ها

در نگاه اول، تصویری از زرافه ها میان یک جنگل سرسبز در اندازه های مختلف را خواهید دید. آن ها کوچک و بزرگ هستند و میان گل ها و درختان ایستاده اند. اما این تصویر، تنها زرافه ها را نشان نمی‌دهد، بلکه یک مار نیز میان آن ها پنهان است که شما باید پیدایش کنید.

عجله کنید زمان زیادی برای حل آزمون بینایی مار میان زرافه ها ندارید!

.

.

.

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ آزمون بینایی مار میان زرافه ها

شاید فکر کنید این تست سرکاری است اما نه واقعا یک مار میان این زرافه ‌ها وجود دارد. اگر کمی بیشتر تمرکز کنید حتما موفق به دیدن مار می شوید. اگر تا کنون آن را پیدا کرده‌اید به شما تبریک می‌گوییم شما نه تنها قدرت ذهنی بالایی دارید، بلکه دارای چشمان تیزبین هم هستید. اما اگر هنوز از جستجوی مار دست نکشیده‌اید، پس بیایید با هم آن را ببینیم. به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب آزمون بینایی مار میان زرافه ها

اهمیت آزمون های تصویری برای تقویت قدرت ذهنی

زندگی امروزی، راه هر گونه فعالیت بیشتر مغز را گرفته است. قدرت تمرکز و جزئی نگری را به شدت کاهش داده است. همین موضوع باعث می شود که اشتباهات در کارها افزایش پیدا کند. تست ها، معماهای تصویری و … هر یک می توانند در گذر زمان سبب افزایش فعالیت مغز و در نهایت رشد تمرکز و جزئی نگری در شما شود. خبرنامه با درک این مسئله، علاوه بر فراهم نمودن زمینه ای برای سرگرمی تلاش دارد تا در زمینه افزایش قدرت تمرکز در مخاطبان خود تلاش کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی مار میان زرافه ها لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 36

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان