جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
27 بازدید

تست هوش تفاوت تصویر: اگر چشمان تیزبین دارید این تست را حل کنید؟!

تست هوش تفاوت تصویر: اگر چشمان تیزبین دارید این تست را حل کنید؟!
خواندن 2 دقیقه
2.5
(33)

اگر بتوانید تست هوش تفاوت تصویر را همانطور که از نامش پیدا است، حل کنید می‌توانیم بگوییم که صاحب چشمان تیزبین هستید. شما می‌توانید با این نوع تست ها، مهارت‌های بینایی و هوش تان را بیازمایید. به این تصویر نگاه کنید سه تصویر از دختر و پسری به چشم می‌خورد که یکی روی پایش لپتاپ داشته و دخترک داخل تصویر نیز یک دفتر و خودکار به دست دارد. اما کاری که شما باید انجام دهید، پیدا کردن تفاوت بین این سه تصویر است. آیا موفق خواهید شد؟

تست هوش تفاوت تصویر

تست هوش تصویری سخت

اگر شما هم به تست‌ها و بازی‌های فکری علاقه مند هستید این تست هوش تفاوت تصویر برای شما سرگرم کننده خواهد بود. برای رسیدن به پاسخ این تست شما باید خلاقانه و خارج از چهارچوب همیشگی فکری‌تان بی‌اندیشید، تا با کشف ساده ترین راه حل خیلی زود به جواب برسید.

شما فقط 5 ثانیه زمان دارید تا پاسخ این تست را پیدا کنید. پیدا کردن تفاوت تصویر کار سختی نیست و برای پیدا کردن تفاوت کافیست دقت و تمرکز داشته باشید و خوبه به تصویر نگاه کنید. بهتر است از حالا شروع کنیم.

5 ثانیه شما شروع شد!

5

4

3

عجله کنید!

به تصویر بالا نگاه دقیق تری بیندازید و سعی کنید فرق بین سه تصویر پیدا کنید!

2

1

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ تست هوش تفاوت تصویر

در تست هوش تفاوت تصویر شما باید فرق بین سه تصویر دختر و پسر را پیدا می کردید. اگر موفق به یافتن تفاوت شده‌اید به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز به دنبال جواب هستید می‌توانید با نگاه کردن به تصویر زیر تفاوت را مشاهده کنید. اگر دقیق به موهای دختر تصویر میانی دختر و پسر نگاه کنید، آن را خواهید دید!

تست هوش تفاوت تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش تفاوت تصویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد آرا: 33

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان