جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
125 بازدید

معمای مادر نوزاد؛ کدام خانم مادر کودک است؟

معمای مادر نوزاد؛ کدام خانم مادر کودک است؟
خواندن 3 دقیقه
4
(221)

معمای مادر نوزاد: به تصویر نگاه کنید و بگویید چه کسی مادر نوزاد است. یک زن، زن دیگری را متهم می کند که بچه او را دزدیده است. اما خانم دومی ادعا او را رد می کند و می گوید که او مادر کودک است. شما چه فکر می کنید؟ آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی راست می گویید؟ حق با کیست؟

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز شما را با معمای مادر نوزاد به چالش می کشد. با انجام این تست هوش 2 دقیقه ای شما می توانید هم سرگرم شوید و هم قدرت مغز خود را محک بزنید. کارشناسان می گویند تنها باهوش ها می توانند این معمای تصویری را حل کنند. شما چطور؟ آیا فکر می کنید می توانید این تست هوش را حل کنید؟ پس بیایید دریابیم.

معمای مادر نوزاد

حق با کیست؟

تصویر سناریوی جالبی را نشان می دهد، دو خانم با جر و بحث دارند. یکی از آنها ادعا می کند که طرف مقابل نوزاد او را دزدیده است، اما دیگری اصرار دارد که مادر کودک است. اکنون ما از شما می پرسیم: به نظر شما کدامیک از آنها مادر نوزاد است؟ آیا می توانید معمای مادر نوزاد را حل کنید؟

هدف ما از این معما محک زدن ضریب هوشی شماست. پس با انجام این تست، هوش خود را بیازمایید.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب معمای مادر کودک

حق با خانم مو طلایی است و او واقعا مادر نوزاد است. خانم مو قرمز کلاه گیس به سر گذاشته است و در واقع یک مرد است.

جواب معما

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای مادر نوزاد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید بازی فکری

معماها و تست های هوش همواره در طول تاریخ یک سرگرمی مفید و راهی عالی برای رشد مغز بوده است. این بازی های فکری ذهن ما را به بزرگ فکر کردن عادت می دهند و در نتیجه باعث می شوند تا فراتر از چهارچوب معمول فکری خود فکر کنیم. معمای مادر کودک نیز دقیقا از جمله همین معماها است. اکنون با انجام این آزمون مغز خود را محک بزنید.

هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 221

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان